Alesanes Tullesaker~

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 17 Jan 2010 17:25

... Dobbeltpost, ihhrrr~

Siden Des ba meg om å lage en Nabi;

Ehehe. Attempt på å lage en chibi-Nabi~ ... Chibi-Nabi. For et fancy ord. Uhhr, anyway. Hjemmelagd outline, kinda ): Derfor den ikke ble noe pen. Men ellers er jeg ganske fornøyd ^__^ ! Jeg prøvde meg på litt mer shading og highlighting og sånt. Bakgrunnen er random xD Ellers håper jeg at denne ikke ble så linjete som de forrige, though jeg ser at håret er... linjete (og shiny, eheheeee). Det var høyst underholdende å tegne henne, hvertfall, though hun ser en smule grumpy ut xD Jeg tror jeg skal lage fler sånne... chibi-liknende folk. Bare å fortsette med requests om dere har noen, jeg kan ikke garantere at jeg tegner alt dere ber om, men for øyeblikket er jeg i litt... request-humør (lolwhat, er det i det hele tatt et humør?) ~
Sist endret av Alice Leaf Hollier den 15 Okt 2012 20:18, endret 1 gang
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Nabi Kaeisha » 17 Jan 2010 19:24

AHAHAHAH AWW SÅ SØT. <3
Hun ble kanskje en smule grumpy, og håret var kanskje litt for langt, men jeg digger det. =3
tumblr
personlig tumblr
blogg
instagram, snapchat, wordfeud, quizbattle: alltidflink
Brukerens avatar
Nabi Kaeisha
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5252
Registrert: 31 Des 2008 17:44
Bosted: Trondheim


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 17 Jan 2010 19:28

D'aww, tusen takk ^^ ! <3 Og ja, hun ser misfornøyd ut, kanskje ikke helt vanlig Nabi-humør D: Og UNNSKYLD JEG FAILER PÅ Å TEGNE KORT HÅR T_T <'3 Men jeg skal huske det til neste gang, hvertfall ^_^ ~
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Nelly D. Elanta » 26 Jan 2010 16:56

Hvis du har veldig lyst til å lage en til meg, så må du gjerne det, altså! : )
Da hadde jeg blitt veldig glad, i hvert fall. Hvis du trenger noe info om utseendet så gi beskjed. Jeg har ikke profil for øyeblikkt, så der vil du ikke fine noe. Men, ja. Gi beskjed. ^^
Dessuten er du kjempeflink! ^^ Hvis du ikk allerede har gjort det: Har du lyst til å lage en sånn tutorialtingst til meg?
Sånn trinn fortrinn, vet du. xD : ) Helt fra starten og til du er helt ferdig. Det hadde vært awzum. : D
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, and that's why they call it the present."
Tumblr: http://lookingstupid.tumblr.com/
Brukerens avatar
Nelly D. Elanta
Prefekt
 
Innlegg: 185
Registrert: 28 Jun 2009 18:40


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 28 Jan 2010 22:40

Det kan jeg helt sikkert ^^ ! Du kan bare... idk, sende meg detaljene for utseendet på PM eller noe ~ Jeg kan ikke garantere noe, men det burde ikke vær noe stort problem :3
Hvertfall; tusen takk ^___^ ! Og gee, tutorial O____O ? Really? Wow, takk, det er kinda et veldig stort kompliment å bli bedt om noe slik. Jeg kan jo prøve, hvertfall? ^^''' Det kan ta litt tid da, særlig ettersom at SAI-trialen min er helt død nå. Heldigvis får jeg snart lastet ned Photoshop igjen =D ! Og unnskyld, folkz, det har vært veldig dødt på tegnefronten her en stund nå, men jeg arbeider med et par ting nå, og antageligvis kommer det fler tegninger ganske snart ^w^
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Nelly D. Elanta » 28 Jan 2010 23:03

Jeg skal sende PM, jeg.. Haha, og tusen takk for at du i det hele tatt gidder å ta deg tid til å lage noe til meg!
Og det hadde vært kjempebra om du kunne laget tutorial. På en måte gleder jeg meg veldig. For jeg har tegnebrett, men har aldri vært noe flink til å bruke det. Jeg elsker å tegne, men synes resultatet blir bedre når jeg ser etter noe.
Dessuten gjør det ikke noe om det tar så veldig lang tid, jeg vil bare ha tutorialen, jeg. : )
Og jeg er kjempeglad for at du er positiv til hele tutorial greia. : D ^^
Nå skal jeg sende PM, jeg.. Du hører fra meg. Igjen: Du er kjempeflink! ^.^
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, and that's why they call it the present."
Tumblr: http://lookingstupid.tumblr.com/
Brukerens avatar
Nelly D. Elanta
Prefekt
 
Innlegg: 185
Registrert: 28 Jun 2009 18:40


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 29 Jan 2010 18:04

Iih, tusen takk, jeg skal gjøre mitt beste for å få lagd den snart altså ^^ ! Og det er flott at du har tegnebrett, ettersom det er utrolig vanskelig og tungvindt å tegne på dataen uten D:

Jeg har hvertfall fått skjerpet meg nok til å lage en tegning til xD Jeg fant ut forleden at jeg kunne fortsatt tegne i sai, bare ikke lagre eller noe, hvilket gjør det hele litt vanskeligere. Men jeg klarte det, utrolig nok, så her er den;

Bilde
Eàmané-ninja 8D ! Haha, jeg er egentlig veldig fornøyd med den ^^ Unnskyld at det ikke er helt GS-relatert, med Naruto-outfit og hele pakka, men jeg fikk veldig lyst til å lage en karakter i litt Naruto-inspirerte klær, eller noe. Jeg vet ikke helt, men jeg syns det var kjempegøy ^__^ ! Så det kan hende at det kommer flere slike, så alle Naruto-haters, unnskyld D: ! Hvertfall, (just so you know; dette kan være litt gresk for de utenforstående, beklager) jeg var ikke helt sikker på hvilken village Eàmané ville vært i, men det ble Konoha. Drakten hennes er inspirert av Inos antrekk, og litt av Tenten sitt også~ Det skal hvertfall forestille at hun holder på å utføre en slags jutsu, though jeg ikke aner hvilken xD Blomsten i bakgrunnen er random, men jeg syns den ble grei nok. Og jeg prøvde å gjøre tegningen ikke fullt så linjete, jeg håper jeg klarte det? Jeg brukte en del tid på å ta vekk unødvendige streker i linearten og slikt, hvertfall, men si gjerne ifra om det er noe som kan forbedres! =D
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Olivia Knopp » 31 Jan 2010 13:21

Du er fantastisk flink til å tegne, Ella. : )) Særlig den Nabien var nydelig.
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Alice Leaf Hollier » 31 Jan 2010 15:02

Oh, tusen takk ^w^ ! Jeg gjør så godt jeg kan, hvertfall ^^'

Ehehe, sketch-parade-tiem. Dette er -ikke- seriøse tegninger, just so you know. Det er ikke brukt lang tid på dem, ikke fargelagt ordentlig og generelt sett bare doodles ~ Jeg moret meg litt i går med å lage random tegninger, no offense for de som har blitt utsatt for min nådeløse penn. Ikke hat meg plz D: ? Hvertfall, here goes:


Bilde
Fra i chatten i går, god damn, det er lenge siden jeg har rollespilt o_o' jeg tror ikke jeg var i chatten en eneste gang iløpet av tredje eller noe xD Men hvertfall, Alesane prøvde å overtale Olivia til å tro at hun var et kjøleskap. Yerrh.

Bilde
... Ja. Random Alesane, ehe <_<

Bilde
Ahahah verdens verste pun på navnet til Des eller noe D: Jeg vet ikke en gang hvordan "Kikou" uttales. Men jeg fikk bare veldig lyst til å tegne det xD

Bilde
............ Hyll henne. Yez, Nabi. Nabi-pave, faktisk. Herre, jeg ber om fiender, lol D: Men srs, jeg digger både Nabi og Des, jeg finner det veldig underholdende å tegne dem også, noe som resulterer i... ja, dette >_>
Brukerens avatar
Alice Leaf Hollier
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 27 Feb 2009 23:45
Bosted: Foreveralone på mitt rom.


Re: Alesanes Tullesaker~

Innlegg Olivia Knopp » 31 Jan 2010 16:21

HAHAHA OLIVIA <33333
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 18 gjester

cron