Re: Ditt første møte med Harry Potter

Her kan dere diskutere bøkene, spillene og filmene.

Re: Ditt første møte med Harry Potter

Innlegg Spinderella » 30 Mar 2013 23:58

Jeg hata Harry Potter da det tok av. Tror egentlig jeg gjorde det mest fordi jeg ikke skjønte noe.

Så hadde søskenbarna mine HP2 på PC, som jeg fikk låne. Ble hekta på det, og bare "har dere toern på vhs?" og de bare "jaa" og poff - frelst. Første filmen jeg så på kino var faktisk Ildbegeret. Wow, treig..
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Ditt første møte med Harry Potter

Innlegg Ryder F. Sempers » 09 Apr 2013 17:14

Jeg.... husker jeg var 3 år gammel da pappa begynte å lese Harry Potter for meg. Jeg husker jeg satt i armkroken hans i en hjørnesofa på det vi kalte lekerommet. Jeg var omtrent 7 da jeg så den første filmen, og husker at jeg tilbrakte store deler av den siste halvtimen under sete mitt fordi jeg var så redd for alt som skjedde på skjermen.
Bilde
Vi leter etter noen som kan bry seg.
Brukerens avatar
Ryder F. Sempers
Fjærpenn
 
Innlegg: 458
Registrert: 18 Jul 2011 16:29


Re: Ditt første møte med Harry Potter

Innlegg Moe Alice Rainfall » 12 Apr 2013 09:36

^ikke for og drepe barndomsminnene dine eller noe, men med mindre du leste den på engelsk må du ha hvert hvertfal 4, sansynligvis 5, år når du leste den første gang. Siden den ble gitt ut i 1999 engang, mener jeg ...
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Ditt første møte med Harry Potter

Innlegg Desmond Zielkov » 13 Apr 2013 00:12

Er da mulig det? Vet ikke hvor mye yngre Håvard er enn meg (mener på at han er yngre, men jeg kan ta feil), men jeg ble 6 år i september 1999. Født i 1993. .. Men jeg vet ikke. ): Jeg bare babler.

On topic, however: Mener på at jeg gikk i andre (muligens tredje) klasse og tanten min hadde brent HP på en DVD-disc som jeg og storebroren min så på, selv om vi ikke forstod så mye av hva de sa ettersom det var på engelsk uten tekst. Men vi så den for det om. Broren min fikk etterhvert det første spillet til Playstation, som jeg elsket å spille.
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Ditt første møte med Harry Potter

Innlegg Moe Alice Rainfall » 13 Apr 2013 19:27

husker jeg rett er han 94'er x) men er jo mulig jeg tar feil. nu vel
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Ditt første møte med Harry Potter

Innlegg Aiden Fillyx » 08 Jul 2013 22:21

Jeg så den første filmen på VHS da den ble utgitt i Norge, tror jeg? Etter det fortsatte jeg å se på dem da de kom, også så jeg min første Harry Potter film på kino da jeg var ... jeg vet ikke, ni-ti? Ti? Uansett, jeg vant en tegnekonkurranse og fikk se Harry Potter og ildbegeret på førpremiere sammen med andre kjendiser, og det var vel etter dette at jeg faktisk begynte å se ordentlig på filmene, og jeg lagde bruker på Galtvortskolen.net i 2007. Begynte ikke å lese bøkene før i 2009, og leste ut den siste i 2010.
let me touch your hair. (◡‿◡✿)
Brukerens avatar
Aiden Fillyx
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 96
Registrert: 13 Okt 2012 10:31


Re: Ditt første møte med Harry Potter

Innlegg HarryFan24 » 19 Mar 2019 22:04

Det var da jeg var velding ung, og så det nye PS1 Harry Potter-spillet i butikken, og kjøpte det. Derfra gikk det videre til bøkene, filmene og alt mulig ved dette universet. :)
HarryFan24
 
Innlegg: 4
Registrert: 19 Mar 2019 21:40



Gå til Harry Potter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron