Amoros Lille Verden

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Channe » 27 Sep 2010 23:09

5. eller 6. gym tror jeg o.o Sabrina <3<3<3
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Nabi Kaeisha » 28 Sep 2010 12:34

I'm shocked and appalled over Nabis rolle i historien. .-. Wtf, hun er langt fra noen opprører for andres beste og blablalblab, og hun har ikke blå øyne. o-o Hadde jeg visst du planla å gjøre en gigantisk personlighetsendring på henne, hadde jeg ikke latt deg brukt henne, just sayin. XD Du burde kanskje vise folk deres karakterers deler av historien før du bestemmer deg for å ha det med, for det blir litt sånn.. Feil iblant. Nabi ville ikke latt.. Gamlefar styre over seg heller. c:
tumblr
personlig tumblr
blogg
instagram, snapchat, wordfeud, quizbattle: alltidflink
Brukerens avatar
Nabi Kaeisha
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5252
Registrert: 31 Des 2008 17:44
Bosted: Trondheim


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Eàmané Wesenberg » 28 Sep 2010 17:41

Det er det jeg sier, Nabi ville totally vært på Mane sitt lag. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Nabi Kaeisha » 28 Sep 2010 18:50

Eàmané Wesenberg skrev:Det er det jeg sier, Nabi ville totally vært på Mane sitt lag. 8-)

Bare at det ikke hadde vært no' lag, siden Mane og Nabi mest sannsynlig hadde gått helt JFODSFSFSOFJDOSJFDOSJF på hverandre til slutt. <3<3<3
tumblr
personlig tumblr
blogg
instagram, snapchat, wordfeud, quizbattle: alltidflink
Brukerens avatar
Nabi Kaeisha
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5252
Registrert: 31 Des 2008 17:44
Bosted: Trondheim


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Brianna Lantern » 28 Sep 2010 22:40

Nabi Kaeisha skrev:
Eàmané Wesenberg skrev:Det er det jeg sier, Nabi ville totally vært på Mane sitt lag. 8-)

Bare at det ikke hadde vært no' lag, siden Mane og Nabi mest sannsynlig hadde gått helt JFODSFSFSOFJDOSJFDOSJF på hverandre til slutt. <3<3<3


Det er bare det igjen at dere nettop har fått frem en av grunnen til at vi ikke kan beholde karakterene helt som de er; det hadde gitt en noe crappy historie siden de hadde gått rundt og mumset og klådd på hverandre. Og selv om dere kanskje ikke tror på det holder vi oss nogenlunde barnevennelige_det er tross alt lav aldersgrense på GS, og det er jo alle fra den alderen og opp vi søker som lesere. Desuten ville en historie bygd opp på mumsing og klåing ikke vært noe poeng, men direkte kjedelig. Akkurat som RP'ing bygd opp på *sitter op bordet, spiser muffins, kjeder seg og håper noen vil snakke med henne* See my point?
Brianna Lantern
 
Innlegg: 2
Registrert: 28 Okt 2009 09:36


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Isabel Hunter » 28 Sep 2010 22:42

Med FOSKFJLSKDJFKFOSFOSKLJDLSDF tror jeg Nabi mente at Nabi & Mane ville gått i tottene på hverandre fordi de begge er så sterke personligheter, & ingen av dem ville gitt seg. Enda et eksempel på at dere ikke kjenner karakterene nok til å kunne skrive om dem.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Thomas J. Doom » 28 Sep 2010 23:07

Isabel Hunter skrev:Med FOSKFJLSKDJFKFOSFOSKLJDLSDF tror jeg Nabi mente at Nabi & Mane ville gått i tottene på hverandre fordi de begge er så sterke personligheter, & ingen av dem ville gitt seg. Enda et eksempel på at dere ikke kjenner karakterene nok til å kunne skrive om dem.



Pluss tre.

Dere endre masse på Doom og ha "mumser og klår" ikke på noen. ;sss
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg AmoroWRZero » 28 Sep 2010 23:17

Jeg skjønner at folk klager, og det har jeg respekt for, men de må også huske på at det er vanskelig og skrive personeligheten til en annen karakter, slik btw.

Dere kan jo prøve på Amoro, trust me, dere vil alle faile.
Og som sagt skjønner jeg at dere klager osvosv, men dere burde også være litt takknemelige for at noen faktisk gidder og skrive om karakteren deres, selv om det blir all wrong, det er MIN mening da. Men yeah, skjønner at folk kan bli litt sånn oppgitt osv, men dere hadde også faila på og prøvde og skrive om personeligheten til Amoro, er faktisk ikke SÅ lett.
AmoroWRZero
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 20 Sep 2010 17:47


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Thomas J. Doom » 28 Sep 2010 23:24

^Men nu, vel. Nå er det jo faktisk du som ville skrive ogsånn, da. Folk ba deg ikke om å skrive om karakterene deres, eyh~?
//dette er liksom ikke klage eller spydig eller noe. Srs. Ikke oppfatt det feil.
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg AmoroWRZero » 28 Sep 2010 23:27

Neida, for all del xD

Jeg og Brianna bare prata om en historie til og starte med, om Brianna som hovedperson, så hjalp Stephanie oss, så spurte vi om hu ville være med, også laik.. FIkk vi ideen om og skrive om alle de GS personene som har gjort GS til noe spesielt da xD

Bare sier også at folk klager mye, da de helt sikkert hadde faila like mye som meg xD
AmoroWRZero
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 20 Sep 2010 17:47



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron