Ok, dette er den jeg er mest stolt over, ikke drep meg:

-Original
Akami's phail-hjørne : 3Altså, jeg er VELDIG nybegynner med disse redigerings tingene, men jeg tenkte jeg kunne prøve, da. Også kan dere si hva dere syntes. Det kan kanskje hjelpe meg til å bli bedre også ^^
Ok, dette er den jeg er mest stolt over, ikke drep meg: ![]() -Original So everybody thinks that I'm a fuckin' suicide girl...
|
||
|
||
Re: Akami's phail-hjørne : 3Skrev du ikke nettopp at du var nybegynner? Pfft. Du er kjempeflink! : D
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, and that's why they call it the present."
Tumblr: http://lookingstupid.tumblr.com/
|
||
Re: Akami's phail-hjørne : 3
Aww, konstuktiv kritikk<3 Når jeg gransket bildet sånn i etterkant, så la jeg merke til at jeg har farget utenfor veldig mange steder xD Det la jeg ikke merke til da jeg fargela... Og jeg er veldig misfornøyd med deg grønne stripen, som egentlig ikke var planlagt i det hele tatt, men jeg tenkte ikke på at den skulle bli så knæsj~ So everybody thinks that I'm a fuckin' suicide girl...
|
||
Re: Akami's phail-hjørne : 3Ok, jeg VET at det er lenge siden jeg har lagt ut noe... Og at jeg bare har lagt ut èn ting... Eller ett bilde, om du vil. <.<
Ok, nå kommer det et bilde jeg eeeegentlig ikke er noe fornøyd med i det HELE TATT, men uansettttttt. Jeg orker ikke å gjøre noe mer med det, og jeg lovte May å lage bilde av Luke... SÅEH. ![]() -Original Sist endret av Akami Imaka den 09 Jun 2010 11:01, endret 1 gang
So everybody thinks that I'm a fuckin' suicide girl...
|
||
Re: Akami's phail-hjørne : 3Naaaw! Søtt. Dukka er Akami.
Her var det en signatur, men den gikk.*Vinker til signaturen sin*
|
||
Hårløs Akami ![]() So everybody thinks that I'm a fuckin' suicide girl...
|
||
|
||
Re: Akami's phail-hjørne : 3Ok, noen nye bilder, fordi jeg følte meg i slaget, hahhah<3
Først et bilde av Luke og Akami, fordi det var søtt; Jeg vet, superdårlig redigering på Luke, men seriøst, jeg orket ikke å fikse på det xD ![]() -Original Vincentia, fordi jeg savner henne; ![]() -Original Akami, fordi bildet var søtt; ![]() -Original Alle bildene var relativt enkle å lage, iallefall det nederste. Vincentia var også enkel å lage, fordi hele bildet skulle ha samme farge. So everybody thinks that I'm a fuckin' suicide girl...
|
||
Aww, jeg tar og stjeler det øverste bildet, jeg (A) Her var det en signatur, men den gikk.*Vinker til signaturen sin*
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester