Bilder. Bare bilder.

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Bilder. Bare bilder.

Innlegg Christine Longstrider » 04 Sep 2011 17:01

Hei, eg vil vise litt rundt omkring. Altså Real bilder. Det kommer ikkje til å vere bilder av mennesker. Bare av fin natur og kule rom. Og kanskje litt dyr også. Håper dere liker det dere ser! :D :mrgreen:

Her er de første bildene. De tok eg i fjor og litt i år.
BildeBilde
BildeBilde
Eg er stolt over å si att eg er gal etter Fantasy-bøker.
Brukerens avatar
Christine Longstrider
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 34
Registrert: 02 Sep 2011 16:06


Re: Bilder. Bare bilder.

Innlegg Daniella V. Frances » 04 Sep 2011 18:04

Vil si at det nederste bildet til venstre er min favoritt; Bra farger, og bildet er passelig skarpt! ((:
Det øverste til høyre, tror jeg at jeg ville redigert kontrast litt, fordi bildet virker en smule flatt. En annen ting jeg legger merke til er at det hvite papiret har litt blått skinn; husker ikke helt hvordan man fikser det atm, heh. Men jeg gleder meg til å se flere bilder!
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Bilder. Bare bilder.

Innlegg Toril C Jones » 05 Sep 2011 01:03

Daniella har rett. Det nederst til venstre er bra. Likar det, men du kunne gjerne prøvd å få litt meir med av "naturen" og litt mindre hus. Ideen til det bilete nede til høgre er god, men eg ville prøvd å velge eit anna utsnitt. Fått meir fokus på den blå tingen (litt usikker på kva det er) og mindre fokus på bakgrunnen. Fordi det støyar litt. Men likar ideen :D Den er bra!
Dei to øvste bileta er litt kornete (spesielt det til høgre). For å vere ærleg, så skjønner eg heilt ikkje det med den boka. Det er ei... bok. Sikkert ei bra bok, men eg ville prøvd å gjere utsnittet og det litt meir spannande. Det same gjeld det til høgre. Der ville eg prøvd å gått nærmare bosspannet eller prøvd å plassere det litt meir ned i bilete. No er det så og sei midt i, og det er ikkje så alt for harmonisk. Og eg ville prøvd å sette meg ned for å få eit litt anna perspektiv.
Men ja, håper du ikkje tar deg nær av ting altså. For eg likar ideane dine. Du har gode idear og sånn, men du burde øve litt meir med utsnitta (: Eksperimentere litt der og ikkje alltid nødvendigvis ta med heile. Er ofte mykje gøyare og meir spannande å berre ta med deler enn berre eit slags oversiktsbilete av ein ting (:
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron