Å så er det noe med det at vi kunne ha et rektor Albus Humlesnurrs protrett som av å til besøker Storsalen/Rollespillchaten, så vi hadde jo ikke HELT blitt kvitt den. x)
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)Ok, det blir litt... Rart, men Ok, rektor, du bestemmer. Men jeg liker fortsatt min ide bedre.
![]() Å så er det noe med det at vi kunne ha et rektor Albus Humlesnurrs protrett som av å til besøker Storsalen/Rollespillchaten, så vi hadde jo ikke HELT blitt kvitt den. x)
|
||
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)Kommer det ALDRI til å bli Galtvort slag over hodet med dødsetere der de kan ha det og det formålet UTEN at noen dør, ved mindre det er avtalt med deg, Anica, noen FÅ stk. og så vinner liksom alltid Galtvort? Hadde vært kult med noe slikt EN eller ANNEN gang.
Sist endret av Telonius P. Parker den 23 Mai 2009 17:39, endret 2 ganger.
|
||
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)Vi får se Telonius- Noe slikt slag er ikke planlagt enda.
|
||
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)Sorry for å BRYTE inn, men jeg ELSKER måten DU bruker capslock på TELONIUS. Helt GENIALT altså.
(Haha, sorry, det så bare så komisk ut. xD) Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
|
||
|
||
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)Jeg gliste fårete.
![]() we set fire to our insides for fun.
|
||
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)Det hadde vært råkult med et slikt 'Slaget ved Galtvort'
![]() Sist endret av Gudrik Venus den 26 Mai 2009 19:09, endret 1 gang
![]()
|
||
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)Pff, ingen av oss andre har problemer med det.
![]() Hello, my name is Kami
|
||
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)Ok, dette er en tråd for å diskutere muligheten for en RPG. IKKE min capaslock bruk osv.
![]()
|
||
Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)
Ja enig der! DU kan jo bare være en annen Lærer^^ En som IKKE er tatt eller du kan bare lage en selv ![]() ![]() Mathilde Alecto Flume
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest