Karakterenes klesskap

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Isabel Hunter » 14 Des 2009 02:57

Twiggy Watcliff skrev:Dette er litt av Jazzes stil. Delvis inspirert av min egen, og pittelitt av Patrick Jane fra the mentalist. Pacman-boxeren måtte jeg ha med.

Kompisen min har pacman-boxeren. C:
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Nilordien » 15 Des 2009 18:55

Akkurat som min ^^

Bilde

bilde nr. 1 er fra 2007 og bilde nr. 2 er fra 2006. de andre er forholdtsvis nye. fra i år ihvertfall. det bildet med rødt hår er fra 2008.
Bilde
Brukerens avatar
Nilordien
Blæreball
 
Innlegg: 795
Registrert: 17 Aug 2009 02:26
Bosted: What if you are so ugly that everyone died


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Lasse D » 16 Des 2009 18:53

Jeg finner virkelig ikke et godt bilde av FK-dressen men tror de fleste vet hvordan den ser ut. :roll:
[█۞███████]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▃▂ PEW PEW PEW
▄▅█████████▅▄▃▂
I███████████████████]
.◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤......
Brukerens avatar
Lasse D
Heksebrygg
 
Innlegg: 2882
Registrert: 15 Des 2008 03:13
Bosted: Skogen


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Ainareiel Francesca » 17 Jun 2010 22:22

Ainareiel Francesca:
Bilde
Bilde

Bilde Bilde

GYARU GYARU GYARU!!!1 Eventuelt den mer fargerike og lekne stilen ala Popsister (bladet) og rokku gyaru.
Dog, hun er ikke særlig fan av country gyaru, blomsterprints og blahblah som er kjempepopulært innenfor gyaru akkurat nå. Vanskelig å beskrive stilen hennes uten å dumpe ned en halv million bilder, ikke hadde jeg så mange bilder heller, men ja.. funker ikke så bra å be dere om å google gyaru heller, for man må sette seg ordentlig inn i f-jashion, gyaru, Ainareiel og hodet mitt for å finne det riktige x__x

Joakim Christopher:
Bilde

Decora, oshare kei, spank!/fairy kei, visual kei, sweet lolita, decololita og.. ja.

Bilde
Bilde Bilde
Bilde Bilde

Tjohei.

Har fler karakterer i GS-sammenheng enn bare de to da; Eyrie Argon, Yoh Aideen, William og Namie Alice, men de er ikke så godt utviklet. Har planer om å tegne dem ned, utvikle dem, forbedre utseendet og utdype personligheten deres så snart jeg gidder.

Pluss karakterene jeg har UTENOM GS. Haato, Daiya, Kurabu, Su, mange uten navn og.. ja. Orker ikke begynne engang. Men kan si at mange av dem er basically basert på diverse japanske klesstiler. Ehheh skal tegne dem snart da.
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Michel York » 14 Mar 2012 04:38

Min karakter er veldig inspirert av Serena Van Der Woodsen fra Gossip Girl, vertfall når det kommer til klær.
Hun har en sånn blanding av nytt og gammelt. Det som er nytt ser alltid veldig prangende ut, men på samme tid ikke dominerende. Det som er gammelt er akkurat passe slitt og det som er litt morsomt er at Michel sine klær som hun bruker fast får nesten en personlighet, de blir slitte, frynsete, falmende men de kler henne fortsatt og det gir henne en litt mere avslappet stil!

Bilde

Bilde

Bilde

Også må det jo nevnes at hun er veldig glad i designer klær. Chanel, Louis Vuitton, Fendi, Prada japp! hele pakka!
Bitches don't just happen, they're made. By parents more wicked than their offspring.
Brukerens avatar
Michel York
Futt
 
Innlegg: 15
Registrert: 13 Mar 2012 20:53
Bosted: Under en stein ved siden av den magiske sjokoladeelva


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Ivory Yovaile » 14 Mar 2012 08:59

Bilde

Ivory tiem. Hun tenker egentlig ikke over hvordan hun kler seg, og tanten hennes samt Tristan har hatt hovedansvar for anskaffelse av klær. Annet enn det kler hun seg omtrent alltid i skjørt med diverse gensere, samt knestrømper. Det nærmeste hun kommer bukser er shorts av den typen ovenfor, og de tar hun egentlig kun i bruk om sommeren når hun er hjemme. Har selvfølgelig merkeligere strømper, men jeg hadde ikke tid til å finne bedre illustrasjoner.
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Lucifer Satyr » 03 Mai 2012 18:25

Bilde
Remember me as you pass by. As you are now, so once was I. As I am now, so you must be. Prepare for death and follow me.
Brukerens avatar
Lucifer Satyr
Unevnelig i mysterieavdelingen
 
Innlegg: 2560
Registrert: 31 Jul 2009 16:53
Bosted: Oslo


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Erin Kelly » 15 Okt 2012 13:34

Erins klesstil? Uhm... Han har jo liksom i alle år gått som en slags... litt mindre overpynte utgave av Ciel Phantomhive - dog uten øyelappen, men jeg er usikker nå som han har vokst sånn...
I am a wizard, not a baboon brandishing a stick -Professor Flitwick
Brukerens avatar
Erin Kelly
 
Innlegg: 4
Registrert: 02 Mar 2011 13:00


Re: Karakterenes klesskap

Innlegg Asenils » 24 Sep 2017 08:49

Jeg ville gått i dette:
Svart, tykk genser.
Svarte olabukser.
Svarte og korte sokker.
Svarte joggesko.
:lol:
Asenils
 
Innlegg: 1
Registrert: 24 Sep 2017 08:15



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron