For lite mobbing på GS?

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Telonius P. Parker » 20 Aug 2010 22:20

Ok,ok,ok, var bare en tanke. >.<' Dessuten registrerer de seg jo på nytt, de bare begynner i chatten med GS med nytt design og brukere som kan vise dem hva de kan, så kan de nyere lære litt, og legge til litt, som sagt, bare en idé. Dere får meg jo til å virke helt noob-rasistisk, jo! Det er jeg ikke!
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Spinderella » 20 Aug 2010 22:23

Neilol, men det er bare formuleringa di som virker helt.. blåst. Tviler på at folk vil slette seg og sånn, og hvis de allikevel skal inn igjen er det jo ikke noe vits?
Jeg sier ikke at du er rasistisk eller noe i det hele tatt. Du har mange gode idéer, Telonius. Men noen av dem blir jeg litt "?" til. Det er flere av tankene dine jeg har likt, men akkurat dette så måtte jeg bare få utløp for det jeg mente om saken.

Hihi.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg SuperDiinaa » 20 Aug 2010 22:34

Telonius P. Parker skrev:Ok,ok,ok, var bare en tanke. >.<' Dessuten registrerer de seg jo på nytt, de bare begynner i chatten med GS med nytt design og brukere som kan vise dem hva de kan, så kan de nyere lære litt, og legge til litt, som sagt, bare en idé. Dere får meg jo til å virke helt noob-rasistisk, jo! Det er jeg ikke!


Forestill deg så når siden blir oppretta igjen. Masser av brukere blir registrert. Hvordan vil du forestille deg at folk så kan guide ALLE de elevene som registrerer seg på samme tid så? o.o Det blir jo garrantert bare tilbake til det samme gamle ^^' Ihvertfall hva jeg tror da ^^'
Bilde
Brukerens avatar
SuperDiinaa
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 47
Registrert: 02 Jun 2010 10:34


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Spinderella » 20 Aug 2010 22:38

Telonius P. Parker skrev:Du, jeg jobbet i tre hele måneder med å planlegge min rollefigurs livshistorie fra fødsel til død

Javelok, så synd for deg da. Det er flere her som har brukt flere år på å forme karakteren sin til det den er i dag. Verden dreier seg ikke om deg, Telonius. Vi ser at du prøver å jobbe så sinnsykt mye med å få siden til å bli enten bedre eller til å vende tilbake til det den var før, men herregud - med slikt mas det blir støtt så får en jo ikke lyst til å løpe etter fløyta di støtt.

Telonius P. Parker skrev:Det er snakk om at de personene bak brukerne kan rollespille skikkelig

JAVEL VI VEIT DET, men faen da - de yngre må da begynne et sted de óg! Herregud, vi er da ikke født fagutlærte RPG'ere. Denne siden skal jo liksom være et avbrekk fra stress, mas og dømming fra virkeligheten. Men jeg syns ikke at det er mer enn akkurat de tre tingene som foregår her for tida, jeg.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Tari Almina » 20 Aug 2010 22:43

ENIG. Med Spin.

Folk rollespiller i hvert fall, kan vi egentlig be om mer? Syns det blir så mye stress og masing siden noen ALLTID skal klage på dårlig rollespill. Jeg er jo sugen i å rollespille, men jeg har det jo gøy allikevel. Er ikke det poenget?

Før klagde folk på altfor mye mobbing og for slemme smygardinger, mens nå klager dem på motsatt? Bestem dere, a. :roll:
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Telonius P. Parker » 20 Aug 2010 22:51

Ok, da slår vi en strek over det mindre gjennomtenkte forslaget og holder oss til hovedtema. :P
Sist endret av Telonius P. Parker den 21 Aug 2010 11:52, endret 1 gang
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Tari Almina » 20 Aug 2010 22:55

... som var at smygardingene er for snille?
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 20 Aug 2010 23:24

...men hvor er mobbeOFRENE da? Alle på GS er jo fullblods.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Tari Almina » 20 Aug 2010 23:26

Mhm, og alle er liksom "nei, jeg er for badass til å bli mobba".
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Ainareiel Francesca » 20 Aug 2010 23:32

Aki er et villig mobbeoffer. Eller "villig" er han kanskje ikke, men jeg lar gjerne folk mobbe ham. XD
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 33 gjester

cron