Kiri sine tegninger: poem:)

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Kiri-kanin sine tegninger: Fotografering!

Innlegg Toril C Jones » 20 Sep 2011 22:24

Åh, Island<3 Herligheit, eg har så lyst til å reise dertil!

Menne, ja, bileta dine. Som Steph seier, du er flink! Du er veldig flink til å sjå motiva. "Burned Blossom" var heilt awesome. Likar særs godt det som på ein måte glødar bak blomen. Altså, omrisset. Hadde gjerne likt å hatt heile blomen og ikkje berre stilken med sånn. Det kunne moglegeins ha blitt gjort ved at du hadde flytta deg pittelittegranne til venstre. Då hadde òg komposisjonen vore heilt perfekt! Men! likar det særs godt! Du har verkeleg fått til det å ta bilete a noko med solnedgang bak og sånn. Er langt i frå alle som klarar det på den måten ;) Mange hadde berre fått eit svart omriss der.
Og "The last day"! Utruleg bra tittel til eit supert bilete! Det passar supert. Fine linjer og sånn (: Bra rørsle i bilete!

Og Steph har heilt rett når det kjem til det at det ikkje er kamera det kjem an på, men personen bak ;) Kva kamera brukar du, eigentleg? Litt nysgjerrig på sånn eg. Er berre sånn eg er (: Du bør definitivt ta fleire bilete, for dei var fine. Du ser bra motivar og sånn. Kunne gjerne ha eksperimentert litt med utsnitta, då blir det endå meir spannande :D
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Kiri-kanin sine tegninger: Fotografering!

Innlegg Daniella V. Frances » 21 Sep 2011 11:00

Toril C Jones skrev:Åh, Island<3 Herligheit, eg har så lyst til å reise dertil!

Menne, ja, bileta dine. Som Steph seier, du er flink! Du er veldig flink til å sjå motiva. "Burned Blossom" var heilt awesome. Likar særs godt det som på ein måte glødar bak blomen. Altså, omrisset. Hadde gjerne likt å hatt heile blomen og ikkje berre stilken med sånn. Det kunne moglegeins ha blitt gjort ved at du hadde flytta deg pittelittegranne til venstre. Då hadde òg komposisjonen vore heilt perfekt! Men! likar det særs godt! Du har verkeleg fått til det å ta bilete a noko med solnedgang bak og sånn. Er langt i frå alle som klarar det på den måten ;) Mange hadde berre fått eit svart omriss der.
Og "The last day"! Utruleg bra tittel til eit supert bilete! Det passar supert. Fine linjer og sånn (: Bra rørsle i bilete!

Og Steph har heilt rett når det kjem til det at det ikkje er kamera det kjem an på, men personen bak ;) Kva kamera brukar du, eigentleg? Litt nysgjerrig på sånn eg. Er berre sånn eg er (: Du bør definitivt ta fleire bilete, for dei var fine. Du ser bra motivar og sånn. Kunne gjerne ha eksperimentert litt med utsnitta, då blir det endå meir spannande :D
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Kiri-kanin sine tegninger: Fotografering!

Innlegg Evanna Lumos » 21 Sep 2011 15:51

Tusen takk:) kameraet jeg bruker er en liten sølfarget sak som heter fujifilm finepix F47...tror jeg...
jeg ønsker meg bedre kamera til bursdag^^
Bilde
Brukerens avatar
Evanna Lumos
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 19 Jan 2011 18:49


Re: Kiri sine tegninger

Innlegg Evanna Lumos » 23 Sep 2011 17:13

Ny tegning:
Bilde
Bilde
Brukerens avatar
Evanna Lumos
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 19 Jan 2011 18:49


Re: Kiri sine tegninger

Innlegg Martie A. Wothington » 24 Okt 2011 23:07

Jeg må bare si meg enig med det Toril og Stephanie sier. Jeg må også tilføye at Burning Web og Morning Dew var mine favoritter. 8-)

Angående tegningen din, vet jeg ikke annet å si enn at den var veldig fin. Jeg har ikke så veldig god peiling på anatomi eller hva det nå heter, men forholdene mellom de ulike delene i ansiktet ser realistiske ut for meg. 8D I tillegg må jeg bare si at jeg elsker øynene du tegner. *-*

Konklusjon: Flink du!
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Kiri sine tegninger

Innlegg Ivory Yovaile » 25 Okt 2011 07:45

Åh, den siste var utrolig fin.
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Kiri sine tegninger

Innlegg sesica » 25 Okt 2011 11:56

Fin tegning!
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Kiri sine tegninger

Innlegg Esmeralda Asimka » 25 Okt 2011 12:03

Kiri M. Lyng skrev:Ny tegning:
Bilde

I JUST F*****ING DIED D:
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Kiri sine tegninger

Innlegg Evanna Lumos » 08 Nov 2011 17:55

Nye tegninger!
Bilde

Bilde

Bilde
Sist endret av Evanna Lumos den 06 Des 2011 17:37, endret 1 gang
Bilde
Brukerens avatar
Evanna Lumos
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 19 Jan 2011 18:49


Re: Kiri sine tegninger

Innlegg Annabelle Thorn » 08 Nov 2011 20:11

Forelska meg helt i den første.
Smaker som fargestifter etter klokken to på ettermiddagen.
Brukerens avatar
Annabelle Thorn
Trollmannshatt
 
Innlegg: 142
Registrert: 22 Aug 2010 13:59
Bosted: Narnia



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron