Mine duppeditter

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 10 Jul 2010 17:51

Rrrespons plz?

Bilde


Heidi D. Slight.
Bukseselene ble crap. Ikkedrepmeg D=
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Cher Adams » 10 Jul 2010 17:54

Finfint. (:
Heidi Drowned Slight
Brukerens avatar
Cher Adams
Ministerkandidat
 
Innlegg: 235
Registrert: 28 Apr 2010 16:04


Re: Mine duppeditter

Innlegg Rosanne S. Ranton » 10 Jul 2010 18:29

OmyourgodhForgiveme. Jeg glemte å stalke tråden din :cry:

Jeg ser fremgang, og fine bilder. Siden det har vært mye konstruktiv kritikk synes jeg det holder med et smil fra min side. :D
Jauda
Brukerens avatar
Rosanne S. Ranton
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 279
Registrert: 25 Des 2009 20:45
Bosted: Hjemme


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 11 Jul 2010 22:52

Denne tegnet jeg i dag, og jeg brukte alt for lang tid på skyggelegginga, selv om det egentlig ikke ble spesielt bra. Men uansett, denne har jeg sittet og puslet med i noen timer nå, det skulle bli Abe i starten, men håret ble litt for rett.

Bilde

Kjolen, og egentlig hele greia er inspirert fra forskjellige disney-prinsesser(Mest Alice in Wonderland, Askepott og Snøhvit)
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 15 Jul 2010 00:27

Cute little thing. <3

Elsket håret, Emma. De mørke skyggene i det. Jeg skal si du har steget når det gjelder å tegne. Når jeg først så tegningene dine, de på papir, var de bedre enn mine. Nå kunne jeg målt dem med de 'gamle' og 'profosjonelle' folka og tegnerne her. Og spesielt når vi legger til at du bare er tolv (som ikke er _så lite, da). Men siden jeg kjenner deg så godt så er alt jeg kan gjøre å stirre intenst på bildene og prøve å slå deg nok ganger til at du tegner nok en liten Reagh til meg. Ære være Emma i det høyeste. xD

(Og ja, jeg er trøtt. Men man må like vel logge på forumet når man komme hjem klokken tolv på natten fra ferie. C:)
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 22 Jul 2010 22:10

Damosel and Booth had a kid. No one never thought they would get a kid, they werent even married! Well, they were engaged, but that was not the same thing.

A little girl was born March 3, 2001, her name was Claiborne. Her parents were both very rich, and very famous, and that month Claiborne was pictured in every single gossip magazine you could find, all over the country. She was an adorable, little girl, too bad her parents could not see it. Or, of course they thaught she was pretty, but they did never love her, like parents should love their child.

Damosel, the beauty queen. She had played in several movies, but started her career as a singer.
Booth, a rapper from a small town in California.
They were perfect together.
They married June 31, 2004, and their little daughter, Claiborne was bridesmaid. She looked like an angel in her dress, Damosel baught it for her, and it costed around $ 2000. Damosel though it was cheap. Very cheap. But her wedding dress costed around $ 400.000, and Damosel though that was cheap too. And that says alot. The wedding was a big success, they kept it secret so that they were not interupted by the media. Claiborne was really cheerful that day, she had never seen her parents that happy, and that filled her with joy. The joy wasn't supposed to last, unfortunately.

Claiborne turned four, and her father turned twenty-nine. His career went down, he ran out of things to rap about. He began to drink. One night he came home, drunk.
Claiborne was suposed to sleep at that time, but she didn't. She was worried about her father, she was worried about her father every single night, and could not sleep untill he got home. Now she regrets that. She regrets that she stayed awake.
That night Claiborne heared her mother scream, the little girl went down the stairs and to the door that led into the kitchen, she saw something she should not have seen. She saw her father, he struck her mother, her mother cried. Claiborne ran upstairs, to her room, and could not sleep at all that night, she was terrified.

--

Føste del i historien, som jeg begynte på i dag. Har kommet lengre da.
Dette er på en måte innledningen, i neste kapittel beskriver jeg hver dag nøyere, så historien går hovedsaklig på Claibornes skolegang, det er liksom på skolen det skjer ting. Kommentere?
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg sesica » 22 Jul 2010 22:28

ÅFY. Kreative mennesker er irriterende for dem som ikke eier talent, vet du det? Du skriver bra. Stakkar jente. :3 Og jeg digger tegningene dine. :D Flink.
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 23 Jul 2010 13:21

Jeg elsker historien din, den er så koselig å lese midt på natta. Spesielt fordi jeg fikk lese den først.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Mine duppeditter

Innlegg sesica » 23 Jul 2010 21:32

Æhhhh, jeg likte hu prinsesse-for rett hår til å være Abe-jenta. Særlig fargene på kjolen, jeg liker farger. Enig med Solveig, fint hår. Også er ikke hår alltid like forusigbart, mitt er i alle fall merkelig. Det lever sitt egent liv, - noen ganger er det helt rett, andre ganger har det fall, noen ganger er det nesten krøllete. Okei, jeg har weird hår. Det endrer tilogmed farge. x_x ... Vekk fra hår. Du er flink. Jeg likte hu jenta, men det var ..noe med munnen. Litt skjev? Også synes jeg det var litt feil farge. Den var fin, men den kledde henne ikke helt. Tror jeg. :3
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 24 Jul 2010 12:45

"Prinsesse"tegningen din, om jeg kan kalle den det, er stårlende fin, men håret er ikke i helt lik stil som det andre, om du skjønner? Håret er mye grovere enn resten, liksom.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron