"Voksne" karakterer:

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

"Voksne" karakterer:

Innlegg Telonius P. Parker » 12 Des 2011 17:58

Hei og hå, her er jeg - IGJEN!

Jeg vet naturligvis veldig godt at det selvsagt er en grunn til at dette er GaltvortSKOLEN, men ikke desto mindre, det er medlemmer som har vært på GS i fryktelig lang tid, og selv om regelen sier at når man går tar heksamen i 7, vil man bli flyttet ned til første igjen. Som x antall av dere faktisk merket, hadde jeg en litt skrullete periode hvor Didrik gikk på Galtvort og Telonius var voksen og jobbet i Svartspanersentralen. Jeg vil at dere skal se bort fra det tilfellet i akkurat denne sammenhengen, for skjønt folk ikke påstår at deres rollefigur er så gammel som trettifem, er det flere enn bare jeg, som skriver på profilen at deres karakter har "gått ut." så mitt spørsmål er, går det an å lage et system hvorpå medlemmer kan være voksne? Klasse: 0
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naturligvis, i en slik situasjon, må en foreta visse forholdsregler. Jeg regner med at en minst må ha en administratorgodkjent søknad, hvor opptakskravene er at du må vite hvor og hvordan hekser og trollmenn lever.

De som vil være voksne må være inneforstått med Magidepartementets politikk i de ulike bøkene, de må spille på at de ikke lenger følger skoleregler, men magisk lov, som for eksempel:

Rimelige restriksjoner på mindreårig magiutøvelse.

De internasjonale statuttene for hemmelighold av magi.

Det Internasjonale Forbudet mot Duellering.
(Med duellering, ment i form av duell til døden, en lov som det Britiske departementet prøvde å overtale de andre Magidepartementene rundt om å ta del i.)

Retningslinjer for behandling av uheksiske halv-mennesker.
(Anngående vesener som verken er en kombinasjon av trollmenn og humanoide, magiske vesener men heller ikke virkelige mennesker. retningslinjene er opprettet som et forsøk på å stoppe diskriminering og fordommer mot dem. Avsnitt Tolv omhandler behandling av vampyrer.)
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: "Voksne" karakterer:

Innlegg Isabel Hunter » 20 Des 2011 01:23

Sorry, men tror ikke noen som bestemmer noe på hovedsiden leser forumet lengre. God idé, da.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: "Voksne" karakterer:

Innlegg Telonius P. Parker » 20 Des 2011 20:31

Takk. ^^'
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: "Voksne" karakterer:

Innlegg Sara Sibir » 15 Jan 2012 19:29

blir det ikke litt teit med fullt av voksne på galtvort som ikke gjør no
BildeBildeBildeBilde
Sara Sibir
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 89
Registrert: 02 Aug 2011 10:47
Bosted: Galtvort


Re: "Voksne" karakterer:

Innlegg Eàmané Wesenberg » 15 Jan 2012 21:59

like teit med elever på galtvort som ikke gjør noe.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: "Voksne" karakterer:

Innlegg Oliver Wright » 18 Mar 2012 19:16

Jeg liker idéen meget godt. Slik som at Oliver snart er en ''utgått'' elev på Galtvort, så vil jeg fremdeles ha ham. Jeg vil ikke starte på nytt med en førsteklassing, jeg er blitt for glad i ham for det. Så det er en veldig god idé, og jeg håper det kan tas i bruk på siden. (:
''People assume that time is a strict progression of cause to effect, but actually from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly, timey-wimey... stuff.'' ~ Dr. Who
Brukerens avatar
Oliver Wright
 
Innlegg: 3
Registrert: 13 Feb 2011 18:13
Bosted: Flosshatten til Mikkel Rev


Re: "Voksne" karakterer:

Innlegg Spinderella » 07 Jul 2012 23:04

Eàmané Wesenberg skrev:like teit med elever på galtvort som ikke gjør noe.

:mrgreen:
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: "Voksne" karakterer:

Innlegg Louis Hutcher » 25 Aug 2012 22:42

Jeg er enig. Da har man noe og gjøre etter og bli ferdig på skolen.
But why's she got to go to the library?
Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library.
Louis Hutcher
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 76
Registrert: 24 Aug 2012 23:26
Bosted: Azkaban



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron