Karakterenes klesskap

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Karakterenes klesskap

Innlegg Hally Felder » 09 Des 2009 18:32

Her kan du legge ut bilder av eksemplarer for plagg, av hva din karakter ville brukt. Kanskje du har noen spesielle innkjøpte plagg? Er karakterens stil inspirert av noe/noen?

Eller du kan rett og slett bare forklare hvordan han eller henne går kledd, når skoleuniformen ikke er i bruk.
Miss Felder
Brukerens avatar
Hally Felder
Ministerkandidat
 
Innlegg: 232
Registrert: 22 Jul 2009 22:55


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Eàmané Wesenberg » 09 Des 2009 19:04

Heheh, jeg elsker klær og bilder av klær og er gjerne med på dette <3

En pekepinn på Eàmanés kleskode:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Twiggy Watcliff » 09 Des 2009 21:04

Bilde

Dette er litt av Jazzes stil. Delvis inspirert av min egen, og pittelitt av Patrick Jane fra the mentalist. Pacman-boxeren måtte jeg ha med.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Robyn Ayabie » 10 Des 2009 12:28

Jeg er klesfanatisk, pardon me, og VIL.
Okay. Rob var mer kompleks før, hun kledde seg mest i saggebukser og knøttsmå topper før, men nå har hun tonet ekstremt med. Masse svart, nesten alltid tights, en svart, trang topp/en hvit, løs topp og en tynn cardigan, som oftest grå eller sort. Alt for å framheve hvor slank hun er, skjønt hun synes det bare ser magert ut på en jævlig måte når hun ikke har på klær. Av sko og småtilbehør kan hun ta litt spreke farger og sånt, og hun trenger vel strengt tatt ikke gjøre så mye for oppmerksomheten med det oppsiktsvekkende håret.
oh well. Hun er tilhenger av sexy undertøy, hun får ikke nok.

Bilde
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Marth Akamatsu » 10 Des 2009 13:09

Jeg skulle til å si "akkurat som mitt", men så fikk jeg mentale bilder av Marth i skotskrutete strømpebukse, Pippi Langstrømpe-aktig kjole og rutete skjorter i størrelsen til Herr Dumling.
... nå ler jeg for mye til å lage et skikkelig innlegg. XD Skal gjøre senere, hørtes gøy ut~ :3
Brukerens avatar
Marth Akamatsu
Professor
 
Innlegg: 6890
Registrert: 26 Des 2008 00:10


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Misant Rophy » 10 Des 2009 13:28

Marth Akamatsu skrev:Jeg skulle til å si "akkurat som mitt", men så fikk jeg mentale bilder av Marth i skotskrutete strømpebukse, Pippi Langstrømpe-aktig kjole og rutete skjorter i størrelsen til Herr Dumling.
... nå ler jeg for mye til å lage et skikkelig innlegg. XD Skal gjøre senere, hørtes gøy ut~ :3


Så, akkuratt som ditt, bare ikke?
Bilde
Brukerens avatar
Misant Rophy
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 33
Registrert: 10 Des 2009 07:40


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Sine Metu » 11 Des 2009 22:43

Sine hadde tidligere en periode der han gikk i klær som var alt for store (med unntak av bukser ofc), i likhet med meg. xD
Um, Sinus er glad i stripete klær, det er jeg også, Sinus er glad i mørke farger, det er jeg også, eneste er at jeg liker skarpe farger, og det er ikke han like glad i xD
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Ajattara K » 14 Des 2009 02:36

Jeg tror Ajattara trives best i svarte olabukser, hvite skjorter, bukseseler og militærstøvler.

Shit, hun ser ut som en nynazist. >.<
Now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws. A bounty hunter.
A renegade.
Ajattara K
Husnisse
 
Innlegg: 118
Registrert: 16 Jan 2009 01:10


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Isabel Hunter » 14 Des 2009 02:54

Ajattara K skrev:Jeg tror Ajattara trives best i svarte olabukser, hvite skjorter, bukseseler og militærstøvler.

Shit, hun ser ut som en nynazist. >.<

Neida, ser sexy ut i hodet mitt. C:
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Maeghan MacGregor » 14 Des 2009 02:55

Mae er litt sånn "pokker, jeg vil kle meg penere, men det gidder jeg ikke fordi det ikke har noe formål." Hun PRØVER å være litt pertentlig, på en måte, men hun har en rebell i seg, så hun syr om klærne sine og legger til ting og er besatt av accessories. Også putter hun ting i håret sitt.

Også døde jeg litt av innlegget til Eàmané, fordi Baby The Stars Shine Bright er elsk og Kamikaze Girls og omgfangirloverloadlizm! ^_______^
//come hunt ghosts with me.
Brukerens avatar
Maeghan MacGregor
Blæreball
 
Innlegg: 791
Registrert: 05 Aug 2009 15:33
Bosted: Riding her bike like a fugitive of critical mass



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron