Tegner [Oppdatert - Sara Sibir]

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Tegner [Oppdatert - Sara Sibir]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 28 Mai 2012 15:41

Heisan!

I det siste har jeg hatt litt tegnedilla, og funnet ut at hey, dette var jo gøy! Jeg er kanskje ikke spesielt flink eller noe sånt, men øvelse gjør mester! Derfor tenkte jeg jeg kunne tegne til noen.

Bilde
Dette er det nyeste jeg tegnet, tegnet som avatar til Cathleen Niamh o Ceallachain.

Om du vil se flere eksempler på ting jeg har tegnet, så har jeg lagt ut noe her

Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta eller noe, for jeg kommer til å tegne når jeg har tid, men det bør ikke ta for lang tid heller. Det som er viktig er at jeg får en grei beskrivelse av utseende, gjerne litt om hvordan vedkommende skal 'posere' også. Om du vil jeg at jeg skal bestemme 'posering', så er det greit om du sier litt om hva slags person det er. Jeg tegner gjerne gutter også, men advarer om at de fort kan se litt jentete ut.
Sist endret av Lilja Ravnsdottir den 18 Jan 2013 14:19, endret 2 ganger.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Tegner

Innlegg Channa Noir » 24 Jun 2012 17:16

Tja, jeg mangler ordentlige avatarer på to av brukerne mine, og får slett ikke tid til å ordne noe selv.
Er det mulig at du kunne tegne Keelin eller Cecilie? Samme hvem du velger :3

Cecilies utseende består av kort, askeblondt hår som er lett rufsete, men ellers slett og uten krøller, øyne som er mørkt brune, med ikke altfor mørke øyenvipper og en lyserød munn som smiler lett og åndsfraværende. Håret har forresten en pannelugg som går liker over høyre øyet hennes. Også er hun høy og bærer Håsblås-kutten med stolthet. Hun ser kanskje litt gal ut også, eller veldig fjortis-aktig :3

Keelin har rødt, halvlangt hår som alltid er bustete og med kvister og malingsflekker flettet inn i flokene. Øynene er blå, og over nesa har hun masse fregner som også brer seg over spredt utover resten av ansiktet. Hun går i Griffing og har ett lite arr på nesa som hun har igjen etter en slåsskamp med en teit smygarding. Hun bærer nok det vanlige utspekulerte gliset, eller det aggressive blikket hun sender de fleste smygardinger.

Jeg mangler sikkert noe viktig på begge beskrivelsene, så om det trengs no' mer info så er det bare å si ifra C:
Håsblåst og ravnklok, uhyeeeh.
Brukerens avatar
Channa Noir
Futt
 
Innlegg: 16
Registrert: 29 Mai 2011 19:07
Bosted: Det derre huset.. PÃ¥ det derre stedet. Ja, du vet..


Re: Tegner

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 25 Jun 2012 17:03

^Skal se hva jeg får gjort! Kom hjem fra leir i dag, så jeg har pakking og litt sånt de neste dagene, reiser til Island den 5. også, for så vidt.
Men, jeg skal se på det, ser ut som noe som kan være gøy! :D
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Tegner

Innlegg Channa Noir » 18 Jul 2012 22:03

Okei, flott! :3
Håsblåst og ravnklok, uhyeeeh.
Brukerens avatar
Channa Noir
Futt
 
Innlegg: 16
Registrert: 29 Mai 2011 19:07
Bosted: Det derre huset.. PÃ¥ det derre stedet. Ja, du vet..


Re: Tegner

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 29 Jul 2012 01:50

Bilde

Vet ikke om det var sånn du forestilte deg Cecilie, men det var det bilde jeg fikk av henne ut i fra beskrivelsen din ;)
Bildet er litt for bredt for skjermen, og kan ses i full størrelse Her.
Si i fra om jeg skal endre størrelsen for deg ;)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Sara Sibir » 29 Jul 2012 23:25

kunne du ha tegnet sara?

brunt langt stritt og litt krøllete spør av en dårlig permanent må skulderen har hun en hvit ugle med en grå hette av fjær på hodet og rundt øynene

sara har håsblås slips og den hvite skjorten på seg uten kutte hun har blå øyne og er lys i huden naturlig pen farge på leppene og hun bærer et smykke belagt med falske diamanter som former bokstaven R

takk på forhånd!
BildeBildeBildeBilde
Sara Sibir
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 89
Registrert: 02 Aug 2011 10:47
Bosted: Galtvort


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 29 Jul 2012 23:29

Sara Sibir skrev:kunne du ha tegnet sara?

brunt langt stritt og litt krøllete spør av en dårlig permanent må skulderen har hun en hvit ugle med en grå hette av fjær på hodet og rundt øynene

sara har håsblås slips og den hvite skjorten på seg uten kutte hun har blå øyne og er lys i huden naturlig pen farge på leppene og hun bærer et smykke belagt med falske diamanter som former bokstaven R

takk på forhånd!


Skal se hva jeg får gjort! Det kan hende jeg bruker litt tid, for akkurat nå har jeg en halv million bilder å fikse på, men jeg skal nok få tegnet henne!
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Tegner

Innlegg Channa Noir » 30 Jul 2012 14:57

Lilja Ravnsdottir skrev:Bilde

Vet ikke om det var sånn du forestilte deg Cecilie, men det var det bilde jeg fikk av henne ut i fra beskrivelsen din ;)
Bildet er litt for bredt for skjermen, og kan ses i full størrelse Her.
Si i fra om jeg skal endre størrelsen for deg ;)


HerreMerlin, den er perfekt ._. Hvordan skal jeg kunne takke deg? xD Jeg ELSKER den! Jeg ville ikke kunne klart å tegne henne så likt som jeg ser for meg henne selv.
Håsblåst og ravnklok, uhyeeeh.
Brukerens avatar
Channa Noir
Futt
 
Innlegg: 16
Registrert: 29 Mai 2011 19:07
Bosted: Det derre huset.. PÃ¥ det derre stedet. Ja, du vet..


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Raimy Wescott » 02 Aug 2012 15:35

Har du lyst til å teikne Raimy? Eit veldig godt bilete på korleis han ser ut er dette. Han har brun zefron sveis som er litt rufsete. Han har blå auger og litt fregner. Han har ganske "mjuke" ansiktstrekk, dvs. ikkje sånn superstor kjeve ol. Han er ganske lys i huden, men ikkje bleik. Han er sytten år gammal.

Han er høg, ikkje spesiet med musklar, og har ganske rett beinbygning. Han er ganske slank og sånn. Han har dessutan bitelitt "skjegg", altså sånn stubber kanskje, men han ser fortsatt ung ut. Håsblås uniform; skjorte, vest og slips, ikkje kutte.

Raimy har eit talent for trøbbel, så hadde vært kult om du kunne teikna noko som viser det. Idk om det går men. Vis ikkje, hadde det vore superkult om du kunne teikne at han maner fram skytsvergen sin (ei havskildpadde).

Takk på forhånd!
Brukerens avatar
Raimy Wescott
Herr Nasks personlige tjener
 
Innlegg: 1603
Registrert: 19 Jul 2011 23:09


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Sack » 05 Aug 2012 22:38

Hei! Kunne du giddi å tegnet Jennifer?
Hun har langt blondt hår ganske pent annsikt (ikke det at hun er perfekt) Hun har pene og søte smilehull. Hun har også noen få fregner på skinnene.
Kroppen hennes har ikke noen spessielle former, men hun er tynn og slank. Ingen bryster. Er sånn ca 140 cm høy...
Hvis du gjerne kunne tegne henne i håsblåskutte hadde det vært fint. Også med en svart katt som henger over skulderen hennes, en åpen bok på hodet hennes og en tryllestav i henne høyre hånd..
Hvis du vil ha litt inspirasjon er avataren hennes nå Denne nå.. Husk altså at hun er veldig uintligent... ;)
Hva Behager?
Brukerens avatar
Sack
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 21 Apr 2012 00:08



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

cron