Mine duppeditter

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 23 Aug 2010 18:12

Kapittel 1:

Mathea løp. Hun løp lengre enn hun hadde løpt på lenge, hun viste ikke hvorfor hun var så sint, hun hadde aldri vært så rasende før, faktisk. Hun løp og løp før hun kollapset ved en skog, hun var andpusten, svett, klam og en anelse kvalm. Hun så seg rundt, her hadde hun ikke vært før, hun slepte seg selv inn i skogen så hun ikke var i veien for bilene, så sovnet hun.

Mathea våknet noen timer senere av lyder i buskene, hun var omtåket og det tok noen sekunder før hun husket gårsdagens hendelser. Hun så seg rundt, ut av busken hoppet det en svart hare, den har på vei mot henne. Harens øyne var røde, de så vennlige ut. Mathea gikk nærmere haren, haren hoppet nermere henne, plutselig, så fort at Mathea ikke rakk og reagere hoppet haren opp på henne og veltet henne over ende, hun falt rett ned i en gjørmedam, men det var ikke det som bekymret henne mest, haren hadde bitt henne. Hun merket at blodet silte nedover foten, hun kjente ingen smerte, men hun ble plutselig veldig søvnig, hun gjorde sitt beste for å holde seg våken, hun måtte lege såret. Det tok bare sekunder før hun falt ned på bakken, øynene var vid åpne, men Mathea sov.

*

Tim var fjorten. Han hadde bodd i skogen så lenge han kunne huske. Tim levde på sauer, han hadde akkurat slaktet de to eldste for å få mat og satt igjen med tre små lam. Han skulle slakte dem også, så snart de ble voksne og hadde fått lam. Han var lykkelig, klart gikk dagene litt tregt, men han overlevde. I dag var han ute på jakt, som vanlig var han ute etter Den sorte hare, han hadde pakket en veske han bar over skulderen med medisiner, banasjer og salver i tilfelle han ble bitt, men han viste bedre enn å nerme seg Den sorte hare, han hadde en pil med gift han skulle skyte mot haren, da ville den dø. Om bare han hadde funnet haren. Etter en lang vandring la han merke til en liten pike som holdt på å falle ned til Fej. Tim løp bort og grep piken i hånden, hun var blitt bitt av haren, det så han, øynene hennes var åpne, men hun pustet ikke. Han dro for harde livet, Fej ville ikke slippe taket. Fej bodde under jorden, han hadde plassert flere av disse gjørmedammene i skogen, de måtte man ikke nærme seg. Tim dro jenta opp og la henne ned på gresset, han åpnet vesken sin, begynte å lege såret og lukket øynene hennes forsiktig. Tim satt ved piken, hun kunne ikke vere mer enn ni-ti år, tenkte han. Hun var en bedårende liten pike, langt, blondt hår og en liten bollenese.
Det tok noen timer før hun våknet, Tim slet selv for å holde seg våken, men da hun våknet spratt han opp «Bra, du er våken!» Mathea så seg rundt.
«H-hva skjedde?»
«Den sorte hare bet deg, kom igjen!» Sa Tim og hjalp henne opp. «Bli med bort til meg så vi kan hente Harold!»
«H-Harold?»
«Lammet mitt, han kan frakte deg til Den hvite kanin, hun kan redde deg,» forklarte han «Du er sterkt skadet»
Så la de av gårde, Mathea følte seg fryktelig utmattet, hun ville ikke stå en gang, og aldri i verden gå! Hun skjønte ikke noe, hadde ikke denne gutten leget henne? Hvem var Den hvite kanin? Hvorfor var hun så underlig sliten? Tim støttet henne opp og måtte nesten slepe henne bortover stien osm gikk dypere inn i skogen. Mathea synes de gikk veldig langt, i flere timer kjentes det ut som, hun ville bare sove!
Endelig kom de fram til en liten, slitt hytte med tre lam som sto og beitet utenfor. Mathea snublet ved døren og ble sittende der mens Tim gikk inn i hytten, litt senere kom han ut med to kopper te, ga Mathea en av dem og begynte fortelligen...
Sist endret av Harriet den 25 Aug 2010 14:19, endret 5 ganger.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg sesica » 23 Aug 2010 18:16

Eyyyy, stilig! :D
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Mine duppeditter

Innlegg Daniella V. Frances » 23 Aug 2010 18:17

Bra histore, fint skrevet. Du har god flyt i språket ditt, syns jeg.
Men det er noen e/æ skrivefeil der. Nærmere, vært :3 Men ellers fant jeg ingen feiiil, igjen; bra skrevet!
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 23 Aug 2010 18:19

Daniella V. Frances skrev:Bra histore, fint skrevet. Du har god flyt i språket ditt, syns jeg.
Men det er noen e/æ skrivefeil der. Nærmere, vært :3 Men ellers fant jeg ingen feiiil, igjen; bra skrevet!

Gidderu å skrive hvor feilene er, så jeg kan rette på dem?
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Daniella V. Frances » 23 Aug 2010 18:23

Hun så seg rundt, her hadde hun ikke vert før, hun slepte seg selv inn i skogen så hun ikke var i veien for bilene, så sovnet hun.

Mathea gikk nærmere haren, haren hoppet nermere henne, plutselig, så fort at Mathea ikke rakk og reagere hoppet haren opp på henne og veltet henne over ende, hun falt rett ned i en gjørmedam, men det var ikke det som bekymret henne mest, haren hadde bitt henne.

Fej bodde under jorden, han hadde plassert flere avdisse gjørmedammene i skogen, de måtte man ikke nerme seg.



Tok bare setningene å streket under ordene, det er greiiit det? :3
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 23 Aug 2010 18:25

Taaaaakk<3
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Ivory Yovaile » 23 Aug 2010 19:11

Fancy. :3
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 25 Aug 2010 13:39

3OHM skrev:Tim var fjorten. Han hadde bodd i skogen så lenge han kunne huske. Tim levde på sauer, han hadde akkurat slaktet de to eldste for å få mat og satt igjen med tre små lam. Han skulle slakte dem også, så snart de ble voksne og hadde fått lam. Han var lykkelig, klart gikk dagene litt tregt, men han overlevde. I dag var han ute på jakt, som vanlig var han ute etter Den sorte hare, han hadde pakket en veske han bar over skulderen med medisiner, banasjer og salver i tilfelle han ble bitt, men han viste bedre enn å nerme seg Den sorte hare, han hadde pil en pil med gift han skulle skyte mot haren, da ville den dø. Om bare han hadde funnet haren. Etter en lang vandring la han merke til en liten pike som holdt på å falle ned til Fej. Tim løp bort og grep piken i hånden, hun var blitt bitt av haren, det så han, øynene hennes var åpne men hun pustet ikke. Han dro for harde livet, Fej ville ikke slippe taket. Fej bodde under jorden, han hadde plassert flere av disse gjørmedammene i skogen, de måtte man ikke nærme seg. Tim dro jenta opp og la henne ned på gresset, han åpnet vesken sin, begynte å lege såret og lukket øynene hennes forsiktig.

Ser du feilene?
Vi må fortsette å diskutere historiene våres! Det er så koselig. Ahah, haren var min idé. Lol. Hva er Fej?
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 25 Aug 2010 14:17

Takk.

Fej er en dude som bor under jorden elns. Har ikke noe klart bilde av ham.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 26 Aug 2010 09:58

Ahah, awesome. Skal den ulven komme inn senere?
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron