Den magiske aftenen

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Den magiske aftenen

Innlegg Donarcia » 16 Nov 2010 17:01

Jeg vil gjerne benytte denne anledningen til å takke for at jeg fikk lov å være med på førpremieren til den nyeste Harry Potter-filmen.

I likhet med de fleste sendte jeg bare en simpel e-post, i håp om at jeg skulle bli trukket til å være med. Jeg hadde gått og tenkt på det en stund uten å gjøre noe, så jeg var redd det aldri skulle bli noe av. Men sånn ble det slettes ikke!
Ettermiddagene fram til filmen gikk med på å saumfare butikker og sjapper etter brukbart dødseter-materiale, og det viste seg å ikke være forgjeves.

Når jeg ankommer Colloseum Kino blir jeg møtt av en gedigen utendørs-scene med svære Harry Potter-bannere på, og på innsiden var det heller ikke mangel på overraskelser. Ansatte på Colloseum Kino hadde også kledd seg ut etter J.K Rowling's univers, men her stoppet det ikke. Aldri har jeg sett Norges "nasjonal-kino" være mer full av dødsetere, og her var det både store og små dødsetere, alle like skremmende.

Jeg hadde ingen umiddelbare bekjentskaper under oppholdet på Colloseum, men det skulle snart endre seg. Det ble hilset og klemmet, og utvekslet både ditt og datt om erfaringer og annet; det er ikke vanskelig å forstå at dette domenet har fått over 11.000 aktive brukere, når det er så mange hyggelige og behjelpelige sjeler!

Jeg var nok neppe alene om å være spent på å se ledelsen; Rektor, Slur, og resten av gjengen! Jeg fikk også slått av en liten prat med selveste Humlesnurr da en presseansvarlig fra Sandrew Metronome plasserte meg foran presseboksen utenfor kinoen, med ansvar for å passe på at kun pressen skulle komme inn. (Hvorfor vet jeg ikke ennå, han følte vel at en dødseter holdt amatørfotografer bedre unna enn han, for han bare dro sin vei :S )

Kvelden ble jo selvfølgelig avrundet med første del av tidenes mest episke fantasy-historie som noen gang er skapt! Uten å spoile innholdet, vil jeg råde folk til å ikke forvente seg episke slag, raske scener og masse action, ettersom denne delen er en såkalt "oppbyggende del" til det vi ikke har fått se ennå. Men frykt ikke, din daglige dose Harry Potter action, humor, og spenning blir nok tilfredsstilt, det kan jeg love!

Gratulasjoner og takker overbringes til Anica og resten av hennes team, for nydelig gjennomførelse av arrangementet fra Galtvortskolen sin side, men selvfølgelig også til alle de som stilte opp som dødsetere; uten dere hadde jo bare Humlesnurr, McSnurp, og Slur vandret rundt i et hav av gomper!

Alle var med på å gjøre et skremmende inntrykk, både på kinogjengere og til dels forvirret oslofolk, og det er en opplevelse jeg neppe kommer til å glemme.

- Donarcia ;)
- For rett skal være rett
Brukerens avatar
Donarcia
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 14 Des 2008 21:53


Re: Den magiske aftenen

Innlegg Janey I Johnson » 18 Nov 2010 12:53

synst det var veldig bra at du skreiv dette. Sjølv om eg vart veldig misunneleg.....men ja :D Likte å lese om opplevingane dine, og det verka som ein FLOTT kveld! :D
Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47


Re: Den magiske aftenen

Innlegg Marck Carhal » 18 Nov 2010 13:35

^Word
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron