Amoros Lille Verden

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Amoros Lille Verden

Innlegg AmoroWRZero » 20 Sep 2010 17:55

AMOROS LILLE VERDEN

DEL 6 ER NÅ UTE, ETT PAR TIMER FØR MIDNATT, MEN IKKE KLAG. TRYKK PÅ "AMOROS LILLE VERDEN" FOR Å LESE OG SJEKKE DET UT.

For dere som er nye; Dette er historien om Brianna Lantern sine opplevelser og historie etter at hun blestappet ufrivillig ned mellom puppene til Amoro W. R. Zero. Under veis møter hun noen ukjente personer og noen kjente personer. Se hvordan hun og vennene takler fiender, monstere og hindringer i Amoros pupper.

Vi har nå endelig blitt tilgjengelig på Forumet! Jeg og Brianna følte at vi ville få mer respons og svar osv hvis vi satte oss opp her, så etterlat en kommentar, sjekk innom ofte og les bloggen! Hvor fler som gjør dette, jo mer sannsynelig er det at det kommer flere innlegg, og ja; VI ER FAST TILBAKE.

Sjekk historien ved å trykke på "Amoros lille verden"!

Trykk her for å lese del 1 av Brianna sitt eventyr i Amoros pupper, og da dere har lest del 1 kan dere vel lese del 2 også? Trykk her for del 2!
Dere er vel spente for å finne ut mer? Les del 3 her!
Da er også del 4 ute etter lang tid! Sjekk hva som egentlig skjedde etter del 3 her
Også er også del 5 ute! Dette er en spesiel del! Så trykk her for å sjekke den ut!
Del 6 er nå kommet ut. I denne delen er det en by med, og drama + ødeleggelse! Trykk her for å lese!


Og likte dere historien så langt? Legg igjen en kommentar på bloggen, la oss vite hva dere likte evntuelt IKKE likte. Send meldingen videre til vennen deres så kanskje jeg legger ut innlegg oftere! Beklager at jeg var litt borte, men jeg og Brianna er tilbake for fult nå![/color]

_______________________________________________________________________________________________________

Bakgrunnsinformasjon:

Verdenen Alv[1] ble skapt av at Leo Borverdo Zero[2] ble stappet ned, ufrivillig av sin søster.
Han var den første personen som ble dyttet ned, og da han kom var det bare noen tryllestaver og bøker der. Etter som årene gikk og tingene falt konstant ned, dannet han navnet Alv og kronet seg selv som konge. På den måten hadde han makten over alt levende nedi der.
Leker, dyr, mennesker og insekter[3] måtte bøye seg i støvet for Leo sin makt, og ettersom levende leker og mennesker mom, ble den første byen dannet; Goldan[4].

Etter som flere år gikk, ble det dannet landsbyer og de vokste stadig større. Fjell, skoger og andre steder kom også til stede. Alv hadde plutselig blitt ett stort kongerike, og Leo var den med mest makt.
Opprørere og andre grupper spredde seg raskt, og etter som landsbyene ble byer, hadde Alv plutselig fire store byer.[5]

Byer falt sammen, og folk krevet at de fikk makt over sine områder.
Bekker, elver og sjøer kom senere til stede, og populæriteten[6] steg stadig. Leo hadde plutselig ikke mest makt mer.
Senere ble lederene i de fire største byene hissige på en felles makt, og skapte regjering AlvR[7], som hadde full makt og kontroll over stedet.
Glemten[8] ble stadig større, og ble senere kjent som en by full av muligheter.

Kriger og skjønnhet[9] herjet stedet, og Alv endte som ett sted hvor folk fryktet, også fordi regjeringen hadde mye makt.
Det gamle slottet på det største fjellet falt, og Leo var ikke lengre konge, slottet ble senere brukt som fengsel for usikkelige leker.

Alv vokste stadig større, og landet hadde putselig to fjell, seks store byer, en diger eleksirsjø, flere landsbyer, en enorm skog og flere steder som fremdeles den dag i dag er ukjente.[10]

Mer kommer.

1: Alv er landet som har vokst frem av rusk og rot mellom puppene til Amoro.
2: Leo Borverdo Zero er den yngste broren til Amoro. Svært få kjenner han, siden han forsvant fra Galtvorts overflate da han gikk i tredje. Han er i dag mest kjent for å være personen som sakpte Alv.
3: Mennesker ble stappet oppi Alv ufrivillige hele tiden, men insekter som ble lurt ned måtte også finne en måte og leve på. Leken som Amoro gjemte ble senere vekket til liv av Amoros utalige magiforsøk på puppene.
4: Golden er den største og første byen i Alv. Den er mest kjent for sitt fabelaktige palas i fjellsiden. Byen ligger på en enorm fjellside på det største fjellet.
5: Alv har fire store byer, hvor de fire ledrene danner den nåværende regjerningen som har full makt. De fire store byene er Golden, Barbian, Møyra og Glemten.
6: Populæriteten består mest av gjenglemte leker som går rundt i byene. Lekene formerer seg fort, og danner derfor sine egne landsbyer. Selv om insekter begynner og ta opp kampen nedi der.
7: Regjeringen AlvR er de med full makt og kontroll. Den består av de fire ledrene i de fire store byene, og de styrer alt fra lekepengene til muggskogene.
8: Glemten er den minste av de fire store byene. Den er mest kjent for iskrem og gull. Ilikhet med Golden ligger den ved fjellet. Den ligger ved det andre fjellet i Alv.
9: Krigene igjennom tidene mellom insekter, leker og mennesker har preget Alv. Fremdeles kan man finne ruiner etter slagene, som det fallende slottet til Leo på det største fjellet. Stedet har også mange skjønne områder, som Muggskogen, som har flere gjemte områder.
10: Det finnes fremdeles mange ukjente steder i Alv. Bokplassen er ett enormt sted som ingen vet fult og helt, det samme med muggskogen.


Den er fremdeles på opppusing!
Sist endret av AmoroWRZero den 26 Sep 2010 18:56, endret 9 ganger.
AmoroWRZero
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 20 Sep 2010 17:47


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Sine Metu » 20 Sep 2010 18:21

Du vet at det _finnes en egen tråd for bloggene?
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg AmoroWRZero » 20 Sep 2010 18:22

Jada, men vi vil ha RESPONS. Dette er egentlig ingen normal blogg, vi vil vite hva folk synes om den. Negativt og positivt.
AmoroWRZero
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 20 Sep 2010 17:47


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Sine Metu » 20 Sep 2010 18:29

Og dere kan ikke få respons i kommentarfeltene på bloggen fordi...?
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg AmoroWRZero » 20 Sep 2010 18:30

Jo, vi kan det og. Men det går like greit og ha det på respons så folk faktisk skjønner at de kan gi respons, kinda. Begge deler, og vi valgte og ha det her istede.
AmoroWRZero
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 20 Sep 2010 17:47


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Eàmané Wesenberg » 20 Sep 2010 18:38

Jeg er for at historien har responstråd. Og det er bare fordi Eàmané skulle få en rolle i fortellingen. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg AmoroWRZero » 20 Sep 2010 18:39

Eàmané Wesenberg skrev:Jeg er for at historien har responstråd. Og det er bare fordi Eàmané skulle få en rolle i fortellingen. 8-)


Haha! xD

Mane, du dukker opp i neste del du, i del 6 :3

SAMMEN med Nabi ^^
AmoroWRZero
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 20 Sep 2010 17:47


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg AmoroWRZero » 20 Sep 2010 18:49

Stephanie W Larcita skrev:Yes, dere kom på forumet! :D Sikkert fordi jeg tipsa dere og sa at dere burde gjøre det, hehe, neida. ^^" btw, så synes jeg også bloggen kan ha egen responstråd her.Den der Pikeys dagbok bloggen har jo også en egen responstråd her så da kan jo likegod denne å ha ((: Ser ikke på dette som en sånn "vanlig" blogg.


Hahah, du som fikk oss på tanken, men etter at to andre også sa vi burde det, så gjorde vi det. Men du skal ha æra for å få oss på tanken! (Y)
AmoroWRZero
Futt
 
Innlegg: 10
Registrert: 20 Sep 2010 17:47


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Thomas J. Doom » 20 Sep 2010 19:11

AmoroWRZero skrev:
Eàmané Wesenberg skrev:Jeg er for at historien har responstråd. Og det er bare fordi Eàmané skulle få en rolle i fortellingen. 8-)


Haha! xD

Mane, du dukker opp i neste del du, i del 6 :3

SAMMEN med Nabi ^^


Hehehehedlsss. Doom og Nabse skal jo gifte seg når de blir gamle. 8Ddddddddd

... Hvem er liksom skruken i Alv? 8)

//leser så lenge Doom er med liksom. x)
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: Amoros Lille Verden

Innlegg Filomena A Bouvier » 20 Sep 2010 20:04

... Jeg bare lurer... Dusjer ikke Amoro?
'Fuck you, suck my balls.'
Filomena A Bouvier
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1547
Registrert: 14 Des 2008 21:13



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester

cron