Toril sitt rot

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Toril sitt rot

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 10 Jan 2013 01:33

Åh, det nederste ble det eventyrstemning av! Den paraplyen gjorde virkelig sitt med stemningen!
Det andre ble for min del litt 'vanlig', om du skjønner?
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Toril sitt rot

Innlegg Toril C Jones » 22 Jan 2013 17:24

Det var det siste eg hadde tenkt å bruke, eller det eg skal poste no. Det er vel eigentleg det eg har gått ut i frå at eg skal bruke, fordi eg fekk ein verkeleg stygg gulfarge på det med hytta då eg printa. Skal prøve og printe det, men får sjå korleis det går. Og er det stygt og skrive i oppgåveteksta mi at det er litt mobbing av britane fordi alt stengast her om det er litt snø? (Ikkje direkte då)

Bilde
http://torilsa.deviantart.com/#/d5sbz1v
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Toril sitt rot

Innlegg sesica » 24 Jan 2013 00:56

god, det siste bildet i forrige post. stemning!
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Toril sitt rot

Innlegg Eàmané Wesenberg » 24 Jan 2013 01:15

åh, hyttebildet var nydelig. og gulfargen fikk det bare til å se litt gammelt ut.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Toril sitt rot

Innlegg Toril C Jones » 24 Jan 2013 04:23

Det får eit stygt grønskjer når det er printa, fordi eg prøvde å bli kvitt det gule ): Skal uansett bruke det siste, det med bilen, fordi det er meir interessant, på eit vis. Det andre er "to pretty" elns. Men takk (: (Har printa det med hytta på og då, i stort, fordi eg vil ha det på veggen fordi det er så stemning)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Toril sitt rot

Innlegg Toril C Jones » 09 Feb 2013 16:56

Bilde
http://torilsa.deviantart.com/art/Swans ... -353155697
Var ute ein tur i går og tok bilete i mørket og leika med blitz og lys. Blitza meg sjølv så mange gongar i trynet at eg ikkje kunne sjå skikkeleg etterpå. Det var gøy.
Er Swansea sett frå Townhill i bakgrunnen (var det vi eigentleg skulle ta bilete av. Heh), blitza meg sjølv i trynet med ekstern blitz på full styrke (truuur eg) og brukte mobilen til å lyse framføre og rundt objektivet. Lukkertid på 25-30sek, låg ISO og blendar på 16. Gjort svart-kvitt i Photoshop, for så å putte på eit sepia-filter og et blått filter etterpå. Så ja :)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Toril sitt rot

Innlegg Toril C Jones » 12 Mar 2013 00:20

Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Toril sitt rot

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 12 Mar 2013 00:40

Omr, det bildet av Swansea var nydelig! Elsker ideen, og synes du av byen i sg selv har fått et ubeskrivelig flott bilde. Ellers tror jeg jeg heller ville lagt ansiktet over etterpå i photoshop eller noe, lang lukkertid = uklare bilder, og jeg vet ikke, jeg bare tror det kunne blitt kulere slik, selv om jeg liker det litt slik det er også.

Ellers var bildet fra London bare kult. Rett og slett utrolig fancy med refleksene i vinduet.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Toril sitt rot

Innlegg Toril C Jones » 12 Mar 2013 02:46

Takk for det :) Kan prøve det med å legge anlete på i ettertid, ettersom det skal vere ein del av eit prosjekt. Alientation, og då skal eg gjere det same to stader i Swansea og to stader heime/hytta. Så takk for tips :) Skal prøve det ut og sjå om eg får det til å funke, om eg får den spøkelseseffekten eg har lyst på. Litt vanskeleg å forklare kva eg skal fram til, men noko med overgang til ein annan plass elns.

Det var det eg tenkte òg då eg tok det :) Såg den No smoking-greia og Bayswater-greia og tenkte at eg skulle prøve og få dei sånn omtrent over kvarandre elns. Takkar (:
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Toril sitt rot

Innlegg Janey I Johnson » 12 Mar 2013 03:15

Kva med å bruke dobbel exposure?
Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron