Fanfiction

Her kan dere diskutere bøkene, spillene og filmene.

Fanfiction

Innlegg Lucien Z. Scabior Wrath » 08 Nov 2011 16:13

Lagde en sånn tråd med fanfics når det gjaldt Dramione. Så hvorfor ikke lage en åpen tråd med akkurat Fanfiction? Joda, da sier vi det. Jeg, shipper nesten alt som går ant å shippe når det gjelder Harry Potter. Spessielt Draco og Hermione. Men ja, mine meninger^^ La fantasien ta over, å få høre deres favs. Eller bare snakk om noe som har med fanfics og gjøre XD

Okei. Jeg vil bare spørre folk på denne siden om dette emnet. Tror dere på Dramione? (Draco og Hermione) Jeg mener, jeg la ikke merke til det som tiåring, men i senere tid merket jeg jo sammenligningen med Draco og Hermione og Lily og Snape. Såklart, så har jo Snape å Lily kjent hverandre før Galtvort, men uansett. Snape kalte Lily en mudblood - Det gjorde Draco mot Hermine også. Så kanskje, bare kanskje har JKR satt inn en liten vri der? I bøkene er det masse Dramione scener som kan tydes mer en i filmene så vidt jeg har sett. Men nå, si hva dere mener! Trenger virkelig å høre om jeg er den eneste som tenker på akkurat dette.
Bilde
- Lucien Z. Scabior Wrath
- Aderyn Grady
Brukerens avatar
Lucien Z. Scabior Wrath
Tanketank
 
Innlegg: 529
Registrert: 06 Jan 2011 16:17
Bosted: The beard of Albus Doumbledore.


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Ainareiel Francesca » 08 Nov 2011 18:26

Elskerelskerelsker Dramione! Men hvor canon det er vet jeg ikke, selv om det er mange fine øyeblikk i bøkene. Herlig ship, da! Om noen har noen fine Dramione fics sier jeg jatakk. :D
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Marth Akamatsu » 08 Nov 2011 19:57

Jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg shipper dem ikke, men jeg ser hvorfor folk gjør det. Om jeg hadde begynt å lese fanfic med dem hadde jeg sikkert begynt å shippe dem da, jeg er ganske lettkonvertert.
except that I SHIP DRAPPLE
Brukerens avatar
Marth Akamatsu
Professor
 
Innlegg: 6890
Registrert: 26 Des 2008 00:10


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Daniella V. Frances » 08 Nov 2011 20:11

Stephanie Larcita skrev:De er jo to helt forskjellige mennesker. Jeg synes ikke helt dem passer sammen selv om det har vært endel scener med dem i bøkene og filmene, så nei... jeg tror ikke på det. Det er jo noe som heter at man må ikke putte alle sammen under en "kniv". Selv om Draco gjorde det samme som Snape til en gompefødt så treng det ikke ha samme mening.

Liker best Hermione sammen med Ron jeg (:
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Marck Carhal » 08 Nov 2011 21:22

Daniella V. Frances skrev:
Stephanie Larcita skrev:De er jo to helt forskjellige mennesker. Jeg synes ikke helt dem passer sammen selv om det har vært endel scener med dem i bøkene og filmene, så nei... jeg tror ikke på det. Det er jo noe som heter at man må ikke putte alle sammen under en "kniv". Selv om Draco gjorde det samme som Snape til en gompefødt så treng det ikke ha samme mening.

Liker best Hermione sammen med Ron jeg (:
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Lucien Z. Scabior Wrath » 08 Nov 2011 21:37

Ainareiel Francesca skrev:Elskerelskerelsker Dramione! Men hvor canon det er vet jeg ikke, selv om det er mange fine øyeblikk i bøkene. Herlig ship, da! Om noen har noen fine Dramione fics sier jeg jatakk. :D



Link fjernet av administrator grunnet upassende innhold.

Og altså, jeg skjønner de som ikke merker Dramione i bøkene, det er jo bare en liten mulighet som noen merker~ Andre mer overbevisende en andre. Og kanskje leserne er mer granskende i dette emnet en andre, I have no idea. ^^
Bilde
- Lucien Z. Scabior Wrath
- Aderyn Grady
Brukerens avatar
Lucien Z. Scabior Wrath
Tanketank
 
Innlegg: 529
Registrert: 06 Jan 2011 16:17
Bosted: The beard of Albus Doumbledore.


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Janey I Johnson » 08 Nov 2011 22:14

Hrm, synst Dramione er eit heilt ok ship i fanfics and shit, men meiner det er ganske langt frå canon, rly.
Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Moe Alice Rainfall » 09 Nov 2011 15:20

jeg elsker dramione. De er fantastiske. og den fanfiction noen linka til oppi her er nydelig.
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Lucien Z. Scabior Wrath » 09 Nov 2011 17:56

Moe Alice Rainfall skrev:jeg elsker dramione. De er fantastiske. og den fanfiction noen linka til oppi her er nydelig.

Har du lest den? n_n Av det som har kommet ut altså.
Bilde
- Lucien Z. Scabior Wrath
- Aderyn Grady
Brukerens avatar
Lucien Z. Scabior Wrath
Tanketank
 
Innlegg: 529
Registrert: 06 Jan 2011 16:17
Bosted: The beard of Albus Doumbledore.


Re: Dramione ~ Draco and Hermione.

Innlegg Moe Alice Rainfall » 09 Nov 2011 18:15

Imogen Loughty skrev:
Moe Alice Rainfall skrev:jeg elsker dramione. De er fantastiske. og den fanfiction noen linka til oppi her er nydelig.

Har du lest den? n_n Av det som har kommet ut altså.

leste dne før, og lagra hvor langt jeg hadde kommet og sånt, men så klikka pcen min mentalt og jeg glemte hvor jeg var og hva historien het. Men fant ut hvor jeg var, kapittel 28 eller noe, så nå har jeg begynt på nytt og kommet til kapittel 30 ;D
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39



Gå til Harry Potter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron