For lite mobbing på GS?

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 20 Apr 2011 13:26

Channe skrev:Dere.. ikke gidd å diskuter.. ._.

....
What really. Har du ikke hørt uttrykket "diskusjonsforum"?
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Joke Luminou » 20 Apr 2011 13:28

Channe skrev:Dere.. ikke gidd å diskuter.. ._.


how can we not. <3<33<3<3<3< klokka er ett, jeg har ikke spist og været flyter sånn midt i mellom bra og dårlig. i need this.

Daniella:

ok, jeg dropper den første setningen, didn't get it.
det har kommet opp under samtaler.
“There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.”
Brukerens avatar
Joke Luminou
Legende
 
Innlegg: 5940
Registrert: 26 Des 2009 23:21
Bosted: Rogaland


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Daniella V. Frances » 20 Apr 2011 13:28

Ah, okai. (:
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 20 Apr 2011 13:29

Håper da mine to-tre karakterer ikke inngår i grupper med karakterer som er helt like...
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Joke Luminou » 20 Apr 2011 13:33

Eàmané Wesenberg skrev:Håper da mine to-tre karakterer ikke inngår i grupper med karakterer som er helt like...


har bare sett Mane, og de fleste kan vel være enige om at hun er i sin egen klasse.
“There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.”
Brukerens avatar
Joke Luminou
Legende
 
Innlegg: 5940
Registrert: 26 Des 2009 23:21
Bosted: Rogaland


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Ryan B. Arrow » 22 Apr 2011 10:52

Og dette er meget intressant lesing.
Brukerens avatar
Ryan B. Arrow
Prefekt
 
Innlegg: 158
Registrert: 09 Aug 2009 16:29
Bosted: Tromsø


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Pynasta Kandarin » 25 Apr 2011 10:06

Jeg håper virkelig Pyn er noe for seg selv... Men hun er vel egentlig meg, og forhåpentligvis er jeg noe for meg selv...
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Sine Metu » 25 Apr 2011 12:09

Åh geez, ikke gjør det her til en "oohhh, gjør jeg det rett, gjør jeg det rett"-tråd der alle bare "OMFG NEIDA DU ER SÅ UNIK OG SPESIELL!!!"

Thing is, det finnes ikke en suksessoppskrift på hvordan lage en ordentlig karakter. Sjansene er at noen allerede har gjort det før, og sjansene er at de gjorde det bedre.

Jeg starter med et navn, et kjønn og et utseendet før jeg i det hele tatt beveger meg i nærheten av personlighetene til karakterene mine. Så tenker jeg bakgrunnshistorie, og utifra den bakgrunnshistorien danner jeg meg et visst bilde av hvordan personen er.

Det er MIN måte å gjøre ting på. Andre starter i en annen rekkefølge.

Hvis man føler at "oi, karakteren min er skikkelig klisjé," så er den antagelig det. Det er opp til hver enkelt å bestemme hva pokker man gjør utav det. Og man kan vel ikke gjøre så mye med andres karakterer.

Føler at denne tråden egentlig bare går i sirkler, og at man ikke kommer frem til noe særlig.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Joke Luminou » 25 Apr 2011 12:17

Jeg vet ikke engang hva man liksom skal komme frem til engang.
“There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it.”
Brukerens avatar
Joke Luminou
Legende
 
Innlegg: 5940
Registrert: 26 Des 2009 23:21
Bosted: Rogaland


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Gabrielle Misouteri » 12 Jun 2011 15:33

Jeg er kindof enig. Smygardingene har på de siste årene, blitt. Hvordan skal jeg si det. De er liksom ikke de veslevoksene snørrhåvne "jeg er bedre en alle andre fordi jeg er fullblods" som de var før, og er ment til å være. Jeg har vært her siden, ehm. 4. klasse tror jeg, og nå skal jeg begynne i 8. Så det er jo en stund. Når jeg begynte her, var det ikke så mange noobz og skitt som det er her nå. Jeg sier jo ikke at de ikke var der, men det var mye mindre av dem, og det gikk faktisk å gå inn i storsalen å ha litt ordentlig rollespill uten at en liten 8 åring kastet "martyrio," eller "avada kadavra!" på deg. Jeg sier, at alle de som er synlig mindreårige burde blitt utvist, ikke bare fått en advarsel. Det er det jeg mener. Smygardignger er jo liksom ikke horer, selvom de skal føle seg bedre en alle andre. Når man er 13 år, går man ikke rundt i stripperklær. Selvom kanskje man har hatt en tøff barndom!
- AMEN!
Hei folk
Brukerens avatar
Gabrielle Misouteri
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 31
Registrert: 08 Apr 2011 09:41



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron