Mopees Copyright

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Mopees Copyright

Innlegg Spinderella » 25 Mar 2009 21:11

MAP skrev:Har ikke jeg skrevet her før? :o Jeg elsker jo bildene dine. O_O
Jeg vet ikke hva du gjør, men du får en sånn tøff effekt på dem, liksom. Nrrrrh. : D


Jeg vet! Man ser så SYKT godt at det er Mops sine bilder. Det er noe veldig særegent over dem.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Mopees Copyright

Innlegg Tari Almina » 25 Mar 2009 22:01

Hvorfor VISER du meg ikke bildene du lager med meg i? T___T Jeg blir så oppgitt, for de er så nydelige.
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05


Re: Mopees Copyright

Innlegg Mopee Missourio » 08 Apr 2009 13:17

Spin & Marie: Takk ^^ Noe særegent? o.O
Tari: I'm so sorry D: Jeg skal skjerpe meg : D

Bilde
Jeg ville redigere det bildet, som egentlig bare var i gråtoner, og fant ut at det kunne forestille Marion og Santareiel. Jeg er ikke særlig fornøyd. Bakgrunnen ble litt for knæsj >_<

Bilde
Et bilde til Nabi. Jeg er ikke fornøyd med teksten. Jeg syns ingenting av det egentlig passet inn.

Bilde
Jenta skal forestille Spin. Dere kan jo gjette dere til hvem det er hun savner så fælt? ^^'

Bilde
Dette bildet har to versjoner. Jeg klarte ikke bestemme meg for hvem jeg likte best...Det andre bildet har et slags rosaskjær.
Versjon 2
Mopee Missourio
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 77
Registrert: 21 Des 2008 21:55


Re: Mopees Copyright

Innlegg Tari Almina » 08 Apr 2009 13:24

MOPP! Ö
Det Marion og Santeriel-bildet var drit tøft. Du er utrolig flink til å farge hår, og ikke få skiller til å synes, liksom. Og bakgrunnene dine er jo bare amazing. Jeg skjønner ikke åssen folk klarer å lage bakgrunner. O__O
Det Spin bildet var også sjukt. Om håret var en annen farge enn rødt, så har du gjort en j*vlig bra jobb.
TARIBILDET VAR <33 Det var utrolig bra utklippning! Du fikk liksom blur-thingey på streken, så den ikke syntes så bra. Som sagt, så er du en gud i å klippe ut ting, og kjolen var bare ghee. <3 Jeg likte begge versjonene godt. Jeg er ikke så veldig fan av rosa til Tari, men du fikk det til å passe kjempebra. *Tilbe*
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05


Re: Mopees Copyright

Innlegg Mopee Missourio » 08 Apr 2009 14:00

Tari: Aw, takk <3
Skylar: Neei, jeg tror ikke det. Men ofte bruker jeg overlay. Av én farge eller en texture. Også pleier jeg å smoothe alle bildene ^^
Mopee Missourio
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 77
Registrert: 21 Des 2008 21:55


Re: Mopees Copyright

Innlegg Spinderella » 08 Apr 2009 14:17

Mopee Missourio skrev:
Bilde
Jenta skal forestille Spin. Dere kan jo gjette dere til hvem det er hun savner så fælt? ^^'


AAAAW, NÅ FIKK JEG LYST TIL Å DØ<3.
Jeg elsker den setningen "Death becomes her." Døden kler henne, liksom. Gah. Det var utrolig nydelig, Mopee. Ser du hvor seriøst jeg mener det nå som jeg bruke hele navnet ditt? Ja, jeg mener det.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Mopees Copyright

Innlegg Esmeralda Asimka » 13 Apr 2009 14:17

Mopee Missourio skrev:Bilde
Dette bildet har to versjoner. Jeg klarte ikke bestemme meg for hvem jeg likte best...Det andre bildet har et slags rosaskjær.
Versjon 2


Jeg skal klage på Mopees bilder *Grue seg*

Jeg vet ikke om det er meninga, men jeg synes at armen hennes ble litt hakkete... Det så liksom ikke helt.... Bra ut.. Tror jeg :s
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Mopees Copyright

Innlegg Isabel Hunter » 13 Apr 2009 14:20

Der er jeg faktisk enig. For Mopsi er DRITFLINK å redigere bilder, det bare har en tendens til å bli litt hakkete.
Jeg tror det er noe med utklippingen.
Det blir mye penere om det blir en litt mykere overgang. :3
Hvilket program bruker du?
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Mopees Copyright

Innlegg Mopee Missourio » 13 Apr 2009 15:33

Spin: Ikke få lyst til å dø da D: Takk ^^

Esmerelda og Isabel: : D Takk for litt kritikk. Ja, jeg vet at det er litt hakkete, og Isabel har rett: Det har noe med utklippingen. Det er vanskelig å få det til å bli helt rett, men jeg skal gjøre det jeg kan til neste gang. Kan sikkert klare å få det til å bli mindre hakkete ^_^
Jeg bruker Paint Shop Pro 8
Mopee Missourio
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 77
Registrert: 21 Des 2008 21:55


Re: Mopees Copyright

Innlegg Southa M. Evethlee » 13 Apr 2009 18:33

Jeg fikk lastet ned PSP9 på denne pc'en, men på den gamle hadde jeg 8. Da jeg klippet ut ting fra bilder med det programmet ble det ikke hakkete.

Bilde

Står instillingene dine sånn? :-) Uansett, du er kjempeflink til å redigere bilder.
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester