Kiri sine tegninger: poem:)

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Kiri sine tegninger: poem:)

Innlegg Evanna Lumos » 03 Feb 2011 20:09

Jeg kommer til å legge ut noen tegninger tegnet av meg, og det hadde vært awsmt om noen kunne rose/kritisere/kommentere de, alt etter som hva dere synes.
Sist endret av Evanna Lumos den 06 Des 2011 17:29, endret 13 ganger.
Bilde
Brukerens avatar
Evanna Lumos
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 19 Jan 2011 18:49


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Nathanee Safirius » 12 Feb 2011 04:46

Jeg har latt være å si noe fordi jeg forventet at de folka som vanligvis roser folk oppi skyene skal si noe her, men det har de ikke gjort. Og wth, det skjønner jeg virkelig ikke hvorfor, fordi jeg syns arten din er superskjønn. Jeg kunne aldri tegnet sånn hår med blyant, og jeg liker måten du tegner munnen på. Kanskje øret er litt lite, da. :3
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Channe » 13 Feb 2011 00:24

Jeg liker også håret og munnen. Og så liker jeg nesa. Den fikk du til kjempebra. Med de hårene som stikker litt ut.. hmm, jeg vet ikke, men å legge på sånne streker som du har gjort på resten av håret, hadde kanskje sett bedre ut? ^^
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Evanna Lumos » 03 Mar 2011 17:45

takk for tilbakemelding=3
Jeg er helt enig i at øret var litt lite, men jeg er elendig til ører...jaja, som oftest dekker jeg de med hår^^
Bilde
Brukerens avatar
Evanna Lumos
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 19 Jan 2011 18:49


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Pynasta Kandarin » 03 Mar 2011 19:12

De er helt nydelige! Men ikke slett noe når du legger ut nytt... Bare post en ny post..

Flink til å tegne med blyant, virkelig. Hvis jeg skal pirke på noe er det hendene, fingre på den nederste, det ligner litt på finner, og jeg tror de på hun øverste ble litt lange.

Og du fikk jo til form på armer og bein, helt som de skal være. Flinkflink! Hadde likt å se deg tegne på data og fargelege. ^^
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Ivory Yovaile » 03 Mar 2011 19:46

Pynasta Kandarin skrev:De er helt nydelige! Men ikke slett noe når du legger ut nytt... Bare post en ny post..

Flink til å tegne med blyant, virkelig. Hvis jeg skal pirke på noe er det hendene, fingre på den nederste, det ligner litt på finner, og jeg tror de på hun øverste ble litt lange.

Og du fikk jo til form på armer og bein, helt som de skal være. Flinkflink! Hadde likt å se deg tegne på data og fargelege. ^^
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Moe Alice Rainfall » 03 Mar 2011 22:00

du er kjempeflink, digger fjesene dine *-* og som noen andre sa er du kjempe flink til armer og ben og sånt xD Vil anbefale deg og bruke et redigeringsprogram til og fjerne tydelige rester av ting man har prøvd og viske ut, da xD

jo, også er kvinners hofter og skuldre like brede, så hoftene er for smale på den øverste u__u
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Evanna Lumos » 04 Mar 2011 16:20

Takketakk~<3 Enig i at hendene så ut som finner, men det skal liksom forestille knyttede never... Og jeg har et tegnebrett til data, har bare glemt bort å bruke det, men skal prøve det nå! Og tilslutt, det med en ny post, mener du at jeg bare legger inn en melding sånn som denne? (skal gjøre det fra nå av^^)
Bilde
Brukerens avatar
Evanna Lumos
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 19 Jan 2011 18:49


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Evanna Lumos » 04 Mar 2011 16:23

Jeg prøvde å fjerne strekene i picnik, men hadde litt dårlig tid så det ble ikke så bra... Ü vet du om et annet gratis program som funker bedre å redigere i?
Bilde
Brukerens avatar
Evanna Lumos
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 19 Jan 2011 18:49


Re: Kanin sine tegninger!! :3

Innlegg Pynasta Kandarin » 04 Mar 2011 16:31

Flott med ny post ja, akkurat sånn som det! ^^

Til redigering bruker jeg Paint.Net
Men skal du tegne, prøv Paint Tool SAI. Du får sånn trial, og når den er gått ut kan du slette, og laste ned på nytt... Eller kjøpe hvis du synes det er verd det.
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron