Respons? :3

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Respons? :3

Innlegg Martie A. Wothington » 27 Apr 2011 13:39

Jeg må si meg enig med de andre; håret er kjempefint, fargeleggingen er kjempefin og øynene er kjempefine. x.x Jeg må også tilføye at nesa er superfin. o.o
Det eneste jeg har å kommentere konstruktivt på er mellomrommet mellom øyet og øyenbrynet. Det er for stort. Hvis øyenbrynet hadde vært lenger ned, hadde tegningen blitt enda bedre. c:
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 27 Apr 2011 15:51

Pedusa Tinkerbell skrev:
Annabelle Thorn skrev:Ågudsåfinthårhvorforklarerikkejegsånt. Men uansett. Du er utrolig flink, ja. Jeg elsker hvordan du fargelegger og sånt også - spesielt øyne. Og lepper. Og nese. Og... Bah. Men yeah. Ferdigheter. :>


Takk x3
Martie A. Wothington skrev:Jeg må si meg enig med de andre; håret er kjempefint, fargeleggingen er kjempefin og øynene er kjempefine. x.x Jeg må også tilføye at nesa er superfin. o.o
Det eneste jeg har å kommentere konstruktivt på er mellomrommet mellom øyet og øyenbrynet. Det er for stort. Hvis øyenbrynet hadde vært lenger ned, hadde tegningen blitt enda bedre. c:


Tusen takk ^^
Det med øyenbrynet la jeg faktisk ikke merke til, men nå som du sier det så ser jeg det o.o Takk for at du sa ifra n.n

EDIT: Om noen er interessert, så har jeg nettopp postet en video hvor jeg spiller det jeg kan av en sang på piano :3
Dårlig kvalitet og sånt, filmet med et knøttlite digitalkamera. Og spillinga mi er langt fra feilfri xD

EDIT 2: Ny tegning zomg.
Bilde
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 07 Mai 2011 22:59

Wootitoot. Nye tegninger.

Link
Tre ord på denne: Unnskyld Moe. Unnskyld.

Link
Denne tror jeg gikk greit o.o

Link
Denne er egentlig bare en tulletegning, på en måte XD Failet på håret da. Håret mitt ser ikke sånn ut x.x
Men jeg stappet inn diverse ting jeg liker og sånt inni der... xD F.eks. tryllestav og magi = HP love :3
Uhm. Også er TiramSmiles et brukernavn jeg bruker ganske ofte. xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Harriet » 13 Mai 2011 11:35

Omgfshhh o.o Utrolig fine! Finner ikke noe konstruktivt på noen av tegningene dine...
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Respons? :3

Innlegg Martie A. Wothington » 13 Mai 2011 14:59

ÅHHH de nye tegningene dine er superfine. Eller ukaida, den siste er mer søt og awzm. 8-)
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 16 Mai 2011 00:45

3OHM skrev:Omgfshhh o.o Utrolig fine! Finner ikke noe konstruktivt på noen av tegningene dine...


Tusen takk 8D
Martie A. Wothington skrev:ÅHHH de nye tegningene dine er superfine. Eller ukaida, den siste er mer søt og awzm. 8-)


Takk ^^ Den siste var mer en tulletegning, siden jeg kjedet meg XD


BTW: Mulig tegningene mine ... synker i kvalitet elns. fremover, siden jeg er nødt til å bli vant til ny tablet xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 02 Jun 2011 14:49

Ny tegning!

Dette er min aller første tegning i photoshop og min aller første tegning med min nye tablet.
Det er faktisk en stund siden jeg tegnet den nå, har bare vært for lat til å oppdatere.
Og så har jeg sett at det er ekstrem stor forskjell på den tegningen fra PC til PC/skjerm til skjerm. På tablet'en min så den helt OK ut, på PCen min så den grå ut, pluss at det svarte var ikke ordentlig svart, og på skole-PCen var den skikkelig smal o_O
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Martie A. Wothington » 02 Jun 2011 16:59

Hvis jeg senker lysstyrken på dataen min blir det ganske svart rundt der ihvertfall, så kan sikkert ha noe med det å gjøre. c:

Menaltså tegningen var kjempefin, og nok en gang var nesa kjempefin. *-* Og håret og munnen og ansiktsformen og ja. Hvis jeg skal være pirkete, så må jeg si at det øyet som er til høyre for oss så ut som om det hadde for mye av det hvite området. eheheh. Hvis du skjønner. Det passa liksom ikke heelt sammen med det øyet til venstre siden. eh. Ellers kjempefin. CC:
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Respons? :3

Innlegg Billie » 09 Jun 2011 23:56

:O så fliiink! Skal absolutt følge med her fremover!
Brukerens avatar
Billie
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 83
Registrert: 06 Aug 2010 01:52


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 12 Jun 2011 15:32

Martie A. Wothington skrev:Hvis jeg senker lysstyrken på dataen min blir det ganske svart rundt der ihvertfall, så kan sikkert ha noe med det å gjøre. c:

Menaltså tegningen var kjempefin, og nok en gang var nesa kjempefin. *-* Og håret og munnen og ansiktsformen og ja. Hvis jeg skal være pirkete, så må jeg si at det øyet som er til høyre for oss så ut som om det hadde for mye av det hvite området. eheheh. Hvis du skjønner. Det passa liksom ikke heelt sammen med det øyet til venstre siden. eh. Ellers kjempefin. CC:


Takktakk n__n Ja ... det øyet hadde kanskje litt for mye hvitt o.o

Billie skrev::O så fliiink! Skal absolutt følge med her fremover!


Yay! 8D Takk ^^


Oooog.... Jeg er ferdig med tegningen av Carolin Waterfall!
Bilde
Hele bildet vises ikke, men det er ikke så farlig.
JEG ser masse feil her, men jeg skal la være å peke dem ut. Pek dem ut for meg xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron