Mine duppeditter

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 03 Jul 2010 21:37

Verden går videre selv om jeg ikke har internett, tydeligvis.

Synes ikke egentlig at den datategnede av hun søskenbarnet ditt var så bra, til deg å være. Den siste likte jeg bedre. Ansiktet ble veldig bra (øynene, munnen etc.), mens jeg ikke synes stripene i håret var fullt så bra.

8-)
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 04 Jul 2010 09:44

Reagan Pulchellus skrev:Verden går videre selv om jeg ikke har internett, tydeligvis.

Synes ikke egentlig at den datategnede av hun søskenbarnet ditt var så bra, til deg å være. Den siste likte jeg bedre. Ansiktet ble veldig bra (øynene, munnen etc.), mens jeg ikke synes stripene i håret var fullt så bra.

8-)

Nadia ville ha striper >:
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 04 Jul 2010 12:01

Det går ann å få striper som ser mer naturlig ut, at de glir over med resten. Ihvertfall bør de følge stripene/linjene i håret. Men det var kansje vanskelig å få det bedre gjort. Når jeg ser på tegningene igjen ser jeg hvor fin den er. Det var noe med håret som ikke stemte, hvis du ser bortifra stripene. Det ser ut som om håret består av to pelsdyr som sover :lol:
Jeg vet ikke om det blir riktig når du lar skillet gå helt opp. Håret blir på en måte avskilt fra hverandre.

Kansje det bare var jeg som så det. 8-)
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 04 Jul 2010 12:06

Reagan Pulchellus skrev:Det går ann å få striper som ser mer naturlig ut, at de glir over med resten. Ihvertfall bør de følge stripene/linjene i håret. Men det var kansje vanskelig å få det bedre gjort. Når jeg ser på tegningene igjen ser jeg hvor fin den er. Det var noe med håret som ikke stemte, hvis du ser bortifra stripene. Det ser ut som om håret består av to pelsdyr som sover :lol:
Jeg vet ikke om det blir riktig når du lar skillet gå helt opp. Håret blir på en måte avskilt fra hverandre.

Kansje det bare var jeg som så det. 8-)


Blahblahblah. Jeg har aldri gjort det før, forgive me >:c
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 04 Jul 2010 12:07

Hihi. Kansje. ;)
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Moe Alice Rainfall » 04 Jul 2010 13:05

okai, nå skal jeg gi deg et godet råd c:
bruk LAYERS (lag)
dette gjør at du kan tegne en ting under, for så og tegne en ny ting over på en ny layers uten og tegne på det som alt er der, kinda.
meget fint c:

spesielt når det kommer til linearts, fordi man da først kan tegne en skisse (burde helst være i en annen farge en sort, personlig bruker jeg alltid grønn, fordi det ser så fint ut ><) og for derreter lage et nytt lag hvor du kan tegne "rene" linearts over c:
etterpå fjerner du skisse layern, og vips, så har du kjempe pen lineart c:
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 04 Jul 2010 13:10

Det Moe sa funker også kjempegodt hvis du skal tegne over en skisse du har tegnet på papir. Du tegner på et lag oppå, tegner av skissen, også fjerner du den første skissen. Slik som Moe sa. Enklere og penere.
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 04 Jul 2010 14:15

Moe Alice Rainfall skrev:okai, nå skal jeg gi deg et godet råd c:
bruk LAYERS (lag)
dette gjør at du kan tegne en ting under, for så og tegne en ny ting over på en ny layers uten og tegne på det som alt er der, kinda.
meget fint c:

spesielt når det kommer til linearts, fordi man da først kan tegne en skisse (burde helst være i en annen farge en sort, personlig bruker jeg alltid grønn, fordi det ser så fint ut ><) og for derreter lage et nytt lag hvor du kan tegne "rene" linearts over c:
etterpå fjerner du skisse layern, og vips, så har du kjempe pen lineart c:


Jeg bruker layers, jo xD Har jo laget noen der jeg har lagt skisse under, og så èn strek over, men det har liksom ikke blitt helt vin... Høhø.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Moe Alice Rainfall » 04 Jul 2010 15:11

3OHM skrev:
Moe Alice Rainfall skrev:okai, nå skal jeg gi deg et godet råd c:
bruk LAYERS (lag)
dette gjør at du kan tegne en ting under, for så og tegne en ny ting over på en ny layers uten og tegne på det som alt er der, kinda.
meget fint c:

spesielt når det kommer til linearts, fordi man da først kan tegne en skisse (burde helst være i en annen farge en sort, personlig bruker jeg alltid grønn, fordi det ser så fint ut ><) og for derreter lage et nytt lag hvor du kan tegne "rene" linearts over c:
etterpå fjerner du skisse layern, og vips, så har du kjempe pen lineart c:


Jeg bruker layers, jo xD Har jo laget noen der jeg har lagt skisse under, og så èn strek over, men det har liksom ikke blitt helt vin... Høhø.


vel.. da må du øve mer på det ><
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 04 Jul 2010 15:13

Moe Alice Rainfall skrev:
3OHM skrev:
Moe Alice Rainfall skrev:okai, nå skal jeg gi deg et godet råd c:
bruk LAYERS (lag)
dette gjør at du kan tegne en ting under, for så og tegne en ny ting over på en ny layers uten og tegne på det som alt er der, kinda.
meget fint c:

spesielt når det kommer til linearts, fordi man da først kan tegne en skisse (burde helst være i en annen farge en sort, personlig bruker jeg alltid grønn, fordi det ser så fint ut ><) og for derreter lage et nytt lag hvor du kan tegne "rene" linearts over c:
etterpå fjerner du skisse layern, og vips, så har du kjempe pen lineart c:


Jeg bruker layers, jo xD Har jo laget noen der jeg har lagt skisse under, og så èn strek over, men det har liksom ikke blitt helt vin... Høhø.


vel.. da må du øve mer på det ><


Æ veit.

Edit;

Bilde

Melody Lee Silver, fortenk. Ble skisse nå også, forgive me plz.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron