Eurora- ikke som Au-rora, men mer som Eu-rora nesten som "Europa" :S forvirrende?
Aousora- Au-sora .. bare gjorde om et onklig navn til noe rart..

Forvirrende...
Re: Uttale av navn."Eurora Aousora" jeg bare lakt på forvirrende bokstaver på ^^" Eurora <- når jeg var liten (ca.5-7) var jeg sikker på at det ble skrevet slik O.o og Aousora var hovedsakelig Aozora, men jeg ville ikke at det skulle virke så Japansk ^_^
Eurora- ikke som Au-rora, men mer som Eu-rora nesten som "Europa" :S forvirrende? Aousora- Au-sora .. bare gjorde om et onklig navn til noe rart.. ![]() Forvirrende... Gå alltid med Bokmerke!
![]() ![]()
|
||
Re: Uttale av navn.Tja, ikke så veldig vanskelig ^^
Scarlett Jasmine Mistress Skarlett Jæsmin Mistress I could agree with you, but then we'd both be wrong...
- Scarlett Mistress
|
||
Re: Uttale av navn.Ganske enkelt.
Låvliin Volvo Fisjer Også Kuentinn Aleksander Hønnikøtt. (Quentin Alexander Hunnicutt\ Quentin A. Hunnicutt.) Sist endret av Loveleen V. Fisher den 29 Nov 2011 22:01, endret 1 gang
Hvorfor kan ikke jeg renne, når deodorant.
|
||
|
||
Re: Uttale av navn."Daniel Sykes" er bare en forkortelse av det fulle navnet.
Det fulle navnet er "Daníel Færð Sýkstríkur" Det uttales "Daaniell Fer Sikstreikur" Daníel Færð Sýkstríkur.
|
||
Re: Uttale av navn.Måriiiiin Trecke(r).
Engelsk, med andre ord. Den siste r'en er muligens stum, det kommer an på dialekt og sånt C: How come Ravenclaw is so much better than all of the other houses? This question is actually rhetorical, I just wanted to draw attention to the fact.
|
||
Re: Uttale av navn.Carrie Marcia Vella = kaRRi marsiia oëLLa
Engelsk/amerikans r i Carrie, som når en sier right eller random. Rullende r i Marcia. "My very first job,when I arrived on Earth fresh-faced and dewy-eyed,was nicking a fertility statue from the love goddess's sanctuary in Ur. Morally speaking,this pretty mutch set the tone for my next two thousand years" - Bartimaeus the djinni
|
||
Re: Uttale av navn.Catherine er enkel, da. Maurice er nok litt verre.
Catherine Ford - Kætterin Fård Maurice Ford - Mååhris Fård
|
||
Re: Uttale av navn.
................................. Whaaaat. Har alltid sagt "Lar-sita" ... “There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.”
|
||
Re: Uttale av navn.
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest