Mary Sue

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Mary Sue

Innlegg Bajas Bortersen » 26 Jul 2010 04:18

Okå, jeg ble vervet inn i GS-verden av Ramoyo, hun fortalte hvor åsumt det var og jeg hadde akkurat begynt på HP4 @ that time. Jeg reiste på Yuleball og ble kjent med mange utrolig flotte mennesker, og det hørtes ikke cheesy ut i det hele tatt (Y) anygays, folk var ordentlig, spilte bra og jeg ble mer og mer oppslukt av dette universe <3 Jeg lærer fortsatt normer, regler og wat to do and wat nat tu du, men... wow jeg er dårlig på å fortelle ting :s

People like this... makes me angry in my galleblære >:C

Bilde
(slike folk som henne blir omtalt som mary sue på nettet(4chan osv.)

ARGH, hvorfor skal du ødelegge, hater du meg?!? GAWD, og jeg vet dette er bare enda en keep it realistisk thing, men aff..
Jeg vet jeg ikke har vært i gamet lenge, men dette kan da ikke være meninga, katteører, voldmort's datter, LEMMER SOM KOMMER OG GÅR, OG DET APPÅTIL UTEN SMERTE?!?!

MARY SUE, GTFO!!!!!!!1111!!11one111!!!!
you filthy filthy mud-blood.. You are nothing but a big disgrace and you make me sick.
___
ILTM, Lupin <3
Brukerens avatar
Bajas Bortersen
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 29 Nov 2009 23:39
Bosted: Hawkings St. 1


Re: Mary Sue

Innlegg Bajas Bortersen » 26 Jul 2010 04:20

Og siden bildet ikke liker meg <3
her er linken til Ladidilida dramatica: http://encyclopediadramatica.com/Mary_sue
you filthy filthy mud-blood.. You are nothing but a big disgrace and you make me sick.
___
ILTM, Lupin <3
Brukerens avatar
Bajas Bortersen
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 29 Nov 2009 23:39
Bosted: Hawkings St. 1


Re: Mary Sue

Innlegg Vila Nephilim » 26 Jul 2010 10:33

Jeg er så enig. Men Mary Sue, det kan også være en karakter som er helt perfekt. Tiltrekkende, snill, flinkest i alle fag, kan alt, har en sjette sans, beveger seg elegant... alt på en gang, altså. :roll: Mary Sue og Gary Stu er akkurat det samme. Og jeg hater alle like mye...
Vila Nephilim
 


Re: Mary Sue

Innlegg Ainareiel Francesca » 26 Jul 2010 11:47

Old stuff is oold. Vi snakket masse om dette før, men alle begynte å ta det helt ut av sammenhengen og kalte hverandre for Mary Sue, så det stoppa.

Her er de fire resterende sidene av tegneserien, og hvor den egentlig kommer fra: http://piratemonkeysinc.com/ms1.htm

Jeg vil være i Sparklypoo </3
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Mary Sue

Innlegg Eàmané Wesenberg » 26 Jul 2010 13:06

Dude, Mary Sues er ikke vårt største problem. Faktisk foretrekker jeg dem med god margin framfor de som toger inn på GS nå for tida - folka som gjør INGENTING. Folka som er så redd for å bli kalt urealistiske at det eneste de kan RPG-e om er å drikke te. (Jeg har sagt dette før, har jeg ikke?)
Jeg vil ha MER urealisme. Hallo, Harry Potter handler om MAGI. Og ekstreme MS-er er jo faktisk ganske sjeldne.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Mary Sue

Innlegg Pynasta Kandarin » 26 Jul 2010 13:25

Haha, men jeg fikk advarsel da jeg begynte å skråle norvegiasangen høyt og falskt sammen med chaline! :?
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: Mary Sue

Innlegg Bajas Bortersen » 26 Jul 2010 16:03

Ainareiel Francesca skrev:Old stuff is oold. Vi snakket masse om dette før, men alle begynte å ta det helt ut av sammenhengen og kalte hverandre for Mary Sue, så det stoppa.

Her er de fire resterende sidene av tegneserien, og hvor den egentlig kommer fra: http://piratemonkeysinc.com/ms1.htm

Jeg vil være i Sparklypoo </3


Takk (:
you filthy filthy mud-blood.. You are nothing but a big disgrace and you make me sick.
___
ILTM, Lupin <3
Brukerens avatar
Bajas Bortersen
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 29 Nov 2009 23:39
Bosted: Hawkings St. 1


Re: Mary Sue

Innlegg Sine Metu » 26 Jul 2010 22:47

Eàmané Wesenberg skrev:Dude, Mary Sues er ikke vårt største problem. Faktisk foretrekker jeg dem med god margin framfor de som toger inn på GS nå for tida - folka som gjør INGENTING. Folka som er så redd for å bli kalt urealistiske at det eneste de kan RPG-e om er å drikke te. (Jeg har sagt dette før, har jeg ikke?)
Jeg vil ha MER urealisme. Hallo, Harry Potter handler om MAGI. Og ekstreme MS-er er jo faktisk ganske sjeldne.


Enig med Mane. Akkurat nå gir jeg en god faen (unnskyld språkbruken) i hvordan folk rollespiller, så lenge de faktisk gjør noe annet enn å sippe te.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Mary Sue

Innlegg Lizzie McBrooke » 27 Jul 2010 20:57

Daìn skrev:Enig med Mane. Akkurat nå gir jeg en god faen (unnskyld språkbruken) i hvordan folk rollespiller, så lenge de faktisk gjør noe annet enn å sippe te.


Nå er det jo ikke alle som er like flinke og utadvendte på rollespillet da.
Og egentlig så er det vel ikke noen plage for andre enn dem selv? x)

Ihvertfall er jeg enig med trådstarteren (DU ER HAN SKUMLE DUDEN fra ÅPEN DAG!), det er mange som har perfekte karakterer, jeg synes det burde stå i reglene, eller kanskje mer som en "helst ikke"-ting.
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Mary Sue

Innlegg Ainareiel Francesca » 27 Jul 2010 21:59

Ainareiel er ekstremt urealistisk og MS. og jeg liker det. <3
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron