Alesanes Tullesaker~

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 14 Jan 2010 18:58

Aww, tusen takk <3 Spesielt for kritikken, jeg skal prøve å rydde mer opp i linearten, jeg tror også det blir litt finere da ^^' Si forresten gledelig ifra om dere vil at jeg skal tegne noen spesifikke folk, jeg er i litt "tegne-hvem-som-helst"-humør, huhu~
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Desmond Zielkov » 15 Jan 2010 11:38

Tegningene ser flotte ut! Jeg vil også ha SAI >:
Men uansett, litt kritikk.. jo, jeg har jo ikke sett så veldig mye av deg enda, men det er en ting jeg kan si: Jeg ser noen likheter i ansiktstrekkene på jentene du tegner. Prøv å få dem til å få et litt mer særegent ansikt og sånn :3 Det er litt vanskelig, men ja det skader ikke å ha det i bakhodet når du tegner.
Også syns jeg at du kan tegne Nabi Kaeisha!
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 15 Jan 2010 13:26

Jeg har egentlig ikke SAI, bare trialen >: Det suger, for SAI er etter min mening bedre enn photoshop når det kommer til lineart og slikt.
Mange takk for kritikken :3 ! Jeg sliter litt med akkurat det der ja, men jeg skal virkelig prøve å forbedre meg ^^'
Og jeg kan gledelig tegne en Nabi 8D !
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Marth Akamatsu » 15 Jan 2010 14:02

grjngerjonerojg HÆ JEG FØLER MEG SÅ BEÆRET. <3
Den var supersøt. Jeg driver og lager profil og sånt nå, så da skal jeg inkludere den. Tusentusentusentakk, den var supersupersupersøt. <3 Awww. Jeg føler meg så beæret. *tørker vekk en tåre i øyekroken*
Nå, um, kritikk. C: Jeg sier det samme som Desmond og Isabel, at lineartene bør være litt ryddigere og ansiktene ha litt mer særpreg. Det er ikke lett, jeg sliter med akkurat det samme selv. x)
Ainareielen var superpen. *___* Akkurat her syns jeg den kledde de mange strekene litt, men de stod litt for godt frem. Hadde de vært litt mer gjennomsiktige eller vært en mørkere utgave av hårfargen(e), tror jeg det hadde sett bedre ut. C: HVORDAN fikk du leppene så pene, spør jeg også. De ser ut til å "bomme" litt på selve munnen, men fargen og detaljene på dem er helt nydelige. Neseborene var også litt skeive, og det ser ut til at nesen "peker" mot høyre, men om hodet hennes ligger sånn, ville den "pekt" mot venstre.
Øynene var nydelige, men det høyre var penere enn det venstre. Men gul er ikke akkurat verdens enkleste farge, heller... Ellers kan det være at det bare er pcen min, men huden hennes ser litt gul ut...? Skyggene burde også falle litt mer naturlig, med litt mørkere farge like under luggen, øynene, "bak" nesen, under leppene etc. Highlightene i håret var veldig pene, spesielt den i det røde feltet. Jeg liker måten det er highlightet på nederst også, det ser veldig "naturlig" ut - men det ble kanskje litt mye.
Du gjorde en helt super jobb. Wow, visste ikke jeg hadde så mye å si.. ._." Vel, stå på videre, du har et fantastisk potensiale!
Brukerens avatar
Marth Akamatsu
Professor
 
Innlegg: 6890
Registrert: 26 Des 2008 00:10


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 15 Jan 2010 14:25

Oh my gee, tusen uendeligmasse milliarder takk O______O <3 For en utrolig detaljert respons og gah, nei srs. Bare... tusen takk! ^^ Jeg skal gjøre mitt beste for å ta i bruk alle tipsene! Linearten skal jeg prøve å presisere mer, og du har helt rett, nesa og leppene hennes ligger litt... feilplassert. Skal prøve å gjøre det mer korrekt neste gang ^_^ Og angående fargeleggingen and such; det er nok ikke bare dataen din, huden kan nok virke litt gul D: Jeg vet ikke helt, men jeg pleier å bruke en del gultoner når jeg fargelegger hud, og litt orange og... ting i den skalaen der xD Kanskje det ville sett bedre ut om jeg brukte litt kaldere farger? D: Huh, jeg skal prøve det, hvertfall :3 Skyggelegging skal jeg også øve masse på, jeg har hatt vanskeligheter med det en god stund nå ^^'' Det eneste jeg til en viss grad takler er highlighting (altså, mostly når det kommer til hår), så jeg er glad for at det så akseptabelt ut, tihi. Jeg slang på litt ekstra fordi Rei har så shiny hår 8-) Men jo, jeg er enig, det ble kanskje litt mye. Men igjen; tusen takk, det er supert med så god tilbakemelding ^^ !
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 15 Jan 2010 15:35

Tjohei, dobbeltpost 8D !

Jeg er ferdig med to tegninger, begge av *insert superdramatisk musikk her* MILLIPOD. Fordi hun har så awesome stil og er slem. Og jeg liker henne. Men Alesane tør ikke å snakke til henne xD (les; jeg får ikke Alesane til å tørre å snakke til henne fordi jeg er redd henne selv <'3)

Første;
Bilde
Jaaa. What to say. Orka ikke skyggelegge noe særlig her, dette var mer en kjapp sketch. Ikke veldig fornøyd med den, rly D: Hun skal liksom være i spotlighten, kinda~ Puppene hennes er selvfølgelig bare juks, korsett og stuffa bh, sier vi xD Jeg prøvde å få henne til å se litt overlegen ut i starten, men det gikk ikke så bra T_T Sååå. Ja. Ikke så mye mer å si.

Andre;

Bilde

Denne derimot, er jeg mye mer fornøyd med ^^ ! Så brukte jeg jo mye mer tid på denne også da, men ja <_< Det skal forestille Millipod på rommet sitt som sitter og nerder Gameboy Colour i senga si, eller noe ^^' Jeg tegnet også på extensions, fangs og antageligvis har hun på linser for å forsterke øyefargen o_o ? Jeg vet ikke xD Jeg har bare fått inntrykk av at hun liker sånt stæsj, dere får unnskylde meg om jeg tar feil. Uhr, ja. I bakgrunnen er det plakater/tegninger av Plusle og Minum fra Pokèmon, og Hatsune Miku fra Vocaloid xD Most likely er det tegninger, ettersom jeg ikke gadd gjøre dem så detaljerte og fine som plakater usually er <_<
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Eleesha Lantern » 15 Jan 2010 16:03

Jeg digger dem begge!
Den øverste var litt, eh... hun sto liksom sånn rart, ehm, unaturlig, det litt fake ut

Den nederste var kjempetøff! Jeg likte den kjempegodt! Men, jeg er enig med Isabel og Desmond, det kan lønne seg og rette opp linjene litt, ellers ser det litt, ehm, tjafsete ut ^^"

Du tegner så bra! Kanskje lage en Eleesha eller no en gang?
Eleesha Lantern
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 81
Registrert: 19 Sep 2009 22:05


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 15 Jan 2010 16:09

MEN... MEN... MEN JEG RYDDET JO OPP I LINJENE ,; ^ ;, *Snufs* Neida, jeg skjønner godt hva du mener ^^' Jeg prøvde å gjøre den litt mindre "linjete" (lol what xD) denne gangen, though. Håret står til alle kanter på det nederste bildet da, men det var litt on purpose også, ehehe. Og den øverste, joda, hun står litt rart, men jeg prøvde å lage en litt... overdådig pose, kinda? Men jeg er ikke overrasket om det så litt feil ut xD Men tusen takk ^^ ! Og jeg kan sikkert lage en Eleesha en gang, ja :3
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Ainareiel Francesca » 15 Jan 2010 16:31

DET ER EN REI <33333 YAYYYY. Kan jeg bruke den som avatar og i profilen min? : D
Det er så kooos med søte mennesker som tegner <3<3<3

Liker hååret hennes og fargene i håret hennes supermye. og så søt hun er :D Og Rei har jo en ganske fremtredende gultone i huden, så med henne funker det jo egentlig bra med gulheten. :3
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 15 Jan 2010 16:36

Såklart du kan bruke den på profilen :3 ! Iiih, jeg blir bare glad når folk vil bruke ting jeg har tegnet <3
Og tusen takk, jeg er glad for at det funker greit med huden og håret og... alt det der ^w^ Det var utrolig gøy å fargelegge håret hennes, så du skal ikke se bortifra at jeg tegner henne igjen ^^ !
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron