Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningOMG Jodelle Ferland fra Silent Hill <3 <3 <3
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningMaiken = Taylor Momsen, Jenny i gossip girl. enkelt og greit. Bortsett fra at hun personlighetssmessig er litt mer Blair.
Helt klart Taylor. - Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningFor Melancholia Phrenos synes jeg en tretten år gammel Daveigh Chase ville ha passet. Hun som spilte Samara Morgan i The Ring. Den jenta er jo bare kjempesøt! Og kan sikkert spille sånn passe skrudd.
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningHmm. Ella (Estella) kan vel minne litt om Sookie (Anna Paquin) i True Blood, egentlig. Litt i utseende, og særlig i personligheten.
Jeg ser for meg Marissa som Hannah Beth. Et spørsmålstegn har alltid et budskap :>
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningWendy: (selv om hun er ferdig på GS)
...Jeg har lett og lett, og aldri funnet hverken en skuespiller eller noen andre med et så Wendy-ish ansikt som jeg forestiller meg. Bortsett fra ett. Meg selv. Jeg har absolutt ikke hverken riktig personlighet, kropp eller hår, men ansiktet skulle gi en viss pekepinn om hvordan Wendy ser ut. Hello, my name is Kami
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningEg trur den skuespilleren som hadde passet Lucy best, for no, ville vært Jennifer Lawrence. Mest kjent for rollen som Raven/Mystique i X-Men: First Class.
Kroppen er ikkje heilt lik, men ansiktet ville vært nærmest perfekt. "Your face tastes awesome"
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningNameless - Tony Regbo i en yngre versjon med sort hår.
Ivory - Hannah Murray, tror jeg. Scene fra skins hun er så flott dsff. bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningElle Fanning tror jeg hadde passet dritbra som Harriet. Bare med rosa hår, da. Ogogog, nå snakker jeg utseendemessig, ikke personlighet. This dream must end
This world must know That we all depend on the beast below
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningForbildet for Benjamin utseende messig er eigentlig Victor i Corpse bride,bare ikkje så...bambusstilktynn. Men personligheits messig er Benjamin ganske ulik han. Eoin er nok likere,den litt nervøse typen c: så er Benjamin litt Fransisco Lachowski da. men bare litt.
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningJeg tenker på Rila som Audrey Tautou når hun spiller Amélie Poulain. En drømmer som setter pris på de små tingene. (:
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest