Nathanee trenger respons ~ Mer Nath [28. Sept, 2016]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Nathanee trenger respons ~ Mer Nath [28. Sept, 2016]

Innlegg Nathanee Safirius » 16 Feb 2010 05:39

Jeg er ofte attentionwhore når det gjelder bildene mine. Så jeg bare dumper dem her for å få kommentarer på dem så jeg slipper å torturere alle som er pålogget på msnlista mi. Jeg er på deviantART også (og der heter jeg Ijourikae), men der får jeg nesten aldri comments, såååå. :3 Ogsåogså, ordentlig kritikk, plz? Okei. Daaa bare kommer jeg til å poste bilder og stuffs. o3o
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bilde

Dette er Ciel. Den nye awesome karakteren min som alle digger fordi jeg har bestemt det. På bildet er Ciel eldre enn på GS, men jeg skal bruke det som profilbilde en gang i framtiden. Hirrhirr.
Sist endret av Nathanee Safirius den 28 Sep 2016 07:29, endret 17 ganger.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Toril C Jones » 16 Feb 2010 15:11

Eg har alltid vore utruleg fascinert over teikningane dine. Dei er så verkeleg fine. Dei ser så ekte ut, med skikkeleg anatomi og sånn. Eg syns du er veldig flink med fargelegginga di óg. Veldig fine skuggar. Og så likte eg håret. Det var awesome. Eg vil ta i det^^ (Og stikke av med det(a)) Og auga er nydelege. Det er noko eg likar svært godt på teikningane dine. Dei er så fin farge på og passar så godt inn.
Du er rett og slett superflink til å teikne^^
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Veendey » 16 Feb 2010 16:08

Utrolig bra :D
Bilde
Brukerens avatar
Veendey
Prefekt
 
Innlegg: 171
Registrert: 21 Apr 2009 22:43


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Evangeline » 16 Feb 2010 17:54

Ohmygosh! Tar du bestillinger? :D
Bilde
Brukerens avatar
Evangeline
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 66
Registrert: 31 Jan 2010 15:41
Bosted: Galtvort


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Twiggy Watcliff » 16 Feb 2010 18:00

Nath, du vet at hvis du hadde tryllet de mannlige/tvekjønnede tegningene dine til å bli levende, hadde jeg tatt dem alle og hatt mitt eget lille Harem av plettfrie gutter/"gjunter". Jeg elsket slipset til Ciel, forresten, så hadde h*n vært levende, hadde jeg stjålet det. Nei, vent, jeg hadde jo ikke behøvet det, h*n ville jo vært en del av det lille haremet mitt.. x3
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Nathanee Safirius » 16 Feb 2010 18:46

Evangeline skrev:Ohmygosh! Tar du bestillinger? :D


Jeg gjorde det før, men det ble for mye på en gang. Jeg tåler ikke press, så for øyeblikket tegner jeg bare til folk jeg vil tegne til.

Twiggy Watcliff skrev:Nath, du vet at hvis du hadde tryllet de mannlige/tvekjønnede tegningene dine til å bli levende, hadde jeg tatt dem alle og hatt mitt eget lille Harem av plettfrie gutter/"gjunter". Jeg elsket slipset til Ciel, forresten, så hadde h*n vært levende, hadde jeg stjålet det. Nei, vent, jeg hadde jo ikke behøvet det, h*n ville jo vært en del av det lille haremet mitt.. x3


Jammen de er MINE. *hissssss*

Alle de andre skrev:*masse ros*


Tusen takk~ :33
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Desmond Zielkov » 16 Feb 2010 18:48

Vel, jeg har allerede sagt at jeg er misunnelig på den flotte linearten og tålmodigheten din, men tror ikke det skader å si det igjen. Skal vi se, kritikk.. det er ikke så mye å klage på annet enn øynene og plasseringen. Den blir.. feil. I hvert fall i mine øyne. Det høyre øyet må lengre opp. Eh, jeg suger i å forklare så jeg legger ved et bilde med noen retningslinjer, for å få frem det jeg mener. n.n Men ellers så ser alt flott ut. :D Gleder meg til du laster opp mer. :3

Bilde

PS: Jeg skal tegne Ciel og Maxine en gang :3 Du er advart xD
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Lilly M. Eving » 16 Feb 2010 20:40

OMG, du er superultramegaflink til å tegne. Den tegnestilen din er helt unik, og fantastisk!! gleder meg til mer...
Lilly M. Eving
Husnisse
 
Innlegg: 108
Registrert: 22 Nov 2009 00:47


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Nathanee Safirius » 16 Feb 2010 21:23

Bilde

Enda mer Ciel. :3 Jeg vet at hodet ble for stort i forhold til skuldrene, men jaja.

Kan jeg få fjerne dette bildet? D: Det er så fail.
Sist endret av Nathanee Safirius den 26 Jun 2010 23:42, endret 1 gang
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Nathanee trenger respons ~ Bilder

Innlegg Nathalie Moonlight » 16 Feb 2010 21:32

Jeg ELSKER tegneskillsen din! :D
Og det vet du. n___n
Skulle ønske at jeg fikk til å fargelegge like bra. >: Kan ikke det. >3
Brukerens avatar
Nathalie Moonlight
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 59
Registrert: 14 Des 2008 16:29
Bosted: Fortiden



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron