Sugende videoer, men ...

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Sugende videoer, men ...

Innlegg Venus Luana Scott » 19 Aug 2011 13:02

Vel, jeg har en bruker på YouTube som jeg gjerne vil at noen skal kritisere. Jeg mener... kommentere og sånn, og si hva jeg gjorde feil, og hva jeg kunne ha gjort bedre. Mange av videoene er fra Sims, og ... Vel den jeg har fått mest views på er, æh, Vomiting Movie xD
Og vær så snill, ikke se Vampire Bat! Jeg er så misfornæyd med den at jeg ikke en gang skjønner at jeg la den ut på YouTube... Og på Vomiting Movie er den en nudistisk sim. Det var IKKE meninga!
Og en veldig viktig video som er der som heter "La norsk være norsk", dere kan se den også, men dere trenger ikke å følge den. Jeg mener, til og meg JEG sier engelske ord i norske setninger noen ganger, sånn som views og parter og bosser og leveler. For det meste er det fordi jeg har sagt det hele livet, eller fordi jeg ikke husker det norske ordet.
Vel, takk uansett, og bruker navnet, som jeg er ekstremt misfornøyd med, ikke le, mellomnavnet mitt er Cecilie, så... Vel, bruker navnet er CessiCecilie. Ikke le.

Tusen takk uansett! :shock:
Venus Luana Scott
 
Innlegg: 2
Registrert: 19 Aug 2011 12:42


Re: Sugende videoer, men ...

Innlegg Moe Alice Rainfall » 19 Aug 2011 14:48

uh..ø legge ut en link? (: til brukeren din altså?
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Sugende videoer, men ...

Innlegg Nathanee Safirius » 22 Aug 2011 00:48

Jeg gjorde det der en gang for lenge siden også, det var egentlig ganske gøy. Man må ha masse mer frames for at det skal se bra ut da. Prøv å sjekke opp diamant88 på Youtube, han har laget veldig awesome animasjonsgreier med PAINT og et videoprogram som kunne putte inn bakgrunner for ham. Han har blandt annet laget denne.

... kanskjejegskalprøveågjøredetderselvigjen.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 29 gjester

cron