Juleferien elns

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Juleferien elns

Innlegg Emilie » 03 Jan 2010 20:10

Yeez. Jeg skriver en del, eller litt da. Her er den jeg har satt mest tid til. Den er ikke "Best" eller noe som ligner men jeg har prøvd. Ikke drep meg om det er noe galt i måten å skrive på, jeg er i nybegynnerr stadiet ennå.

Kapittel 1. Siste gang? Eller en gang til?