Mary Sue

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: Mary Sue

Innlegg Gabrielle Misouteri » 12 Jun 2011 15:21

Herrgud! Galtvort er en magiskole, hvort viktig er det om du har rosa hår, da? Så lenge du RPG'r sånn at andre ikke føler seg truffet RL og slikt. Jeg mener at du spiller etter dine egene regler. Men jeg er enig, mange føler at de bedre en alle andre. Men hvem er det? Alle smygardingene skal ikke være Emo eller goth osv. De er ikke BITCHER, de er kjent for å være snørrhåvne, veslevoksene og sette seg foran alle andre fordi nesten alle er fullblods.
De er ikke prostituerte! De skal ikke kle seg derretter heller! Når man går i 1 er man elleve eller tolv i 2 tolv eller tretten. TRETTENÅRINGER er ikke horer!
Det er i allefall min mening!
Hei folk
Brukerens avatar
Gabrielle Misouteri
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 31
Registrert: 08 Apr 2011 09:41


Re: Mary Sue

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 12 Jun 2011 19:44

Gabrielle Misouteri skrev:Herrgud! Galtvort er en magiskole, hvort viktig er det om du har rosa hår, da? Så lenge du RPG'r sånn at andre ikke føler seg truffet RL og slikt. Jeg mener at du spiller etter dine egene regler. Men jeg er enig, mange føler at de bedre en alle andre. Men hvem er det? Alle smygardingene skal ikke være Emo eller goth osv. De er ikke BITCHER, de er kjent for å være snørrhåvne, veslevoksene og sette seg foran alle andre fordi nesten alle er fullblods.
De er ikke prostituerte! De skal ikke kle seg derretter heller! Når man går i 1 er man elleve eller tolv i 2 tolv eller tretten. TRETTENÅRINGER er ikke horer!
Det er i allefall min mening!

Det er greit med litt sære hårfarger (bare det ikke er naturlig); se på Ainareiel f.eks. Jeg er enig med deg i at man kan spille litt etter sine egne regler, men her skriver vi sammen med flere, og man må forholde seg til hva andre synes er greit også. Smygardinger er ofte slue, overlegne, ambisiøse, selvsentrerte og gjerne kalde og beregnende. Men det betyr ikke at alle trenger å ha alle de trekkene. Jeg skjønte egentlig ikke helt hva du ville frem til med Smygardeksempelet, men...
Jeg er forøvrig enig i at bildene bør være realistiske. Det er ikke vanlig at elleveåringer har bryster som ser ut som de er fulle av silikon, eller at de går rundt i miniskjørt og trange topper. Men nå kommer vi inn på den store bildediskusjonen.
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Mary Sue

Innlegg Harriet » 12 Jun 2011 21:00

Bare sånn, fikk litt lyst til å komme med noe her. De i klassen min er 12/13 år, og de fleste går med klær som sier at de gjerne skulle vært litt eldre. Sykt korte shortser, tettsittende trøyer etc.
Men vannmelonbryster er uvanlig på så små barn, ja.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mary Sue

Innlegg Pynasta Kandarin » 12 Jun 2011 21:03

Uvanlig, men de finns. Men helt klart uvanlig.
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: Mary Sue

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 12 Jun 2011 21:32

Så må vi huske på at handlingen her foregår... rundt 96, (er det ikke noe sånt?) og selv om dét ikke er så lenge siden, tør jeg påstå at ting har forandret seg ganske drastisk siden det. Og dette er i Skottland også (de fleste er nok fra rundt Storbritannia), hvor de kanskje er litt mer... ordentlige. F.eks. skal Galtvort-elever ha skoleuniformer, og det gjelder forøvrig på mange skoler i den delen av Europa.
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Mary Sue

Innlegg Pynasta Kandarin » 14 Jun 2011 18:16

Marion Bother skrev:
Pynasta Kandarin skrev:Uvanlig, men de finns. Men helt klart uvanlig.

Det er ingen under 9 som faktisk har vannmeloner. Jeg snakker av erfaring da jeg lenge var kjent som "hun med de store puppene" i området her jeg bor, da ingen kjente navnet mitt. Det samme gjalt også i Oslo. De fleste ungdomsskole elever har en B-cup, noe som ikke er så fryktelig stort, men slik GS er i dag ser det ut til at mange innbiller seg at 11åringer har DD- eller F-cup. DA kan vi begynne å snakke om meloner.


Hun sa 12/13, og da sa jeg, uvanlig, men de finns. (Da jeg gikk på svømming da jeg var... 11, så var det ei som var ett år eldre enn meg, og hun hadde, vel, ja.)
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: Mary Sue

Innlegg Tashi M. Sayuri » 24 Jun 2011 16:40

oh the joys of ms.
Tashi M. Sayuri
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 24 Jun 2011 16:04
Bosted: Nordland


Re: Mary Sue

Innlegg Moe Alice Rainfall » 27 Jun 2011 21:22

.. man KAN vel ha store meloner paa den alderen og, men da er man kansje ikke av den super spinkle sorten ellers? C:
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Mary Sue

Innlegg Harriet » 27 Jun 2011 21:23

^Riktig.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mary Sue

Innlegg Pynasta Kandarin » 27 Jun 2011 21:44

3OHM skrev:^Riktig.
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron