Respons? :3

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 24 Apr 2011 18:03

Ja, jeg ville likt å få litt respons. Jeg tegner en del, og ... ja, jeg tenkte at jeg skulle poste tegningene mine her.
Jeg skifter stil veldig ofte, btw.
Jeg sier ja takk til kritikk. Ikke noe sånt "Åh så stygg blahblahblah"-greier, men mer direkte på hva som kunne vært annerledes, hva jeg bør øve på, gi noen tips, og sånt. Det ville jeg likt :3

Ok, første tegning. (bildet var for stort til å vises her >_>)
Dette er mitt første forsøk på å tegne realistisk. Ikke at det ser ut som et bilde, men jeg prøvde meg på realisme. Jeg er faktisk ganske fornøyd med denne, bortsett fra et par ting. Som f.eks. klærne. Jeg hater å tegne og farge og skyggelege klær ... hater det....

Mer kommer når jeg får tegnet mer.
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Daniella V. Frances » 24 Apr 2011 18:31

Jeg trooor at øret er litt langt nede, det ser litt feil ut for meg - men jeg er ingen anatomi ekspert. Men, veldig bra tegnet, syns jeg! Liker håret veldig godt. ~

Edit; Fant ut at det satt bra, jeg måtte bare se litt etter. Høhø. :3
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 24 Apr 2011 18:38

Øret er litt lite, jeg tror det er det som er problemet x3 Men ører er noe av det jeg hater mest her i verden (å tegne, altså xD), så jeg gir blanke i at det er litt feil, for det kunne vært helt kdujhfgukdh xDD
Men tusen takk ;D Håret var så godt som umulig å få til XD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Esmeralda Asimka » 25 Apr 2011 14:43

I think I just died. Srsly. Awesume pent.
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Respons? :3

Innlegg Moe Alice Rainfall » 25 Apr 2011 17:05

okai, hei. Du var flink o,o Jeg vet hvor vanskelig det er og tegne fjes fra siden, personlig har jeg aldri helt fått dreisen på det, men du hadde fått det til fantastisk bra. skyggene ved nesa var nydelige, seriously.

neste jeg reagerer på er at det lille man ser av kroppen hans er alt for tynt o,o sånn, armen blir sykt tynn og spinkel i forhold til hodet, og det faktum at han er en gutt x]
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 25 Apr 2011 17:21

Esmeralda Asimka skrev:I think I just died. Srsly. Awesume pent.


Takk ;D

Moe Alice Rainfall skrev:okai, hei. Du var flink o,o Jeg vet hvor vanskelig det er og tegne fjes fra siden, personlig har jeg aldri helt fått dreisen på det, men du hadde fått det til fantastisk bra. skyggene ved nesa var nydelige, seriously.

neste jeg reagerer på er at det lille man ser av kroppen hans er alt for tynt o,o sånn, armen blir sykt tynn og spinkel i forhold til hodet, og det faktum at han er en gutt x]


Tusen takk ^^ Og ja, jeg er enig med deg. Jeg får ikke til anatomi noe særlig >_> Det er derfor jeg prøver meg. Og så ble jeg sjukt lei av å holde på så lenge med en tegning, så jeg ga litt opp mot slutten xD Men jeg setter pris på at du sier i fra :3
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 25 Apr 2011 18:15

Ny tegning!

Bilde

Jeg orket ikke styre noe mer med denne etter at ansiktet og håret var ferdig, så halsen ble dårlig skyggelagt og ja .... "kuttet". Orket ikke lage en ordentlig bakgrunn eller klær eller noe som helst XD
Og KQJWERFJ. Det var mye vanskeligere å tegne realistisk når personen ikke var i profil.

...Sånn, tilbake til matta. ._.
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Annabelle Thorn » 26 Apr 2011 00:37

Ågudsåfinthårhvorforklarerikkejegsånt. Men uansett. Du er utrolig flink, ja. Jeg elsker hvordan du fargelegger og sånt også - spesielt øyne. Og lepper. Og nese. Og... Bah. Men yeah. Ferdigheter. :>
Smaker som fargestifter etter klokken to på ettermiddagen.
Brukerens avatar
Annabelle Thorn
Trollmannshatt
 
Innlegg: 142
Registrert: 22 Aug 2010 13:59
Bosted: Narnia


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 26 Apr 2011 17:01

Tusen takk n__n
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Pedusa Tinkerbell » 27 Apr 2011 10:10

Annabelle Thorn skrev:Ågudsåfinthårhvorforklarerikkejegsånt. Men uansett. Du er utrolig flink, ja. Jeg elsker hvordan du fargelegger og sånt også - spesielt øyne. Og lepper. Og nese. Og... Bah. Men yeah. Ferdigheter. :>
Pang! Du døde! Moahaha >:]
Dette er en veldig farlig link.
Brukerens avatar
Pedusa Tinkerbell
Fjærpenn
 
Innlegg: 460
Registrert: 02 Aug 2009 23:57
Bosted: Fantasien min



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron