Respons? :3

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 11 Aug 2011 01:19

Daniella V. Frances skrev:Den var KJEMPEFIN. Men, for meg virker det som om hun har litt langt ansikt. Lang i maska? Men, det kan hende det bare er meg. Du har blitt mye flinkere, dette er supert!


Taaakk! :D
Ja, jeg vet. Hodet er litt for høyt, tror jeg xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 14 Aug 2011 01:48

Ny tegning!

Blir fremdeles glad for kritikk! :3
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 26 Aug 2011 19:00

Trippelpost, sorry....

Men jeg har en ny tegning jeg tenkte jeg skulle dele. Og den er enorm, sorry, så den blir veldig kutta her.
Link til fullversjon


Bilde

Denne tegnet jeg bare for moro skyld. Som vanlig blir jeg glad for kritikk, men for denne så kommer jeg nok ikke ta det så veldig til meg. Jeg vet at hodet er stort. Jeg prøvde meg nemlig på litt perspektiv og sånt, men failet, og orket ike endre på noe. Og failet med skyggene... xD Kappetingen var grusom.
Jeg ble litt lei av å bare prøve meg på realisme, så fikk lyst til å tegne noe anime-aktig. Pluss at jeg fikk lyst til å tegne litt fanart 8D

Dette er Amaimon fra animen Blue Exorcist (Ao no Exorcist), en anime jeg har blitt litt opphengt i i det siste. Og Amaiomon er favorittkarakteren min.. xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Daniella V. Frances » 26 Aug 2011 22:07

DEN ER SUPER.
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 26 Aug 2011 22:12

Takk ^-^
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 28 Aug 2011 23:34

Ny tegning, igjen!
Høhø, mer fanart. Fra samme anime.

Og denne er mye større, så jeg bare linker til den: >LINK<

Jeg hadde egentlig ikke tenkt ti å tegne så stort. Planen var å bare lage en ltt random bakgrunn som jeg kunne bruke (lei av den jeg har), men så bare HOPPET en skisse inn da, og så bare MÅTTE jeg fullføre... Ehehe.
Og ja, jeg er fremdeles litt lei av å prøve meg på realisme, så jeg bare leker litt rundt med animestil og sånt. Skyggeleggingen gir ikke mening, men. Sorry.

Ogogog jeg hater at det er så stor fargeforskjell fra skjerm til skjerm. Om fargene er knall rosa, så forestill deg at de er litt mer grålilla, please.
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Spinderella » 29 Aug 2011 20:49

HOLY SHIT DU ER FLINK
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 29 Aug 2011 21:28

Spinderella skrev:HOLY SHIT DU ER FLINK


Tusen takk Bilde
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 31 Aug 2011 16:34

Stephanie Larcita skrev:Wow, du er blitt bedre! Du burde tegne flere av den typen stil for den var kul (:
Jeg likte kappa, og jeg syns ikke hodet var for stort. Du fikk liksom en helt egen stil med et sånt hode.


Tusen takk ^^Jeg tror jeg kommer til tegne mer på den måten fremover, faktisk x)
Angående store hoder, jet vil prøve å unngå dem. Jeg liker ikke at de blir gigantiske.. xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 01 Sep 2011 18:45

--> Ny tegning! <--

Tja. Fanart igjen. Jeg leker egentlig bare rundt for tiden. xD
Deler ut kjempegod kake til de som kjenner han igjen >8)

Blir fremdeles glad for kritikk og kommentarer :3
Og ja, jeg vet at han er lang i maska XDD Orka ikke rette på det. Kanskje jeg retter på det senere.

Edit: Det er et sitat på bildet, fra karakteren. Tenkte jeg skulle bare vise hele sitatet, og ikke bare den delen av det.
Vel, her er det, om noen vil lese det x)
"Lying monsters are a real nuisance. They are much more cunning than other monsters. They pose as humans even though they have no understanding of the human heart. They eat even though they've never experienced hunger. They study even though they have no interest in academics. They seek friendship even though they do not know how to love. If I were to encounter such a monster, I would likely be eaten by it. Because in truth, I am that monster."
Sist endret av Sally Eagelcoth den 01 Sep 2011 22:05, endret 1 gang
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron