Mary Sue

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: Mary Sue

Innlegg Evelyn Moreau » 17 Nov 2010 18:13

Pynasta Kandarin skrev:Men hvorfor kan ikke folk bare leeese reglene og RPG guiden?


Jeg har gjort det, men jeg vurderer å gjøre det igjen, for å være sikker, you know ^^
You're just as sane as I am. -Luna Lovegood
Brukerens avatar
Evelyn Moreau
Ministerkandidat
 
Innlegg: 257
Registrert: 25 Apr 2010 09:46


Re: Mary Sue

Innlegg Thomas J. Doom » 28 Feb 2011 10:57

Filomena A Bouvier skrev:
Eàmané Wesenberg skrev:Ja, seriøst. Hvem bryr seg om ting er urealistiske så lenge det er gøy lol.
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: Mary Sue

Innlegg Emmet Winsalow » 28 Feb 2011 10:58

Thomas J. Doom skrev:
Filomena A Bouvier skrev:
Eàmané Wesenberg skrev:Ja, seriøst. Hvem bryr seg om ting er urealistiske så lenge det er gøy lol.
Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!

I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment.
Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
Brukerens avatar
Emmet Winsalow
Blæreball
 
Innlegg: 785
Registrert: 20 Feb 2010 22:46
Bosted: Son


Re: Mary Sue

Innlegg Vila Nephilim » 28 Feb 2011 16:05

Noen, fra enkelte rollespillsider, er utrolig flinke til å skrive og å sette seg inn i rollene sine. Men det er også noen av de, som er så flinke at karakterene deres blir allmektige, eller så er det noen som oppfører seg som om karakteren sin er myyye penere enn alle de andre karakterene. Gjerne begge deler. Og det er så irriterende at jeg ønsker å skade dem så de ber om nåde...
Vila Nephilim
 


Re: Mary Sue

Innlegg Marck Carhal » 28 Feb 2011 20:12

Jeg føler meg truffet...
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: Mary Sue

Innlegg Marck Carhal » 01 Mar 2011 11:29

Det ble en ganske latterlig episode av det på nettstedet ditt, faktisk, Vila...
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: Mary Sue

Innlegg Sine Metu » 13 Mar 2011 20:34

Hvis det ligger i personligheten til folk, så skjønner jeg ikke problemet.

Jeg mener, hos den første karakteren min etter at jeg modererte henne slik at hun ikke ble så vanvittig MS av seg, så lå det i kortene at hun selv syntes at hun var pen, hun hadde status og oppførte seg deretter. Du finner sånne dronningbier overalt. Den andre karakteren min derimot, var så usikker at han nesten sprang løpende fra folk hvis de så litt skjevt på ham. Så har du Sine da, som don't really give a fuck om hva folk mener, hvordan han ser ut eller hvilken status han har.

Det spiller egentlig ikke noen rolle, så lenge folk holder seg til de spillereglene de selv fastsetter. Så lenge du holder deg sann til din egen karakters personlighet, så ser jeg ikke problemet.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Mary Sue

Innlegg Eàmané Wesenberg » 13 Mar 2011 23:03

I så fall ler jeg av folk i ravnklo som ikke kan stave. xD
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Mary Sue

Innlegg Pynasta Kandarin » 15 Mar 2011 21:23

Hva med alle de som skriver i profilen. "Er i Smygard/Ravnklo/Griffing/Håsblås men passer ikke inn."

Er ikke greia med valghatten at havner i huset man passer inn i?

Og greit nok at folk forandrer seg, men det er jo da faktisk begrenset hvor mye en forandrer seg.. Ihvertfall hvis man enda går i første.
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: Mary Sue

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 26 Mar 2011 10:51

Altså, greit å være urealistisk ala slenge seg i lysekroner, men det er bare irriterende når karakteren er urealistisk. Ikke de som tror de er bedre enn alle andre, for det er jo ikke så helt unormalt, men jeg mener heller de som er så fakkings perfekte at det bare blir teit <_< Jeg har hatt mange sånne rollespillkarakterer gjennom tidene selv, men det hindrer ikke at det er... plagsomt. "Vakkert, gyllent hår, dype, honningfargede øyne, passe fylte lepper, liten, rund nese, lange, naturlig mørke øyevipper..." Altså greit, det er ikke verdens undergang, akkurat det, men det føles litt fake x_x Det er verre med de som har tusen problemer, og absoloutt skal fortelle alle om det, bare for oppmerksomhet. Og enda verre er de vi har snakket om tidligere (Ariana Michelle Hope Mary Feather Sue Rainbow Dumbledore, datter av Slur og Hermine, kusine av Harry, barnebarnet til Humlesnurr, bestevennen til Draco og Christina Aguilera, like vakker som en lamie, uten å være det, kan forvandle seg til en føniks når hun vil, og har en skytsverge av form som en enhjørning). Sånne er de verste <_<

Altså greit, vi skriver bare for oss selv, og rollespillingen vår skal ikke akkurat utgis, men vi må kunne sette oss noen grenser, for at det skal være gøy for alle.
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron