For lite mobbing på GS?

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

For lite mobbing på GS?

Innlegg Telonius P. Parker » 19 Aug 2010 21:50

Ok, denne tittelen lyder bisarr, men seriøst! Hvor er det blitt av alle de rappkjeftede Smygardingene som skryter av foreldrenes forbindelser, gjør narr av at folk ikke har like mye penger som dem, gjør narr av de kanskje "brukte" klærne deres... Et eller annet!
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Thomas J. Doom » 19 Aug 2010 23:04

De forsvant med gs' ånd, vel. Rett nedover.
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Eàmané Wesenberg » 19 Aug 2010 23:46

De svømmer rundt i dassen sammen med kreativiteten og rollespillgleden.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Thomas J. Doom » 20 Aug 2010 00:22

Vet du ikke hva Galtvort handler om???? Cybersex, vellll. Og te og muffins, det beste alle vet.
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: For lite "mobbing" på GS?

Innlegg Twiggy Watcliff » 20 Aug 2010 13:33

De ekte Smygardingene forsvant i lesbeharemene. Nå er definisjonen på en "ekte Smygarding" jenter som legger seg ned og sprer beina for whatnot. Klart, det eksisterer bitching, men da er det ikke snakk om "faren min er rikere enn faren din", men "jeg har et større harem enn deg", eller "jeg har hatt sex med flere enn deg". Rrrrgh.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg sesica » 20 Aug 2010 16:13

Jeg synes at det er ille at det er så mange som er enig om at rollespillingen på GS mangler magi for tiden, men likevel skjer det ikke så mye med det. Etter min mening er det _vi som må gjøre noe med det. Hold alt sex-køddet privat, og ha Galtvortrollespilling i chatten. Og; ja. Det er for lite mobbing på GS. Jeg skal forsøke å gjøre noe med det, enda jeg ikke har noen smygarding. Caine funker som en, tho. Selv om han verken er rik eller fullblods. Han bare innbiler seg at han har rent blod. Bra tråd.
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Sine Metu » 20 Aug 2010 17:06

Pointet er jo at det er upopulært å være smygarding for tiden, fordi det blir sett ned på. Du skal helst ikke være en griffing eller smygarding i det hele tatt, er den oppfatningen jeg har.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Telonius P. Parker » 20 Aug 2010 17:42

Det som hadde vært bra, var hvis vi fikk ut fingeren og la ned siden mens de fornyet den fra år 5 til 6, og åpnet den, og da beholdt de bare en håndfull, erfarne brukere, og resten måtte registrere seg på nytt, blanke ark der de gamle brukerne rollespillte med hverandre og de nyere for å lære dem opp fra starten til IKKE å være så uerfarne.

Eks:

Meg. :p
PK
Dain
Carolin
Hunter
Bother
Denasy
de virkelige karakterene
Anchalott Asimka
Flere forslag...?
Sist endret av Telonius P. Parker den 20 Aug 2010 18:37, endret 1 gang
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg sesica » 20 Aug 2010 18:09

.... Joda. Blanke ark er sikkert ikke helt nødvendig, det kan nok være veldig kjipt for noen. Dessuten er det ikke bare nye folk som ikke rollespiller ordentlig. Og det er flere av "de nye" som er ganske så bra. Og hva vil en håndfull si, hvis jeg får spørre?
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: For lite mobbing på GS?

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 20 Aug 2010 18:14

Telonius P. Parker skrev:...da beholdt de bare en håndfull, erfarne brukere...

Det er jeg ikke enig i. Hva med de som ikke er like erfarne brukere, men er glad i brukeren sin, har strevd med å få den slik den er og ha den slik den er.
Dessuten kan ikke administratorne plukke ut noen favorittbrukere de vil beholde på GS, det er urettferdig.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron