Hei - Nytt forum (ikke Harry Potter-relatert)

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Hei - Nytt forum (ikke Harry Potter-relatert)

Innlegg HarryFan24 » 19 Mar 2019 21:58

Hei!

Jeg er en Harry Potter-fan selv, og kunne gjerne tenkt meg andre å snakke med, samtidig som jeg har opprettet et nytt forum, som riktignok i dag er ganske "basic", men som det finnes planer for.

Forumet handler om Disney: Det klassiske Disney, og selv om jeg ville ha gjerne kunne snakket med folk her, så virker det som at dette forumet ikke er så aktivt som det en gang var, noe som er dumt, ettersom at et Harry Potter-forum er en god idé, selv om det er imponerende at det har vedvart i så mange år.

Det nye forumet har dog også mulighet for å diskutere andre ting, hvis én ønsker, og én må ikke være interessert i Disney. Egentlig er det viktigste at én er åpen for å få nye venner, møte nye folk etc..

Så hvis noen som kommer innom her bare kunne tenke seg å prøve, eller bare å snakke med meg om Harry Potter, enten i forumet eller her på melding, og etablere en kontakt derfra, er de velkommen til det. Ellers ville jeg likt å ha kontakt med noen på det nye forumet, ettersom vi har begynt å invitere folk, og noen har gått med på å komme allerede.

Jeg foretrekker dog å ta opp saker på personlig melding, heller enn å svare i forumet, så hvis du er interessert, men ikke er helt sikker, så send meg heller en privat melding. Hvis du har tenkt å registrere deg dog, så vær vennlig og grei, og ja, det er greit hvis noen ønsker å reklamere for dette forumet der når det kommer medlemmer dit. Jeg er åpen for det. Så ved god oppførsel og interesse, er én velkommen.

Samtidig kan det hende jeg deltar litt i emner rundt Harry Potter her også, og hvis noen bare vil snakke om det med meg, så er det også helt greit. :) Jeg er en ganske vennlig person, så jeg føler at alle bare må ta det valget de føler for å ta.

Jeg forstår det slik at det er lovlig å reklamere her, så jeg gir link: http://disneyforumet.boards.net

Antar ikke at så mange ser det her, men skulle det være noen som er interessert, så er det bare å sende melding til meg! Og hvis du bare ønsker å snakke om Harry Potter, uten noe mas om dette, så er det også helt greit, men jeg svarer kun på vennlige forespørsler. Husk det.

-Med vennlig hilsen fra HarryFan24
HarryFan24
 
Innlegg: 4
Registrert: 19 Mar 2019 21:40


Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron