Mine duppeditter

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 17 Jun 2010 15:49

Bilde
Reagan & Abe.

Min første tegning med tablet. Veldig fornøyd.

Nå forventer jeg respons, altså!
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 17 Jun 2010 16:07

Det er din første, Emmitshi, så jeg skal ikke være slem. Du er veldig flink, først av alt. Og det var gøy med en Reagan. Jeg gleder meg til du tegner fjes også, enten på denne eller en annen. Det er vel vanskeligere, men du klarer jo alt. Sløyfen i Reagans hår burde vært fargelagt, tror jeg. Og tydeligere, i betrakning av at jeg nesten ikke så den, før etterpå. Strekene kunne vært litt mindre... strekete, mer en enkel linje. Men når det er i begynnelsen, så er det vel enklest å gjøre det på skisse-måten. En annen ting jeg la merke til på Reagan, siden hun er min karakter, er at håret så veldig poffa og fløffi ut, men det var veldig pent slikt. Kansje hun hadde tatt noe pulver i det som gjorde av håret fikk mer volum :D Søte de kjolene deres. Du klarte å få dem, og spesielt Reagan da, til å se mer voksen ut enn hun ser ut i hodet mitt, men på en bra måte. Slik jeg ville at hun skulle være. Kjempe kult! Stripene i Abbys hår så ikke så unaturlige ut, selv om de kunne godt mer over i det andre, og gjerne vært fullstendige streker, istedet for veldig korte, noen steder. Jeg likte veldig godt hvordan Abigails hodet var vent litt på skakke.

Søt tegning!
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 17 Jun 2010 16:12

Reagan Pulchellus skrev:Det er din første, Emmitshi, så jeg skal ikke være slem. Du er veldig flink, først av alt. Og det var gøy med en Reagan. Jeg gleder meg til du tegner fjes også, enten på denne eller en annen. Det er vel vanskeligere, men du klarer jo alt. Sløyfen i Reagans hår burde vært fargelagt, tror jeg. Og tydeligere, i betrakning av at jeg nesten ikke så den, før etterpå. Strekene kunne vært litt mindre... strekete, mer en enkel linje. Men når det er i begynnelsen, så er det vel enklest å gjøre det på skisse-måten. En annen ting jeg la merke til på Reagan, siden hun er min karakter, er at håret så veldig poffa og fløffi ut, men det var veldig pent slikt. Kansje hun hadde tatt noe pulver i det som gjorde av håret fikk mer volum :D Søte de kjolene deres. Du klarte å få dem, og spesielt Reagan da, til å se mer voksen ut enn hun ser ut i hodet mitt, men på en bra måte. Slik jeg ville at hun skulle være. Kjempe kult! Stripene i Abbys hår så ikke så unaturlige ut, selv om de kunne godt mer over i det andre, og gjerne vært fullstendige streker, istedet for veldig korte, noen steder. Jeg likte veldig godt hvordan Abigails hodet var vent litt på skakke.

Søt tegning!



Danke, jeg er klar over det meste der egentlig. Jeg merket ikke at jeg hadde glemt sløyfen før etter at jeg la den ut her, den er farvelagt nå, da.
Takk for kritikk, dette var jo som sagt første gangen jeg egnet med tablet, så jeg satser på at jeg klarer det litt bedre etterhvert.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 17 Jun 2010 16:16

Ja, jeg gikk utifra at du visste tingene. Så smart som du er ;) Jeg gleder meg til å se hva mer som kommer, og til å være første tablet tegning så er det fantastisk. Hvorfor kan du ikke ha tegne-betillingstråd igjen 'a?
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 17 Jun 2010 16:20

Reagan Pulchellus skrev:Ja, jeg gikk utifra at du visste tingene. Så smart som du er ;) Jeg gleder meg til å se hva mer som kommer, og til å være første tablet tegning så er det fantastisk. Hvorfor kan du ikke ha tegne-betillingstråd igjen 'a?


Orker ikke å ta bestillinger for øyeblikket, men du kan jo alltids sende pm til meg med en liten bestilling?
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 17 Jun 2010 16:21

3OHM skrev:Orker ikke å ta bestillinger for øyeblikket, men du kan jo alltids sende pm til meg med en liten bestilling?

Jaa-a, eller true med å drepe deg <3
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 17 Jun 2010 16:24

Reagan Pulchellus skrev:
3OHM skrev:Orker ikke å ta bestillinger for øyeblikket, men du kan jo alltids sende pm til meg med en liten bestilling?

Jaa-a, eller true med å drepe deg <3

Det funker også.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 17 Jun 2010 16:25

3OHM skrev:
Reagan Pulchellus skrev:
3OHM skrev:Orker ikke å ta bestillinger for øyeblikket, men du kan jo alltids sende pm til meg med en liten bestilling?

Jaa-a, eller true med å drepe deg <3

Det funker også.


<3
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Luke B. Paradise » 17 Jun 2010 17:29

Mh, gleder meg til jeg har nok penger til å kjøpe meg tablet.
Lite å klage på, men jeg har to spørsmål:
1. Hvilket Tablet har du? (Pen, fun, pen and touch osv.)
2. Hva fargelegger du i?
Her var det en signatur, men den gikk.*Vinker til signaturen sin*
Luke B. Paradise
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 90
Registrert: 29 Apr 2010 19:31
Bosted: Rommet mitt, det viste du ikke?


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 17 Jun 2010 17:33

Luke B. Paradise skrev:Mh, gleder meg til jeg har nok penger til å kjøpe meg tablet.
Lite å klage på, men jeg har to spørsmål:
1. Hvilket Tablet har du? (Pen, fun, pen and touch osv.)
2. Hva fargelegger du i?


1. Denne
2. Adobe Photoshop

:)

EDIT;
Bilde

Bilde
Sist endret av Harriet den 30 Jun 2010 19:09, endret 1 gang
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester

cron