Nathanee trenger respons ~ Mer Nath [28. Sept, 2016]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Nathanee Safirius » 25 Mai 2012 04:44

Bilde

Maureen Trecker ~


Tegnet i sammenheng med denne tråden.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 25 Mai 2012 08:12

Marion Bother skrev:Ikke at jeg helt skjønner hvorfor det er en random strek på skulderen hennes, da. Det er også det eneste jeg faktisk kan "klage" på. Denne var seriøst nydelig!

Hæ? Hvilken strek? >.<

Men ja, den var utrolig nydelig.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 25 Mai 2012 10:31

Marion Bother skrev:
Lilja Ravnsdottir skrev:
Marion Bother skrev:Ikke at jeg helt skjønner hvorfor det er en random strek på skulderen hennes, da. Det er også det eneste jeg faktisk kan "klage" på. Denne var seriøst nydelig!

Hæ? Hvilken strek? >.<

Men ja, den var utrolig nydelig.

Streken på hennes høyre skulder, venstre skulder for oss.


Ah, skjønner hva du mener, men i mitt hode blir den riktig i forhold til vinkelen. Det blir jo skulderen på en måte, mens linja som kommer opp bak er bakre del av skulder og nakke, eller noe sånt :P
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Maureen Trecker » 25 Mai 2012 11:53

Jeg elsker den. Og jeg tror det Marion skal frem til kanskje er en bh-stropp? C:
How come Ravenclaw is so much better than all of the other houses? This question is actually rhetorical, I just wanted to draw attention to the fact.
Brukerens avatar
Maureen Trecker
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 357
Registrert: 28 Nov 2011 13:16
Bosted: Freia sjokoladefabrikk


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Desmond Zielkov » 25 Mai 2012 12:28

Det er jo ikke skulderen, Stephanie. Det er den svarte streken som går fra skulderen og innover mot halsen. For meg gir den egentlig mening, men anyways:

Tegningen er fin, men håret er for lyst og for tynt til slik jeg ser for meg Maureen i hodet mitt. Men så var vel kanskje ikke tykkelsen eller en eksakt brunfarge nevnt heller. Men jo, jo. Den er flott!
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Billie » 25 Mai 2012 12:39

Den streken er jo på andre siden også. Så vi kan vel konkludere med at det er et smykke? Det tenkte hvertfall jeg med det samme, da med tanke på at Maureen skrev "Stripete knestrømper, sorte skjørt, digre halskjeder, eller rett og slett bare en blå kjole." da hun beskrev karakteren sin :)

Men så menes det jo venstre skulder (for oss), og eneste streken der skal vel forestille der kragebeinet går inn mot skulderen, i så fall så er det vel feil i forhold til den streken som virkelig skal forestille kragebeinet?

Fin var den iallefall ^^
Brukerens avatar
Billie
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 83
Registrert: 06 Aug 2010 01:52


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Nathanee Safirius » 25 Mai 2012 14:21

Dere har alle på en måte rett. De tynne strekene er indeed et smykke, de tykke vertikale strekene er bh-stopper og de tykke horisontale strekene er kragebein. :3 Om du tenker på den som er på "kanten" av skulderen, er den også en del av kragebeinet, siden det in fact går helt ut til skuldrene.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Lucifer Satyr » 25 Mai 2012 21:02

Så fin. Likte spesielt godt leppene!
Tror greia med streken fra skulderen, er at den ikke ligger på linje med streken i kragebeinet, og at det derfor virker litt rart. Det er jo ett og samme bein, så de skal vel egentlig ligge på samme strekning kinda.
Remember me as you pass by. As you are now, so once was I. As I am now, so you must be. Prepare for death and follow me.
Brukerens avatar
Lucifer Satyr
Unevnelig i mysterieavdelingen
 
Innlegg: 2560
Registrert: 31 Jul 2009 16:53
Bosted: Oslo


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 25 Mai 2012 23:33

Desmond Zielkov skrev:Det er jo ikke skulderen, Stephanie. Det er den svarte streken som går fra skulderen og innover mot halsen. For meg gir den egentlig mening, men anyways:

Tegningen er fin, men håret er for lyst og for tynt til slik jeg ser for meg Maureen i hodet mitt. Men så var vel kanskje ikke tykkelsen eller en eksakt brunfarge nevnt heller. Men jo, jo. Den er flott!

This. Helt enig. Men tegningen i seg selv var nydelig, og det lignet mye på henne! C:
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Nathanee trenger respons ~ Maureen [25. Mai, 2012]

Innlegg Nathanee Safirius » 29 Mai 2012 18:53

Lucifer Satyr skrev:Det er jo ett og samme bein, så de skal vel egentlig ligge på samme strekning kinda.

Jeg vet, akkurat det at de ikke ligger på linje er en feil fra min side. Sløvhet, I guess.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron