Alesanes Tullesaker~

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg MAP » 02 Feb 2010 23:38

Skjer med å være flink daa? :3
Bilde
MAP
Prefekt
 
Innlegg: 183
Registrert: 28 Des 2008 14:17


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Eleesha Lantern » 03 Feb 2010 17:24

Enig med MAP jeg ^^
Eleesha Lantern
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 81
Registrert: 19 Sep 2009 22:05


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 03 Feb 2010 20:31

Awww, massetakk, folkz. <3 Mer tegninger kommer snart ^^ Holder på med et par nå. Forhåpentligvis blir de litt mer srs enn de forrige xD

MAP skrev:Skjer med å være flink daa? :3

Medfødt 8-) Eheh, nei, men tusen takk ^__^ ! Bare veldig, veldig mye øving og så hjelper det jo litt at jeg elsker å tegne også, vil jeg tro :3 Men jeg har sånn... forever igjen til jeg kan kalle meg profesjonell ^^'''

Nabi Kaeisha skrev:Haaaa-loo, Nabi tåler ikke at andre prøver å sjefe over henne. XD Og når Alesane sa at Nabi var en "ordinær bart" eller hva faen det var, tilta det over for henne 8DD

Tror det var noe slik; "Er dere medbarter, eller? Dere ser nemlig ikke så mye ut som medbarter", "Jeg er da ingen medbart. Jeg er bartedronningen. Knel for meg, menneske", "JEG ER BARTEGUDEN ALTSÅ *masse random om hvorfor hun skal bli tilbedt*", "*Noe om at hun er best og at hun burde bli tilbedt* MEN VI ER ATEISTER SÅ VI TROR IKKE PÅ GUDER". Huff, de er like ille begge to. Eller, godt mulig at Nabi er verre. Ehehehe. Jeg vet ikke, Alesane er litt sånn dust og liker heller ikke folk som skal være bedre enn henne (tho de fleste er det xD). Også hater hun å bli ignorert 8)
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Robyn Ayabie » 05 Feb 2010 17:41

OMG så awesome tegninger, de er fantastiskee. Omg. har ikke mer å si. Jeg elsker den duse fargebruken.
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 15 Feb 2010 16:40

Iih, tusen takk =D <3

Oooog unnskyld til alle arme sjeler som har ventet så lenge på fler fantastiske tegninger <'''3 ... Ja, akkurat ja. Eheh, nei, men seriøst, beklager at det har vært så dødt på tegnefronten, jeg har vært borte i helgen og tegnelysten min forsvant bittelitt D: Men nu er den tilbake 8D ! Jeg har foreløpig bare en, though, og... eheh, there will be gore, kinda <_< Men jeg er ikke noe flink til å tegne blod anyway, så det er nok ikke så skummelt uansett xD

Bilde
Desmond og Alesane, med... kjøttøks og kniv og blod (?) på veggen. Though det ser mye mer ut som... idk, ketchup eller jordbærsyltetøy eller noe slikt >___> Hvertfall. Utrolig oppbrukt tema, I knowz, urnsjul <'3 Tegnet fordi... jeg vet ikke, jeg fikk lyst til å tegne noe creepy, men jeg vet ikke hvorvidt jeg klarte det xD Unnskyld angående den hvite outlinen visse steder, men mørk bakgrunn er et mareritt og det så bare ti tusen ganger verre ut da jeg prøvde å rette det opp T_T <'''3 Så ja. Hvorfor jeg valgte akkurat Alesane og Des... si det, de har blitt ganske gode venner, tror jeg 8D ? Ja. Noe sånt noe xD
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Desmond Zielkov » 15 Feb 2010 18:26

HEI JEG TROR JEG ELSKER DEG 8D
Fyfaen, jeg elsker denne tegningen.
Elskerelskerelsker.
Elsker måten du har tegna Des på. n.n
Har ikke stort mer å si..

PS: ELSKER DEN 8D
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 15 Feb 2010 22:59

Awwww ^__^ Tuuuusen takk, nu ble jeg meget glad. Du varmer mitt hjerte <3

Og, har du sett, en tegning til;
Bilde
... Jeg sverger, jeg skal aldri tegne """sommefugler""" igjen. Det var fryktelig. Kommer til å få traumer for livet. Hvertfall; som jeg håper dere ser, er dette Robyn. Jeg fikk en stor trang til å tegne langt flowy hår, som etterhvert ikke ble fullt så langt og flowy som planlagt. Oh well. Originaltegningen var gigantisk, jeg forminsket den litt. Jeg prøvde også å bruke så lite som mulig av varme farger i denne, derfor den grålige hudtonen. Fornøyd? Ganske. Men herregud, jeg må snart bestemme meg for å -enten- skrive navn, eller... sånn tekst. Jeezez.
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Rosanne S. Ranton » 16 Feb 2010 23:07

Ah. Det er helt fantastiske bilder. Den Robyn, gahd!

Jeg får så lyst til å lære meg sånt selv, men jeg blir bare skuffet.

Jeg synes det var stilig med alle de 'uryddige' strekene på de første bildene, men det var jo ofc bra uten og.

Keep working!
Jauda
Brukerens avatar
Rosanne S. Ranton
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 279
Registrert: 25 Des 2009 20:45
Bosted: Hjemme


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Olivia Knopp » 17 Feb 2010 22:11

Bueno, Eduardo. :]
Neimen, særiøst. Jeg elsker tegningene dine.
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 21 Mai 2010 21:04

NEI MEN HAR DU SETT JEG HAR JO RESPONSTRÅD. First of all; unnskyyyld. OG TAKK TIL DE FOLKA OVER HER. <3 Ja. Her har det vært ulovlig dødt, hurrr. Jeg har i grunn ingen unnskyldning, unntatt at jeg er en procrastinator til de grader og... ja. That's it. Men nu er jeg tilbake. Delvis, hvertfall. For jeg har bare en tegning atm, tho jeg jobber med flere. Skal for srs prøve å ikke la tråden min dævve igjen, heh. Men ja, here goes;

Bilde

Channe Waterfall! ^^ En request jeg burde vært ferdig med for tusen år siden, heheheh. Beklager veldig, Channe .__. Jeg aner ikke helt hva som er greia med bakgrunnen, like... bobler, tror jeg? Som i at jeg prøvde å få henne til å se søt og bubbly ut, eller noe? <___< Meh, anyway. Respons og konstruktiv kritikk tas gledelig imot ~ ^_^

Edit: Fikset veldig faila hånd = 3=
Sist endret av Alice Leaf Hollier den 23 Mai 2010 14:24, endret 1 gang
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron