For lite mobbing på GS?

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Pynasta Kandarin » 01 Des 2010 15:58

Ja... jeg tror jeg skjønner hva du mener...

Jeg er litt mer fristet til å bare være her på forumet egentlig...
Jeg skulle egentlig gitt mye for å få tilbake alle drukningene i sjøen, noe skjedde jo ihvertfall...
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Magico Chandler » 17 Des 2010 17:28

Jeg husker før i tiden, når Magico var ung, og knapt gjorde annet enn å yppe med de eldre smygardingene! Gud, så gøy jeg hadde det! xD Alle kranglene mellom Magico og Kamino Vitalic for eksempel! :-D Det var tider.

Jeg tror også at GS hadde hatt godt av litt mer spenning og drama enn det som er der nå. Men jeg tror virkelig at om alle hadde passet på seg selv i stedet for alle andre, hadde vi vært på god vei til et bedre rollespill allerede.
Magico Chandler
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 05 Jan 2009 17:15
Bosted: Griffing, Galtvort


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Channe » 17 Des 2010 17:31

Jeg _husker ingenting av hva jeg har gjennomgått med Kamino, bortsett fra da hun ble helt klissete sammen med Cymagen.. ahaahah
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Magico Chandler » 17 Des 2010 17:46

Channe skrev:Jeg _husker ingenting av hva jeg har gjennomgått med Kamino, bortsett fra da hun ble helt klissete sammen med Cymagen.. ahaahah

Du kunne jo laget en etterkommer av henne! Er vel en stund siden hun gikk ut, så det hadde jo fint gått an! ;-) Savner å spille mot smygardsiden din! xD
Magico Chandler
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 05 Jan 2009 17:15
Bosted: Griffing, Galtvort


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Channe » 17 Des 2010 18:09

.. meh. Jeg failer på å være smygarding, men Carolin er da ikke så langt unna? Prøv mot henne. XD
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Ramoyo Fred Weasley » 13 Jan 2011 19:01

Mopee Missourio skrev:Før i tiden var det jo heller ikke egentlig så veldig mange slemme Smygardinger da. Det var jo Dwareniel, Pam, Cassie og Kasandra, men de var så skumle at folk pisset på seg når de var i nærheten. ...


Ahahahahhaha, jeg husker jeg var pissredd før juleballet i 08, siden Kasandra skulle komme. XDD Det viste seg at både Dwareniel og Kasandra var veldig .. veldig skumle. Jeg digga det ... etterpå. Under ballhelga prøvde jeg å unngå dem, lol.

(:
"Det er Weeeeeeeasley. Som i 7 e'er. Og en liten, beskjeden y på slutten."
Ramoyo Fred Weasley
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 90
Registrert: 14 Des 2008 15:44
Bosted: Galtvort, Håsblås' oppholdsrom.


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Rikka Xing Chi » 14 Jan 2011 03:00

Mopee Missourio skrev:Før i tiden var det jo heller ikke egentlig så veldig mange slemme Smygardinger da. Det var jo Dwareniel, Pam, Cassie og Kasandra, men de var så skumle at folk pisset på seg når de var i nærheten. Ellers var jo Smygardinger bare som alle andre. Det var hvertfall slik Mopee startet, og det var ingen som klaget over at hun var for lite smygarsk.
Så ble det populært å være smygard-bitches som ikke gjorde annet enn å tråkke på stakkars førsteklassinger, men det ble jo selvfølgelig for ille, så folk klaget. Da ble det prat om at førsteklassingene ikke respekterte de eldre elevene, og at hele GS var blitt urealistisk. Og til slutt kunne ingen gjøre noen ting lenger uten at det ble urealistisk, og en del (?) mistet mye av lysten. Det er absolutt alltid noe det blir klagd på. Var det ikke bare mye bedre da alle passet på sine egne saker og fokuserte på å gjøre sin karakter bedre enn å rette på alle andres?

AMEN <3
if you can't be famous, be infamous
Brukerens avatar
Rikka Xing Chi
Ministerkandidat
 
Innlegg: 242
Registrert: 13 Sep 2009 21:33


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Channe » 14 Jan 2011 12:01

... meh.. jeg er bitchy håsblåsing. Det funker like bra. :D
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 14 Jan 2011 13:07

Om alle hadde lagt sin ytterste stolthet i karakterene de lagde, tror jeg ikke det ville vært noen problemer. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Donarcia » 03 Mar 2011 18:55

Det høres rart ut, men litt "avtalt" mobbing kan alltids sprite opp en chat. Men jeg er fryktelig redd for at oppfordring til mer mobbing (for å oppnå mer realisme), dessverre bare vil bli en negativ utvikling for Galtvortskolen.net
- For rett skal være rett
Brukerens avatar
Donarcia
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 14 Des 2008 21:53



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 57 gjester

cron