Toril sitt rot

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Rot frå Toril

Innlegg Ashley Yates » 07 Sep 2009 20:48

O.M.F.G.!.! :shock: :o :shock: :o :shock:
N.Y.D.E.L.I.G.E bilder, Toril :shock: :D <33

Elske på bildet med rosa og vanndråpene x]
Ashley Yates
 


Re: Rot frå Toril

Innlegg Toril C Jones » 07 Sep 2009 22:34

Takkar og bukker :D Eg blir så glad når folk seier slik<3
Eg meiner faktisk sjølv at det bilete med rosa med vassdropene på er overeksponert, men eg har klart å like det med tida. Derfor eg låg det ut^^

Og så må eg få lov til å skryte litt av det eg fekk som tilbakemelding på snegle-bilete mitt (fekk ikkje karakter, men med mindre eg klarar tre som er betre enn det så skal det leverast inn og få karakter på):
"Dette var bra:

Formelle krav er dekket. Du har god hvitbalanse, bildet er skarpt og riktig eksponert. Bildet har fine linjer (bevegelse), det er ikke negativt at linjene går ut av komposisjonen. Fin bruk av liten dybdeskarphet.


Dette kunne blitt enda bedre:

Det kunne vært tydeligere at sneglen spiser av et annet dyrs fór (matskål - tørrfór). Komposisjonen er bra, men du kunne eksperimentert med å komme enda tettere innpå sneglen - og du nevner selv at den er midtstilt."
Eg likar foto<3
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Rot frå Toril

Innlegg Ashley Yates » 10 Sep 2009 18:49

Du går M&K du, ikke sant? :D
Det er det jeg skal søke på :")
Ashley Yates
 


Re: Rot frå Toril

Innlegg Toril C Jones » 10 Sep 2009 20:51

Media ja<3 2MK. Har ikkje lært stort om foto før no i år då, men eg trur ikkje eg har gjort framsteg dei siste tre vekene då, så x)

Bilete frå idag:
Oppgåva var at vi skulle ta to bybilete (det andre var dårleg, så det får de ikkje sjå) om noko som hadde noko å gjere med Bergen. Berre at vi ikkje måtte stå på Fløien og ta bilete utover der, eller ta Lille Lungegårdsvann eller noko sånn. Noko ein turist ikkje ville tatt bilete av når dei var i Bergen, altså. Og så skulle vi etterpå bruke Photoshop til å gjere dei gråe. Eg personleg syns dette blei litt i gråaste laget, men det blei vel eigentleg greitt.

Bilde

Link: http://tojil.deviantart.com/art/Broken- ... -136553346
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Rot frå Toril

Innlegg Varg Ulvhedin » 10 Sep 2009 21:06

Ble kanskje litt i det gråeste laget ja. Men selve bildet var fantastisk! Dessuten synes jeg ideen din for bildet var utrolig gøy, og litt annerledes.
Varg Ulvhedin S. A. 10.08.2003. <3
Aila Elviira S. A. 04.08.2009. <3
RASMUS, en eller annen gang i Juli nesteår.. Håhå..
Irja Elviira <3 Lukas Lennox. 29.01.2000
Brukerens avatar
Varg Ulvhedin
Gullsnopp
 
Innlegg: 498
Registrert: 31 Mai 2009 00:24


Re: Rot frå Toril

Innlegg Toril C Jones » 10 Sep 2009 21:20

Ja. Men skjermen eg har på skulen er så utruleg dårleg på fargar. Den er sånn... Mjuk. På ein måte. På den skjermen såg det faktisk mykje lysare ut. I alle fall i forhald til den eg brukar no. Den er eigentleg berre teit. Såg på det no når eg kom heim og tenkte "Det var no ikkje mørkt på hinn dataen då?" men sånn går det^^ Så kanskje eg gjer ein del omjusteringar på det når eg har tid med denne PC-en. Og no skal eg ikkje snakke meg bort. Eg surrar for mykje. Ja, det er for mørkt. Og alt er min feil :D Sånn! Og eg skal endre på det når det skal inn som eit av mine tre kulaste bilete som skal bli karaktersatt :D (Det samen med sneglen og eit til)

Eg takkar og bukker! Ideen var litt bra ja, det må eg innrømme^^' Sjølv om det var veldig tilfeldig. Gjekk liksom rundt i byn og tenkte "Ka i svarte skal eg ta bilde av? Uhm... Der e en paraply :D Den va kul!" og sånn x) Folk såg rart på meg :D Men eg syns det gjenspeglar Bergen på ein fin måte. Eit sekund så bles og regnar det slik ar det skjer med paraplyer slik osm det har skjedd med denne, og i neste sekund så er det strålande sol og folk kastar paraplyane. Eg må slutte å snakke meg vekk.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Rot frå Toril

Innlegg Isabel Hunter » 10 Sep 2009 21:31

Toril C Jones skrev:Eg takkar og bukker! Ideen var litt bra ja, det må eg innrømme^^' Sjølv om det var veldig tilfeldig. Gjekk liksom rundt i byn og tenkte "Ka i svarte skal eg ta bilde av? Uhm... Der e en paraply :D Den va kul!" og sånn x) Folk såg rart på meg :D Men eg syns det gjenspeglar Bergen på ein fin måte. Eit sekund så bles og regnar det slik ar det skjer med paraplyer slik osm det har skjedd med denne, og i neste sekund så er det strålande sol og folk kastar paraplyane. Eg må slutte å snakke meg vekk.

Det var det jeg også tenkte når jeg så dette bildet. Jeg synes det ble fantastisk fint, og det at det ble "litt i det gråeste laget", fikk det til å se litt gammeldags og fint ut.
Me likey.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Rot frå Toril

Innlegg Varg Ulvhedin » 10 Sep 2009 21:36

skjermene vårde lider av den "Mykefarger" effeken de og. Ting kan se bra ut her, og når man ser det andre stedet blir det bare rart.

Men enig i at bildet gjennspeilet veldig hvordan det er i Bergen. Dessuten relaterte den også til det alle sier.. "Det regner alltid Bergen"

Også likte jeg bildet lengre opp mer snegla. Snegler er kule.
Varg Ulvhedin S. A. 10.08.2003. <3
Aila Elviira S. A. 04.08.2009. <3
RASMUS, en eller annen gang i Juli nesteår.. Håhå..
Irja Elviira <3 Lukas Lennox. 29.01.2000
Brukerens avatar
Varg Ulvhedin
Gullsnopp
 
Innlegg: 498
Registrert: 31 Mai 2009 00:24


Re: Rot frå Toril

Innlegg Toril C Jones » 10 Sep 2009 21:52

Isabel: Takkar^^ Du har vel kanskje rett med det at det får det til å sjå gamaldags ut^^ Det er så kjekt med å få tilbakemeldingar på den måten der, fordi då kan det hende at nokon seier noko som ein aldri sjølv ville ha tenkt på :D

Varg: Det er utruleg irriterande det ja. Skjermane våre er liksom mjuke å ta på også x) (Poking av teit dataskjerm som har fått augevippen til datamannen inni seg :()
Hadde spesielt problem med det i fjor når vi hadde om trykksak. Laga noko som hadde ganske bra fargeeffekt mellom svart tekst og lys raud bakgrunn. Og når eg fyrte den opp på canonen på skulen eller tok den på denne maskinen var det liksom "Ka i svarte står der? o_O Står der nåkke i det hele tatt? o_O" Okei, kanskje ikkje ille, men ikkje langt unna. (Med litt overdrivingar og styr xD)

Det at at det alltid regnar i Bergen er oppskrytt x) Men når det først regnar, så regnar det. Derfor likar eg Bergen. Men det gjenspeglar definitivt kva folk trur om Bergen^^

Takkar :D Snelgar er ekle. Men denne gjorde ein kul jobb.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Rot frå Toril

Innlegg Varg Ulvhedin » 10 Sep 2009 22:00

Vi hadde og utrolig store problemer med datamaskinene. Vi bruker Mac på universitetet da. Litt bedre med det med lys (Men jeg harte jo Mac, så det er jo supert).
våre skjermer gikk i strykket på null komma tre, fordi "lokket" på dataen er jo mykt det og, og litt press på den, ødelagt skjerm. YAY! Så det halp ikke å bære dataen med lokket igjen.
Og de fargekontrastene mellom data og projector er noen ganger helt umulige. Vi sleit mest med at ting så fryktelig "utbrent" ut.

Du må fotografere en sånn kul en med skall på.
Varg Ulvhedin S. A. 10.08.2003. <3
Aila Elviira S. A. 04.08.2009. <3
RASMUS, en eller annen gang i Juli nesteår.. Håhå..
Irja Elviira <3 Lukas Lennox. 29.01.2000
Brukerens avatar
Varg Ulvhedin
Gullsnopp
 
Innlegg: 498
Registrert: 31 Mai 2009 00:24



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron