Respons til RPG-ansvarlige

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Channe » 21 Apr 2010 19:36

Vel, etter det jeg så i dag med Slur og Mcsnurp ble jeg ikke stort imponert. Slur skal jo ikke trekke huspoeng fra sitt eget hus, tiltale elevene ved fornavn eller knurre, dessverre. Og Mcsnurp sier ikke "Jeg vet ikke" sånn helt kort uten å utdype litt mer. Hun hvisker heller ikke til elevene og bruker sånne: ^^ heller.
Jeg er ikke sånn helt fornøyd, men jeg så da noe bra rollespill da noen andre sikkert prøvde på rollene. (Y)
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Ella Iselin Howells » 21 Apr 2010 20:17

Channe skrev:Vel, etter det jeg så i dag med Slur og Mcsnurp ble jeg ikke stort imponert. Slur skal jo ikke trekke huspoeng fra sitt eget hus, tiltale elevene ved fornavn eller knurre, dessverre. Og Mcsnurp sier ikke "Jeg vet ikke" sånn helt kort uten å utdype litt mer. Hun hvisker heller ikke til elevene og bruker sånne: ^^ heller.
Jeg er ikke sånn helt fornøyd, men jeg så da noe bra rollespill da noen andre sikkert prøvde på rollene. (Y)



Akkurat det jeg skulle si.
Bilde
Brukerens avatar
Ella Iselin Howells
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2760
Registrert: 21 Feb 2010 15:10
Bosted: Oslo, Norge


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Nilordien » 21 Apr 2010 20:22

Channe skrev:Slur skal jo ikke trekke huspoeng fra sitt eget hus, tiltale elevene ved fornavn eller knurre, dessverre.



Bilde

Tror de må se filmene/lese bøkene en gang til og notere seg hvordan karakterene opptrer. :!:
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Channe » 21 Apr 2010 20:31

Nilordien skrev:
Tror de må se filmene/lese bøkene en gang til og notere seg hvordan karakterene opptrer. :!:

Agreed x.x +2
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Telonius P. Parker » 21 Apr 2010 20:48

Jeg la også merke til at Slur og McSnurp ikke var helt.. Slur og McSnurp, men la oss huske på at vi har totalt FIRE rpg-ansvarlige, kanskje de som ble valgt deler på alle figurene? Jeg mener, kanskje den som rollespilte til den tiden der Marion fikk arrest ikke er den samme som den som har rollespillt senere elns.
Aner ikke, egentlig, bare gjetter. xD
Jeg så i allefall litt forskjell på skrivemåten til professor Slur da og professor Slur i eliksirtimen vi hadde nå. (I kveld fra kl. 20:00 - 21:00.
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Telonius P. Parker » 21 Apr 2010 21:00

A good point there.
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Channe » 21 Apr 2010 21:03

Telonius P. Parker skrev:A good point there.

I tillegg burde vedkommende nesten visst at Slur ikke trekker poeng ifra Smygard. Det er noe alle HP fans vet.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Eàmané Wesenberg » 21 Apr 2010 22:30

Jeg mener at rpgansvarlige bør ha lest bøkene, ikke bare sett filmene. Man får jo nesten ikke noe helhetlig inntrykk av lærerne fra filmene. Og om man ikke gidder å lese 7 bøker, sier det mye om folks skrivekunnskaper.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Nilordien » 21 Apr 2010 23:08

Timeplanen burde bli satt opp til en fast klokkeslett, så flest mulig får med seg timen.
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg John McVinkel » 22 Apr 2010 08:12

Det er innmari mange karakterer de har å dele på, så det ville vært smart om de hadde satt seg ned og planlagt hvem som skal spille hvem og når. Leste at en eller annen sa dette tidligere, men ville bare understreke at jeg var enig :geek:

Edit: Selv om jeg må ærlig innrømme at jeg synes det var veldig morsomt å spille med den karakteren som spilte Fred Wiltersen i går, det var gøy! (Y)
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron