Re: Kiri sine tegningerDu prøver virkelig å drepe meg, du!? o.o
|
||
Re: Kiri sine tegningertusen takk:)
Enda flere tegninger: ![]() Jeg likte ikke nesa på denne. Og jeg tror øynene sitter litt for tett? ![]() Denne er tegnet på tegnebrettet mitt, endelig noe i farger:) ![]() ![]()
|
||
Re: Kiri sine tegninger: Tegnebrett og farger!Du imponerer, virkelig. Trist at du sluttet å tegne avatarer, jeg burde benyttet meg av det! C:
How come Ravenclaw is so much better than all of the other houses? This question is actually rhetorical, I just wanted to draw attention to the fact.
|
||
Re: Kiri sine tegninger: Tegnebrett og farger!liker veldigveldig godt den du har fargelagt! alt ser instantly enda bedre ut med farger på, synes jeg. 8) du tegner fint og realistisk. I dig. Ikke egentlig kritkk, men tips: bruk flere skyggetoner og flere farger neste gang.
Big money. Big women. Big fun.
|
||
Re: Kiri sine tegninger: Tegnebrett og farger!
BAZINGA
|
||
Re: Kiri sine tegninger: Tegnebrett og farger!takk:) jeg har dessverre ikke tid til å tegne på bestilling, men det er bare å stjele tegninger herfra hvis noen vil^^
![]() ![]()
|
||
Re: Kiri sine tegninger: VampyrEt dikt jeg skriver på, er under arbeid:
Tiden(uoriginal tittel?) Tiden går og for hvert år får du flere rynker og mindre hår Du føler det som om åra forsvinner Istedenfor å leve samler du minner Du tenker kun på feil du gjorde før og alt du må huske på før du dør For å fjerne tidens ubehag: la være å tenke på dommedag Pass heller på å nyte hver dag respons? ![]() ![]()
|
||
Re: Kiri sine tegninger: Vampyr
Flott dikt ![]() Jeg likte måten du skrev det på. Det var veldig poetisk. Har du sett min responstråd? Jeg er også dikter hvis og har lagt ut to dikt jeg har laget der;D
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester