Tegner avatarer

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Tegner avatarer

Innlegg Alice Redwhen » 25 Aug 2012 14:06

Sånn altså, jeg kjeder meg litt, og har lyst på en utfordring. Så jeg tenkte jeg kunne prøve å tegne avatarer.
Jeg er ikke så flink til gutter, men skal prøve, om du vil.
Jeg tegner bare hodet og kanskje skuldrene, ikke hele kropper. Det er fordi jeg liker best å tegne ansikter - også jeg dårlig på å tegne hele folk, ved mindre de har på kjole :3 Jeg tegner på ark, sånn at det er sagt. I realistisk stil. Jeg vet ikke om jeg er så flink, men jeg er ikke helt noob heller. Jeg har foreløbig ingen å vise fram, så du får bare bestille og se. Jeg gjør det gratis, så du har egentlig ikke noe å tape på det. Er du ikke fornøyd, vil jeg prøve igjen.

Bare beskriv karakteren din så detaljert som mulig. Det kan ta biiittebittelitt tid før den blir ferdig, men ikke nødvendigvis. Bestill i vei ouo

-
Jeg tror jeg tar en slags pause, eller vel, jeg har bare tatt en. Men jeg skriver det ned så alle kan se det. Jeg har bare ikke lyst til å tegne for andre for tiden. Jeg har dessuten ikke vært inne her på lenge. Har vare glemt det liksom. Bare kom med bestillinger og stuff men det kan hende det tar litt tid før du får den.
-
Sist endret av Alice Redwhen den 06 Okt 2012 18:21, endret 1 gang
unicorns~
Alice Redwhen
Gomp
 
Innlegg: 5
Registrert: 25 Aug 2012 10:18


Re: Tegner avatarer

Innlegg Erica F. DeNima » 25 Aug 2012 21:59

Erica Foxtail DeNima er en syttenårig heks, selv om hun ser mer ut som femten. Øynene hennes er lys, lys gråblå, og hun har alltid en anelse mascara på, selv om det ikke trengs siden øyevipper og øyebryn, som håret hennes, er like sort som kutten til professor McSnurp. Hun har alltid satt håret opp i musefletter, som rekker henne til litt under skuldrene, skjønt det er alltid noen hårstrå på avveie. Hun har på seg en lys blå singlet, noe som framhever tattoveringen av en fjellrev på høyre overarm. Hun er blekere enn de fleste, skjønt hun har ofte en anelse rosa i kinnene. Hun har hjerteformet ansikt. Å, og så er hun ravnkloing.
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Tegner avatarer

Innlegg Alice Redwhen » 26 Aug 2012 11:12

Erica F. DeNima skrev:Erica Foxtail DeNima er en syttenårig heks, selv om hun ser mer ut som femten. Øynene hennes er lys, lys gråblå, og hun har alltid en anelse mascara på, selv om det ikke trengs siden øyevipper og øyebryn, som håret hennes, er like sort som kutten til professor McSnurp. Hun har alltid satt håret opp i musefletter, som rekker henne til litt under skuldrene, skjønt det er alltid noen hårstrå på avveie. Hun har på seg en lys blå singlet, noe som framhever tattoveringen av en fjellrev på høyre overarm. Hun er blekere enn de fleste, skjønt hun har ofte en anelse rosa i kinnene. Hun har hjerteformet ansikt. Å, og så er hun ravnkloing.

Jeg starter nå ^^
unicorns~
Alice Redwhen
Gomp
 
Innlegg: 5
Registrert: 25 Aug 2012 10:18


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sack » 26 Aug 2012 16:38

Sackro er 15 år gammel håsblåsing. Han er veldig feminin og er av den veldig høffelige typen. Han har veldig himmelblå øyne. Øynene er helt normale for gutter altså. Han har øyebryn som er glatte og fine ;) Nesen hans er passe stor. Det hadde vært fintom du kunne tegne munnen hans litt femiaktig, hvis du sjønner ;) Håret hans er brunt og er børstet svakt til høyresiden. Det er da halvlangt.
Det hadde vært fint om du kunne legge et håsblåsskjerf rundt halsen på gutten, men bare at det ligger på skulderene han slik at du kankje kan få med håsblåsslipset hans:)
For innspiarsjon kan du bruke Bree Van De Kamp Fra frustrerte furer =)
Hva Behager?
Brukerens avatar
Sack
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 21 Apr 2012 00:08


Re: Tegner avatarer

Innlegg Alice Redwhen » 30 Aug 2012 15:15

Erica ble ferdig for noen dager siden, men fikk ikke scanna den inn før nå.
http://i50.tinypic.com/2sh8x.jpg
Hun ble seende litt sløv ut da, men ellers fornøyd. Synes egentlig den ble bedre i virkeligheten, men det går ikke å få tatt et bra bildet liksom. Men jaja. Hva synes du? Er det noe jeg skal legge til, forandre på, eller skal jeg skrive navnet på, forandre størrelsen?
Jeg starter med Sack så snart jeg orker. Jeg burde egentlig være såpass rask når det ikke er så mange som vil ha, men jeg har lekser og sånn liksom :3
unicorns~
Alice Redwhen
Gomp
 
Innlegg: 5
Registrert: 25 Aug 2012 10:18


Re: Tegner avatarer

Innlegg Erica F. DeNima » 31 Aug 2012 07:16

Supert :D
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sack » 06 Sep 2012 21:05

Ferdig snart? ^^
Hva Behager?
Brukerens avatar
Sack
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 21 Apr 2012 00:08


Re: Tegner avatarer

Innlegg Alice Redwhen » 06 Sep 2012 21:17

Sack skrev:Ferdig snart? ^^

kmm øh kremt, har ikke fått starta. Sorry. Har vært så opptatt. Men jeg tror den skal bli ferdig til søndag hvis jeg starter nå. Jeg skal ut på en del da, men ikke på søndag. Skal prøve å få den ferdig til søndag, hvis ikke blir det ikke lenge etter.
unicorns~
Alice Redwhen
Gomp
 
Innlegg: 5
Registrert: 25 Aug 2012 10:18


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sack » 17 Sep 2012 17:19

ferdig snart :D
Hva Behager?
Brukerens avatar
Sack
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 21 Apr 2012 00:08


Re: Tegner avatarer

Innlegg Alice Redwhen » 17 Sep 2012 22:06

Sack skrev:ferdig snart :D

Uhm høh kremt, jeg fant ut at er umulig å få det rett. Prøver fortsatt. Men jeg nekter å vise den fram sånn den ser ut nå ouo vet jeg burde være ferdig for lengst, og igjen, sorry.
unicorns~
Alice Redwhen
Gomp
 
Innlegg: 5
Registrert: 25 Aug 2012 10:18



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron