Respons til RPG-ansvarlige

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Desmond Zielkov » 25 Apr 2010 14:21

Mh. Tror ikke de har gjort det. Men jeg syns det er mye minuspoeng RPmessig, jeg.
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Channe » 25 Apr 2010 14:40

Desmond E. D. Kikou skrev:Mh. Tror ikke de har gjort det. Men jeg syns det er mye minuspoeng RPmessig, jeg.

Altså... akkurat det har skjedd før, så det er ikke akkurat det største som plager meg. Det som plager meg er at lærerne bare generelt oppfører seg veldig rart..
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Twiggy Watcliff » 27 Apr 2010 12:54

RPG-ansvarlige er ikke adminer, selv om de har det samme panelet som adminene.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Nilordien » 28 Apr 2010 14:00

Channe skrev: Det som plager meg er at lærerne bare generelt oppfører seg veldig rart..



hva mener du?
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg John McVinkel » 28 Apr 2010 14:35

Nilordien skrev:
Channe skrev: Det som plager meg er at lærerne bare generelt oppfører seg veldig rart..



hva mener du?


Hun mener at de RPG-ansvarlige ikke spiller rollene som JKR har skrivet de i bøkene, men på en litt rar måte. Altså at de spiller de sånn som de ikke skal spilles. Sånn som at en lærer aldri i verden aldri ville klappet en elev på hodet.
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Sine Metu » 28 Apr 2010 14:51

For å lyse opp litt klarhet i dette;

De rpgansvarlige er ikke admins. De har ikke adminrettigheter på samme måte som admins.
De har uheldigvis _muligheten til å bruke adminrettighetene, men for deres del er det ikke lov.
De kan ikke gi arrest (med mindre det er innenfor rpg, og da er det rundt fem minutter, maks. Unntaket er jo hvis det er en ekstrem spammer der og ingen admins/prefekter tilstedet.)


Men det som irriterer fletta av meg er at det virker som om samtlige lærere har blitt skinnhellige og du kan såvidt si til noen at de er teite før de kommer der med rødskriftinga si og bare "EYH DUDE" >:C

CHILLAX.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Channe » 28 Apr 2010 15:07

Daìn skrev:For å lyse opp litt klarhet i dette;

De rpgansvarlige er ikke admins. De har ikke adminrettigheter på samme måte som admins.
De har uheldigvis _muligheten til å bruke adminrettighetene, men for deres del er det ikke lov.
De kan ikke gi arrest (med mindre det er innenfor rpg, og da er det rundt fem minutter, maks. Unntaket er jo hvis det er en ekstrem spammer der og ingen admins/prefekter tilstedet.)


Men det som irriterer fletta av meg er at det virker som om samtlige lærere har blitt skinnhellige og du kan såvidt si til noen at de er teite før de kommer der med rødskriftinga si og bare "EYH DUDE" >:C

CHILLAX.

Dette har jeg i det siste reagert sterkt på. Jeg mener ikke å undertrykke dem på noen måter, men herregud, noen av dem kan ikke se forskjellen på nødvendig bruk av makt og maktmisbruk.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg John McVinkel » 28 Apr 2010 21:02

Jeg synes Gnav kunne vist seg noen ganger :D
I've changed.
John McVinkel
Fabeldyr
 
Innlegg: 579
Registrert: 12 Sep 2009 19:38


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Maeghan MacGregor » 28 Apr 2010 23:42

Jeg synes Snilehorn er godt gjennomført, slik som jeg opplevde det i dag. Måten han opptrer på er veldig Snilehorn med noen bløte spøker og adferden rundt interaksjonen med elevene. :)
//come hunt ghosts with me.
Brukerens avatar
Maeghan MacGregor
Blæreball
 
Innlegg: 791
Registrert: 05 Aug 2009 15:33
Bosted: Riding her bike like a fugitive of critical mass


Re: Respons til RPGannsvarlige

Innlegg Sine Metu » 29 Apr 2010 19:05

Apparently så er det ikke lov til å diskutere eksisterende bøker i rpgsammenheng, for de eksisterer visst ikke i dette universet.

Skjerrrrpings, dette går mot maktmisbruk.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron