Esmeralda. Respons, please? D:

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Angelica/Esmeralda - Oppdatert; En fargelagt Reiel. RESPONS

Innlegg Ivory Yovaile » 04 Mar 2011 12:46

Daniella V. Frances skrev:Åhh, halo, den var fin. Altså, du har klart å tegne enkelt, samtidig som man ser godt hva det er! Flink. ((((: (Kan egentlig ikke gi kritikk, siden jeg.. ikke kan tegne lol uffda.)
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Angelica/Esmeralda - Oppdatert; En fargelagt Reiel. RESPONS

Innlegg Esmeralda Asimka » 07 Mar 2011 00:43

Tusen takk (:
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Angelica/Esmeralda - Oppdatert; En fargelagt Reiel. RESPONS

Innlegg Esmeralda Asimka » 12 Jun 2011 23:32

Dobbelpost..

One day, I hope that someone will see through my fake smile, give me a hug, and say that it is okay. I always run around, smiling. All day. No one seems to notice that inside, I am being destroyed. Bit by bit.

One day. My classmates found me crying. They asked why. I didn't have any specific reason. I just needed to cry. They told me what they meant about me as a person, and what I might stop being so stubborn. But I stand for the things I say. And I might seem as a besserwisser, but that's just my way of feeling good about myself. That's the only way I can say "I am a good person."

One day, I hope that I meet the one guy. The one who calls me beautiful, instead of hot. Gorgeous instead of sexy. The guy who will take care of me when I cry myself to sleep, or when I have nightmares about things that happened earlier.

One day, I hope that all my troubles will just get washed down the drain.

One day, I thought about taking my life. But then I thought about those that I'd leave behind. My family. My friends. I am a person who don't want to hurt others, so instead I let myself get hurt for them. I take their punches. I am stubborn. I won't leave this life until I am ready.

Today, I got a hug from a person. She said "I love you". It made my day.

Today I got several comments on facebook stating "Cute" or "Beautiful". I smiled

Today I smiled and said hello to random people. Maybe I changed their lives?

Today, I met this guy. He calls me beautiful, and he has promised to take care of me when I weep. I love him.

But my troubles have yet to get washed down the drain
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Esmeralda. Respons, please? D:

Innlegg Esmeralda Asimka » 11 Jul 2011 12:09

Srsly? Nothing? Thank you SO much for that!
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Esmeralda. Respons, please? D:

Innlegg Esmeralda Asimka » 07 Aug 2011 14:03

Du var en god venn, selv om jeg ikke kjente deg så lenge. Du var en awesome person. Jeg ville ikke tro at du er borte. Jeg trodde det ikk før Marius sa det.

"Han datt ned rett foran meg

ble smadret mot stenene under

jeg måtte stå og se på i ca. 3 timer..."

Da jeg fikk denne meldingen, gråt jeg. Lenge. Jeg kan knapt nok forestille meg hvordan Marius har det. Som måtte se bestekompisen dette ned og bli smadret mot stenene. Noe jeg ikke kommer helt over, er at jeg skulle vært der ute. Mamma skjønner egentlig ikke hvorfor hun ikke sa jeg kunne dra.



Andiih Melody Dalby

Jeg sitter igjen med et stort hull. Du var en god venn. Du var alt for ung til å gå bort. Knapt nok 17 år. Den 16. juli fylte du år. 6 dager senere forsvant du for oss. Du vil bli husket. 9. november fyller jeg 18. DEn dagen tatoverer jeg navnet ditt på meg.

~Andreas "Andiih" Dalby~

16.07.1994-22.07.2011


Kjære Far. Jeg ber om at du tar imot ofrene fra den 22. juli og at Du tar vare på de. Jeg ber om at Du hjelper alle pårørende å komme gjennom denne tunge tiden. Jeg ber om at kroppene til de som er savnet, blir funnet og gitt tilbake til foreldre og venner, slik at man får en avslutning og en begravelse.

For meg privat, ber jeg om at kroppen til Andreas Dalby blir funnet, i så god behold som mulig, slik at han får en ordentlig grav på Hamar, og ikke mellom stenene på Utøya. Jeg ber om at Du tar vare på han og familien hans. Jeg håper på å få se deg igjen snart, Andreas.



Amen
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Esmeralda. Respons, please? D:

Innlegg Spinderella » 15 Aug 2011 16:50

Oi, wow D: Jeg var i slekt med Andreas... Møtte ham aldri, men utrolig trist å tenke på.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Esmeralda. Respons, please? D:

Innlegg Esmeralda Asimka » 12 Des 2011 13:35

Hurr, jeg har begynt å tegne : D (Er ikke tilfeldigvis noen som har et tegnebrett de ikke bruker som jeg kan kjøpe billig?)

http://manganime93.deviantart.com/gallery/#/d4imu1a
http://manganime93.deviantart.com/gallery/#/d4ilrxk
http://manganime93.deviantart.com/gallery/#/d4ilrwx

Respoooons, ploxx?
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Esmeralda. Respons, please? D:

Innlegg Esmeralda Asimka » 04 Jan 2012 12:23

Bilde
Idè til hvordan den nye karakteren, Andree Leavigne, kan se ut . Her er hun tolv, fyller 13. Litt respons både på henne og selve tegningen. Base fra dA. Klær&Such tegnet av meg.
Tegnet i MS paint

Bilde
Hurr.. Random tegning. I MS paint. Ingen skygger fordi, vel, Paint
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 32 gjester

cron