Mary Sue

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: Mary Sue

Innlegg Lizzie McBrooke » 02 Aug 2010 17:25

Isabel Hunter skrev:Jeg ser alltid for meg at de sykeste MS-karakterene har skikkelige stonere som skapere.

"HEI JEG HETER AMAREIANITASIPA OG JEG ER EN SLAGS HALVDRØMMESKAPNING MED ALVEØRER SOM KAN SKYTE VELDIG FINE PILER MED AMBROSIA I DEG SÅ DU FORELSKER DEG I MEG ELLER DE JEG VIL DU SKAL FORELSKE DEG I OG JEG MOREN MIN ER RIK SIDEN HUN SKAPTE DET FANTASTISKE FLYVESKO-KONSEPTET SOM TJENTE MASSE PENGER ÅH OG VAR DET INGEN SOM FORTALTE DEG AT DETTE ER FREMTIDEN? JEG KOMMER FRA PANDORA, BTW. ;D"


Finnes det noen som er sånn? O_o
Min blogg, masse skrift og ..ord.

I'm about to prove 'em wrong.
Brukerens avatar
Lizzie McBrooke
Gullsnopp
 
Innlegg: 487
Registrert: 26 Jul 2009 16:20
Bosted: Scotland


Re: Mary Sue

Innlegg Isabel Hunter » 02 Aug 2010 17:37

............. kanskje det bare er jeg som lager sånne skapninger i hodet mitt.
Jeg drømte om lobsters i natt. o_o
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Mary Sue

Innlegg Meehan Sarward » 04 Aug 2010 11:03

Isabel Hunter skrev:............. kanskje det bare er jeg som lager sånne skapninger i hodet mitt.
Jeg drømte om lobsters i natt. o_o

First sign of madness. O______O

Jeg ser for meg disse HEI JEG ER EN VELDIG SNILL OG PEN JENTE MED S I ALLE FAG OG JEG GÅR I GRIFFING OG ALLE I SMYGARD ER SLEMME OG JEG HAR EN FAR SOM ER MAGIMINISTER EHEHE MEN DET ER HEMMELI DA SÅ HYSJHYSJ!
Bilde
Brukerens avatar
Meehan Sarward
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1397
Registrert: 23 Jan 2010 15:12
Bosted: Candy Mountain.


Re: Mary Sue

Innlegg Eàmané Wesenberg » 04 Aug 2010 12:51

Det er vel litt verre med folkene som påstår de er dødsetere (som 12-åringer) eller at de er sønn eller datter av Voldemort. Dem må jeg innrømme at jeg brekker meg litt av.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Mary Sue

Innlegg Meehan Sarward » 04 Aug 2010 13:05

Eàmané Wesenberg skrev:Det er vel litt verre med folkene som påstår de er dødsetere (som 12-åringer) eller at de er sønn eller datter av Voldemort. Dem må jeg innrømme at jeg brekker meg litt av.


..også har man alle de 'Jeg drepte foreldrene mine'-folksa
Bilde
Brukerens avatar
Meehan Sarward
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1397
Registrert: 23 Jan 2010 15:12
Bosted: Candy Mountain.


Re: Mary Sue

Innlegg Twiggy Watcliff » 04 Aug 2010 13:14

Sighsigh. Utseendedelen er jeg enig med Marion, egentlig. Hvis jeg skulle laget en karakter som var helt lik meg selv... La oss bare si at hun neppe ville bli likt av verken "elevene" eller meg selv. Det er deilig å kunne gå litt vekk i fra den du er vandt til å være. Men jeg syns det er litt plagsomt med for mange, shiny og plettfrie folk.
Til det Mane sa, men Voldemorts utallige sønner og døtre... Hva for en slags horebukk var Voldemort da han var ung? For formeringsevnene hans har nok ikke eksistert etter at han møtte Harry Potter da gutten var 2; å være dau en stund har nok den effekten på deg.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Mary Sue

Innlegg Bajas Bortersen » 04 Aug 2010 13:19

Eàmané Wesenberg skrev:Det er vel litt verre med folkene som påstår de er dødsetere (som 12-åringer) eller at de er sønn eller datter av Voldemort. Dem må jeg innrømme at jeg brekker meg litt av.

+1
you filthy filthy mud-blood.. You are nothing but a big disgrace and you make me sick.
___
ILTM, Lupin <3
Brukerens avatar
Bajas Bortersen
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 29 Nov 2009 23:39
Bosted: Hawkings St. 1


Re: Mary Sue

Innlegg Eàmané Wesenberg » 04 Aug 2010 16:23

...skal man være LITT realistisk i forhold til tidslinjen, er du iallfall barnebarnet eller oldebarnet hans. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Mary Sue

Innlegg Marck Carhal » 06 Aug 2010 01:25

Han kunne jo hatt det travelt før Gudriksdal-besøket..
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: Mary Sue

Innlegg Sarphire de Zimri » 06 Aug 2010 01:39

Marck Carhal skrev:Han kunne jo hatt det travelt før Gudriksdal-besøket..



+1 <3
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard
Brukerens avatar
Sarphire de Zimri
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 57
Registrert: 04 Aug 2010 06:23
Bosted: Arendal.



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 34 gjester

cron