Respons til RPG-ansvarlige

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Twiggy Watcliff » 07 Mai 2010 14:03

Oi. Hvis det ikke hadde vært lov å rollespille rundt bøker, burde Kitty, Kim og Twiggy hatt dødsstraff. Jeg har rollespilt i evigheten rundt Narnia og sånt. Og Alice in Wonderland ble forresten skrevet i eheheh, 1865. Jeg syns ikke vi skal være helt badass mot bok-rpg-er, men vi kan jo prøve å forholde oss til bøker før1999, eller hva noen nevnte tidligere. At Twilight ikke er med, er helt greit for meg. --'

Og jeg vil bare nevne at McSnurp var veldig McSnurp-ete den ene kvelden, men litt strengere kunne hun vært. Når KITTY MOONDAUGHERY kan sno seg unna, er det noe litt feil.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Sine Metu » 08 Mai 2010 13:31

Jeg er passe forbanna nå. Jeg foreslår at rpgansvarlige skal bli bannlyst fra rødskrifting, for det eneste de gjør er å misbruke det uansett.

Administrering er administratorene og prefektenes jobb. RPGANSVARLIGE er kun ansvarlige for rpgen, og skal kun rødskrifte når det gjelder ting som spesifikt gjelder rpgen. De skal ikke rødskrifte for dobbeltposting (noe som faktisk ER lov), det er ADMINISTRATORENES JOBB. Det de holder på med er rent maktmisbruk og de lager egne regler. Det er likefør jeg smekker dem i bakhodet med noe hardt.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Channe » 08 Mai 2010 15:59

Daìn skrev:Jeg er passe forbanna nå. Jeg foreslår at rpgansvarlige skal bli bannlyst fra rødskrifting, for det eneste de gjør er å misbruke det uansett.

Administrering er administratorene og prefektenes jobb. RPGANSVARLIGE er kun ansvarlige for rpgen, og skal kun rødskrifte når det gjelder ting som spesifikt gjelder rpgen. De skal ikke rødskrifte for dobbeltposting (noe som faktisk ER lov), det er ADMINISTRATORENES JOBB. Det de holder på med er rent maktmisbruk og de lager egne regler. Det er likefør jeg smekker dem i bakhodet med noe hardt.

Enig. Jeg er veldig lei av dette, og jeg reagerer så sterkt at jeg snart setter dem i arrest.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Sine Metu » 08 Mai 2010 18:00

Marion Bother skrev:"Gi de tid"
Visst faen gir vi de tid.... Til å bli MER maktsyke.



Det jeg savner, er litt mer ydmykhet fra dem. De sier ikke engang beklager når de gjør feil, NEIDA DE FORTSETTER Å GJØRE DE SAMME FEILENE.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Chasmin Nimchaz » 09 Mai 2010 01:10

Litt mangel og feil er det jo såklart. Man merker forskjellen på de orginale og de nå frivillige anonyme. Men det er ingen tvil om at de vet hvem de spiller.
Den personen som spiller Slur kunne kanskje tonet ned litt, men det er min mening. ;)
Chasmin Nimchaz
 
Innlegg: 1
Registrert: 20 Feb 2010 13:53


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg John McVinkel » 10 Mai 2010 18:10

"Dolorosa Uffert(18:07): Frk. Kelly, det er ikke lenger lov til å ha noen som helst form for klubb. Og om du ikke slutter å mase om det snart, ender du slik som John der. *Nikker mot han for å vise henne hvem han er* Åh, frøken Haldora. Jeg kan jo ikke bare nevne en av dem."

Jeg vil bare kommentere på akkurat den; En professor bruker aldri og jeg sier ALDRI. Fornavnet på en elev. Ain't gonna happen. Det skjer ikke på en kostskole i England!!!
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Ella Iselin Howells » 13 Mai 2010 00:00

Marion Bother skrev:Kan de vennligst holde seg innen for et årskull. Ingen, og da mener jeg INGEN, vet at Snilehorn blir lærer i 6.klasse. Og da er ikke Uffert der mer. Kan dere være så snille å velge år..?


Jeg og .. Spurte på Webmaster kontoret om det, men ingen av de hadde peiling ..
Sa jeg skulle spørre RPG ansvarlige. Hvordan gjør man det når man ikke vet hvem det er ? ...
Bilde
Brukerens avatar
Ella Iselin Howells
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2760
Registrert: 21 Feb 2010 15:10
Bosted: Oslo, Norge


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Channe » 13 Mai 2010 00:55

Ella Iselin Howells skrev:
Marion Bother skrev:Kan de vennligst holde seg innen for et årskull. Ingen, og da mener jeg INGEN, vet at Snilehorn blir lærer i 6.klasse. Og da er ikke Uffert der mer. Kan dere være så snille å velge år..?


Jeg og .. Spurte på Webmaster kontoret om det, men ingen av de hadde peiling ..
Sa jeg skulle spørre RPG ansvarlige. Hvordan gjør man det når man ikke vet hvem det er ? ...

Sender pm til en av professorene, vel? xD
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Sine Metu » 13 Mai 2010 12:45

Channe skrev:
Ella Iselin Howells skrev:
Marion Bother skrev:Kan de vennligst holde seg innen for et årskull. Ingen, og da mener jeg INGEN, vet at Snilehorn blir lærer i 6.klasse. Og da er ikke Uffert der mer. Kan dere være så snille å velge år..?


Jeg og .. Spurte på Webmaster kontoret om det, men ingen av de hadde peiling ..
Sa jeg skulle spørre RPG ansvarlige. Hvordan gjør man det når man ikke vet hvem det er ? ...

Sender pm til en av professorene, vel? xD


Captain Obvious stating the obvious!
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Robyn Ayabie » 13 Mai 2010 21:30

Tar over på strak arm jeg ass, jeg kan ikke si noen av dem har imponert meg videre. (med unntak av McSnurp. Fordi hun ikke er teit som de andre.)
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron