Eventyrskogen

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Eventyrskogen

Innlegg Agasander Drow » 22 Aug 2011 13:35

Daniella V. Frances skrev:Åhhh, tror jeg har glemt Brukernavnet mitt. Men siden er awesome!

Det er en bruker kalt VictoriaFrances, kanskje deg?
Agasander Drow
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 08 Jan 2011 00:41


Re: Eventyrskogen

Innlegg Daniella V. Frances » 22 Aug 2011 16:22

TAKK. : DD
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Eventyrskogen

Innlegg Agasander Drow » 27 Aug 2011 17:45

Slapp en ganske stor oppgradering i dag som blant annet inneholder det såkalte «Oppdraget» – en søken etter tjue forskjellige gjenstander som trengs for å bygge en storslått maskin. Forslag til hva jeg bør fokusere på fremover?
Agasander Drow
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 08 Jan 2011 00:41


Re: Eventyrskogen

Innlegg Agasander Drow » 27 Aug 2011 19:03

Marion Bother skrev:1: Designet er ikke noe spesielt, det kunne vært meget mer blikkfang i det. F.eks at bakgrunden er et bilde og hendelsene blir mer "satt til liv" av at du er på de forskjellige stedene. Om du skjønner hva jeg mener. La oss si at det er 3/4 forskjellige bilder, hvor hvert av de representerer hovedstedene du er på.

Jeg vet at utseendet i beste fall er kjedelig, design er en av mine store svakheter. Jeg er forøvrig i kontakt med en illustratør, så hvem vet hva fremtiden vil bringe?

Marion Bother skrev:2: Det burde være litt enklere å få utmerkelser. Personlig syns jeg det tar fryktelig lang tid mellom hver gang jeg får kjøpt noe, og da går jeg lett lei.

Det er forsåvidt en god del enkle utmerkelser, problemet er vel heller at det er få utmerkelser genrelt. Dette er selvfølgelig noe jeg vil jobbe med i tiden fremover. Tenkte jeg skulle jobbe meg opp til 200 forskjellige grunnhendelser, så kan jeg konsentrere meg om bonuser og utmerkelser etter det.

Til slutt vil jeg bare si takk for responsen! Det er slike tilbakemeldinger som gjør spillutviklinga gøy! :D
Agasander Drow
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 08 Jan 2011 00:41


Re: Eventyrskogen

Innlegg sesica » 01 Sep 2011 16:36

Liker spillet ditt skikkelig godt! Men jeg er veldig enig med Marion, - det trenger bedre design. Eventuelt bare et foto som bakgrunn hadde vært en forbedring. Jeg liker Oppdraget skikkelig godt, jeg mangler ni ting nå.. Gleder meg også til flere hendelser, for nå føler jeg at jeg har vært innom alle. Og som de andre har nevnt, når man kommer til den greia hvor man kan komme til Dragefjellet, landsbyen og -ettellerannet-skogen, så må man klikke to ganger. Først går den gule greia vekk, så kommer man dit. Heheheh.
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Eventyrskogen

Innlegg Sally Eagelcoth » 01 Sep 2011 22:26

Altfor avhengighetsskapende! Fy!
....Neida.
Eller, det er jo avhengighetsskapende, men det er vel det du er ute etter XD
Jeg veeet at designet har blitt nevnt alt, og jeg mener også at det burde gjøres litt mindre kjedelig :3
Men det bør ikke ta fokuset helt vekk fra selve "spillet", da, så det bør ikke være for overveldende. For samtidig så er det noe jeg liker ved at det er enkelt.
Jeg liker at det er så mange tilfeldigheter. En ting du gjør kan være lurt en gang, men gå helt galt neste gang du prøver xD
Jeg vet ikke hva annet jeg kan si, jeg. Det er en veldig god idé, det er i hvert fall sikkert. Jeg kommer nok til å lurke rundt inni eventyrskogen mye fremover. :3
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Eventyrskogen

Innlegg Daniel Soksalot » 02 Sep 2011 18:16

WoW! Så morsomt ! :) Du er flink! Hvordan greide du det? :)

Har blitt veldig hektet av spillet ditt! :)
Daniel Soksalot
Daniel Soksalot
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 28
Registrert: 03 Jan 2011 19:51
Bosted: Øvre Rendalen


Re: Eventyrskogen

Innlegg Agasander Drow » 02 Sep 2011 20:27

Denne uken har jeg jobbet med et nytt og mer helhetlig design til Eventyrskogen. Hvis jeg er heldig klarer jeg å ferdigstille det i løpet av morgendagen. :)
Agasander Drow
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 08 Jan 2011 00:41


Re: Eventyrskogen

Innlegg Agasander Drow » 04 Sep 2011 12:22

Det nye utseendet er oppe og går! Synspunkter? Kritikk? Jeg kan i tillegg meddele at feilen hvor man må trykke to ganger for å reise med ringen er utbedret.
Agasander Drow
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 08 Jan 2011 00:41


Re: Eventyrskogen

Innlegg Loveleen V. Fisher » 04 Sep 2011 14:48

Jeg fikk 24 poeng, ^^ Gøyy. Nå er jeg avhengig. :P
Hvorfor kan ikke jeg renne, når deodorant.
Brukerens avatar
Loveleen V. Fisher
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 69
Registrert: 23 Aug 2011 14:49
Bosted: Flekkefjord



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron