Respons? :3

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Respons? :3

Innlegg Pynasta Kandarin » 12 Jun 2011 16:15

Den er kjempefin, men hun virker liksom litt sammenklemt... Også tror jeg armene er litt for korte (And the uniform does NOT incl)ude a miniskirt.

Men fargingen er dritfin.
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 12 Jun 2011 16:24

Pynasta Kandarin skrev:Den er kjempefin, men hun virker liksom litt sammenklemt... Også tror jeg armene er litt for korte (And the uniform does NOT incl)ude a miniskirt.

Men fargingen er dritfin.


Det jeg hater mest med tegningen er armene x.x Det er det som får henne til å se sammenklemt ut. Jeg prøvde å få det til å se ut som de var bøyde, kind of, men jeg failet.
Angående skjørtet... xD Det var meningen å ha det lengre, men siden hun har bena opp, så sklir det litt ned. Men så gikk ikke skyggeleggingen helt bra, og det ble seendes ut som et miniskjørt xD
Takk for kritikk :3
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Chola L. Laisa » 11 Jul 2011 21:21

Wow, du er flink! o.o Skjønner ikke hvordan man kan tegne på photoshop og sånt..
æ e kul
Brukerens avatar
Chola L. Laisa
Gomp
 
Innlegg: 9
Registrert: 11 Jul 2011 20:42


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 24 Jul 2011 14:18

Chola L. Laisa skrev:Wow, du er flink! o.o Skjønner ikke hvordan man kan tegne på photoshop og sånt..


Takk n_n Det gjorde ikke jeg før heller xD Jeg startet å tegne i Paint. Håper dere aldri får se de grusomme bildene jeg tegnet da jeg fremdeles brukte Paint. *grøss*


Ny tegning!
Denne tegningen har jeg to versjoner av. Den ene versjonen er dedikert til alle som døde på Utøya og i bomben i Oslo, og til alle de som har mistet venner og familie.
Det var egentlig bare meningen å ha en versjon av denne tegningen, altså den med flagget i bakgrunn og sånt, men jeg følte for å laste opp en annen versjon også, uten disse tingene.

Bilde og Bilde

Jeg tegnet denne/disse (det er jo samme tegningen x.x) ganske... fort. Jeg brukte ikke like mye tid som jeg pleier. Men jeg er fornøyd likevel.
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Vila Nephilim » 24 Jul 2011 15:27

Du tegner helt fantastisk, og jeg elsker tårene i øynene, måten du fikk til de på! Dette var en veldig god ide, og hadde jeg faktisk kunnet skrive, så hadde jeg også gjort noe for å vise min støtte. Du er utrolig flink. Nei, du er ikke bare flink, du er jo begavet! (:
Vila Nephilim
 


Re: Respons? :3

Innlegg Ivory Yovaile » 24 Jul 2011 15:30

Vila Nephilim skrev:Du tegner helt fantastisk, og jeg elsker tårene i øynene, måten du fikk til de på! Dette var en veldig god ide, og hadde jeg faktisk kunnet skrive, så hadde jeg også gjort noe for å vise min støtte. Du er utrolig flink. Nei, du er ikke bare flink, du er jo begavet! (:
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 09 Aug 2011 18:17

Ivory Yovaile skrev:
Vila Nephilim skrev:Du tegner helt fantastisk, og jeg elsker tårene i øynene, måten du fikk til de på! Dette var en veldig god ide, og hadde jeg faktisk kunnet skrive, så hadde jeg også gjort noe for å vise min støtte. Du er utrolig flink. Nei, du er ikke bare flink, du er jo begavet! (:


Tusen takk ^^ Det er veldig koselig å få sånne tilbakemeldinger 8D
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Scarlett » 10 Aug 2011 12:40

Elsker tegningene sine, de er driitfine :)
Tegne en Scarlett en gang i fremtiden, kanskje?

Elsker tåren og skriften :)
I could agree with you, but then we'd both be wrong...
- Scarlett Mistress
Scarlett
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 51
Registrert: 22 Jul 2011 19:26


Re: Respons? :3

Innlegg Sally Eagelcoth » 10 Aug 2011 21:58

Scarlett skrev:Elsker tegningene sine, de er driitfine :)
Tegne en Scarlett en gang i fremtiden, kanskje?

Elsker tåren og skriften :)


Tusen takk ^^
Jeg hadde en bestillingstråd før, men har stengt den nå, og den kommer nok ikke til å åpne igjen, er jeg redd. Skal bare gjøre meg ferdig med bestillingene jeg har fått, men tar ikke nye :\
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Respons? :3

Innlegg Daniella V. Frances » 10 Aug 2011 22:50

Den var KJEMPEFIN. Men, for meg virker det som om hun har litt langt ansikt. Lang i maska? Men, det kan hende det bare er meg. Du har blitt mye flinkere, dette er supert!
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron